Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajat hoi

Vierailija
10.04.2021 |

Muistuttelisin taas, että voisitteko ystävällisesti kerätä sen karvakaverinne jätökset pois maasta. Kun lumet on sulaneet niin näitä miinakasoja taas löytyy niin paljon, että pitää kulkea silmät koko ajan maassa jos ei tahdo astua liukumiinaan. Niin ärsyttävää! Mikä on sinun tekosyysi olla keräämättä kaupunkialueella koirasi jätöksiä pois kulkuväyliltä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että suurin osa kaupungeissa kerää. Mutta jo yhdenkin koiran päivittäisistä paskoista tulee ihan jäätävä määrä kakkaa talven aikana, kun ne koirat usein kakkaavat suunnilleen samaan paikkaan. Me asutaan haja-asutusalueella, ja koira kakkaa suurimman osan kakoistaan tien viereen meidän lähelle. Osan kakoista lumiaura kippaa ojaan talvella, mutta siltikin niitä paljastuu aivan älytön määrä lumien sulettua. Osa voi olla peräisin muista koirista, mutta suurin osa meidän haukusta. Mä käyn sitten lapion kanssa viskomassa ne ojaan.

Vierailija
2/3 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajanakin ärsyttää, kun oman koiran tassut osuu näihin paskavelleihin. . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että suurin osa kaupungeissa kerää. Mutta jo yhdenkin koiran päivittäisistä paskoista tulee ihan jäätävä määrä kakkaa talven aikana, kun ne koirat usein kakkaavat suunnilleen samaan paikkaan. Me asutaan haja-asutusalueella, ja koira kakkaa suurimman osan kakoistaan tien viereen meidän lähelle. Osan kakoista lumiaura kippaa ojaan talvella, mutta siltikin niitä paljastuu aivan älytön määrä lumien sulettua. Osa voi olla peräisin muista koirista, mutta suurin osa meidän haukusta. Mä käyn sitten lapion kanssa viskomassa ne ojaan.

Täällä on joku käynyt koko talven ilmeisesti joka päivä kakattamassa koiransa samalle metsätielle. Yleensä olen sitä mieltä, että metsästä ei tarvitse kakkoja kerätä, mutta tuo kasojen määrä on jo ihan uskomaton! Sellaisella puolen kilometrin pätkällä on joka 30 sentin välein kakkakasa, ja ihan selvästi samasta koirasta lähtöisin kaikki. En tajua miten joku kehtaa. Yritin kulkea siitä oman koirani kanssa nyt lumien sulettua, mutta eihän siellä voinut astua mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme