Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko nainen kateelliseksi jos ystävä löytää komean miehen?

Vierailija
10.04.2021 |

Miehet ainakin ovat monesti kateellisia kavereilleen jos joku pystyy iskemään todella kauniin naisen.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä sanoi ettei ota komeaa miestä, kun saisi olla varuillaan muiden naisten takia. Pelkäsi kai jätetyksi tulemista.

Eli nainen voisi muka ottaa kenet vaan? Komea mies ei tuollaista nollaitsetuntoista naista haluaisikaan.

Vierailija
22/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen olisi kannattanut laittaa komea ja kiva mies, silloin vikojen kaivelu olisi jäänyt vähemmälle. Suomessa hyvin pieni prosentti on komeita ja varmasti kadehtijoita riittää. Naiset osaavat olla ilkeitä toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä kenenkään kavereiden miehet komeita mielestäni vaikka kavereiden mielestä on. Eri maku on.

Sama täällä, ihan erilaiset maut. Yksi kaveri oli vähän aikaa jonkinlaisessa fwb-säädössä hyvännäköisen miehen kanssa, mutta en kokenut kateutta, sillä tuollaisia suhteita harrastavat miehet ovat minulle ehdoton ei.

Miksi sinulla on fwb-suhteita harrastava kaveri noin niin kuin kivana kaverina, mutta vastaavat miehet ovat sitten jätettä?

Vierailija
24/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä sanoi ettei ota komeaa miestä, kun saisi olla varuillaan muiden naisten takia. Pelkäsi kai jätetyksi tulemista.

Eli nainen voisi muka ottaa kenet vaan? Komea mies ei tuollaista nollaitsetuntoista naista haluaisikaan.

Joo ei tuolla itsetunnolla ketään oteta vaan kunhan on puhunut omiaan. 

Vierailija
25/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen komeasta miehestä. Omasta mielestäni yksikään kaverini mies ei ole komea, mutta hyvä että makunsa kullakin. Se voisi varmasti haitata, jos ysäväni nappaisi minun ihannoiman ja haluamani miehen, jota olisin itse tavoitellut aiemmin enkä olisi saanut. 

Vierailija
26/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
27/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin kateelliseksi, jos olisi omasta mielestäni komea ja mukava mies. Eiköhän se kateellisuus ole ihan luonnollinen tunne. Ei se tarkoita että se automaattisesti heijastuisi käytökseeni jotenkin.

Kauhea tarve tuntuu tässä ketjussa olevan naisilla vakuutella etteivät tuntisi lainkaan kateutta. Ja ettei se ystävän mies edes olisi heidän mielestään komea! No mutta entäpä jos olisi, sitähän tässä kysyttiin!

Vierailija
28/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kateellinen komeasta miehestä, mutta olen ollut kateellinen, kun kaveri on löytänyt kivan puolison. Sellaisen rauhallisen ja ystävällisen, josta itsekin tykkäisin.

Vierailija
29/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen komeasta miehestä. Omasta mielestäni yksikään kaverini mies ei ole komea, mutta hyvä että makunsa kullakin. Se voisi varmasti haitata, jos ysäväni nappaisi minun ihannoiman ja haluamani miehen, jota olisin itse tavoitellut aiemmin enkä olisi saanut. 

Joo tämä voisi ottaa koville, kun sitä miestä sitten näkisi kaverin seurassa. 

Vierailija
30/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kysymys paljastaa miehistä jotain olellista: miehille nainen on esine, kuten auto tai grilli tai moottoripyörä, jolla on joku funktio. Kaunis nainen on statusesine, jolla voi tehdä kaverit kaeellisiksi.

Vierailija
31/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap jo rehellisesti kertoi, mies on alkeellinen olento, joka pitää naista esineenä.

Nainen ei ole esine eikä alkeellinen olento, joten miksi vatussa hän kadehtisi toiselta tämän riesakseen ottamaa yksinkertaista olentoa?

Miehiä sitäpaitsi riittää maailmassa enemmän kuin 1 per talous, jos semmoisen haluaa.

Vierailija
32/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisin kateelliseksi, jos olisi omasta mielestäni komea ja mukava mies. Eiköhän se kateellisuus ole ihan luonnollinen tunne. Ei se tarkoita että se automaattisesti heijastuisi käytökseeni jotenkin.

Kauhea tarve tuntuu tässä ketjussa olevan naisilla vakuutella etteivät tuntisi lainkaan kateutta. Ja ettei se ystävän mies edes olisi heidän mielestään komea! No mutta entäpä jos olisi, sitähän tässä kysyttiin!

Mulla on ainakin tapana olla onnellinen toisten puolesta eikä kadehtia. Johtuuko siitä, että olen tosi tyytyväinen omaan elämääni.

Vierailija
33/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätys on suositeltavaa ja empiirisessä tutkimuksessani olen havainnut, että mies kannattaa vaihtaa vuoden, parin välein.

Vierailija
34/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun kaverinsa laihtui yksi nainen tuli kateelliseksi. Tiedän tämän kokemuksella. Sitä en tiedä kuinka yleistä tuollainen on.

Naisia todellakin kiinnostaa enemmän sen kaverinsa vaatteiden koko ja jonkun laihtuminen on monelle kaverille ja kaveripiirille kriisi.  Miehet ei niinkään kun kaikilla on eri maku. 

Vierailija
35/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä kenenkään kavereiden miehet komeita mielestäni vaikka kavereiden mielestä on. Eri maku on.

Sama täällä, ihan erilaiset maut. Yksi kaveri oli vähän aikaa jonkinlaisessa fwb-säädössä hyvännäköisen miehen kanssa, mutta en kokenut kateutta, sillä tuollaisia suhteita harrastavat miehet ovat minulle ehdoton ei.

Miksi sinulla on fwb-suhteita harrastava kaveri noin niin kuin kivana kaverina, mutta vastaavat miehet ovat sitten jätettä?

Eivät ole jätettä, eivät vaan ole minulle sopivia suhteeseen. Ajattelutapani poikkeaa tietyissä asioissa liikaa noista miehistä eivätkä he siksi ole minulle sitä niin sanottua suhdemateriaalia.

Vierailija
36/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh varmaan siksi, että on eri asia olla ystävä jonkun kanssa kuin jakaa koko elämänsä, ehkä jakaa koti,  talous, tehdä lapset yms jonkun kanssa.

Aika monella on ystäviä, joiden poliittisia näkökulmia tai arvoja ei jaa, mutta puolisolle on tiukemmat kriteerit, koska kaikki on yhteistä ja aikaa yhdessä vietetään joka päivä.

Tämän luulisi olevan ohan itsestäänselvää. eri

Vierailija
37/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa todellakin opiskella tieteen metodologiaa ennenkuin alat hypoteettista tutkimusasetelmaa väsätä jostain mielikuvitustyypistä, jonka ainut ominaisuus on "komea", ja jossa oletat perusteettomasti että KAIKKI NAISET arvostavat miehen ulkonäköä ohi muiden ominaisuuksien, olivat nämä mitä tahansa, etenkin kun useimmat naiset eivät ole kaltaisiasi pinnallisia ääliöitä.

Vierailija
38/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo nainen tarkoitti tilannetta, missä isossa kaveriporukassa saattaa olla joku nainen joka ajattelee "ei kai ketään haittaa jos lainaan tuota miestä aina silloin tällöin".

Vierailija
39/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh varmaan siksi, että on eri asia olla ystävä jonkun kanssa kuin jakaa koko elämänsä, ehkä jakaa koti,  talous, tehdä lapset yms jonkun kanssa.

Aika monella on ystäviä, joiden poliittisia näkökulmia tai arvoja ei jaa, mutta puolisolle on tiukemmat kriteerit, koska kaikki on yhteistä ja aikaa yhdessä vietetään joka päivä.

Tämän luulisi olevan ohan itsestäänselvää. eri

Juuri näin. Voisin olla ihan samalla tavalla kaveri fwb-suhteita harrastavan miehen kanssa, mutta parisuhteeseen on pikkasen tarkempi seula.

Vierailija
40/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet ollut joskus parisuhteessa niin sitten ymmärrät. Sellainen tietty kyynisyys tulee ja tietää että moni kakku päältä kaunis. Ja harvemmin miehet nyt niin komeita on. Kaikilla on jokin tavis tais sitten todella ruma mies, jopa niillä kauneimmilla kavereilla on jokin päälakikalju, möhömahainen risuparta silmälaseilla ja ruutupaidalla. Oikein miettii, että muistaako tuo mies rukoilla joka ilta ja kiittää Jumalaa, että on lähes huippumallin näköisen itsensä elättävän ja asiansa hoitavan naisen kanssa? tuskin. Eiköhän sekin ota asian ihan itsestäänselvyytenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi