Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko nainen kateelliseksi jos ystävä löytää komean miehen?

Vierailija
10.04.2021 |

Miehet ainakin ovat monesti kateellisia kavereilleen jos joku pystyy iskemään todella kauniin naisen.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä sanoi ettei ota komeaa miestä, kun saisi olla varuillaan muiden naisten takia. Pelkäsi kai jätetyksi tulemista.

Vierailija
2/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole hankkimassa miestä ikinä. Jos päättää hankkia ongelmia niin hankkikoon. Sitäpaitsi minua ei kiinnosta mikä mies on, en minä niitä tapaile. Jos löytää rikkaan miehen joka tykkää pitää huolta niin sehän on vain hieno juttu. Jo sitä paskaa on tampattukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut. Mun ystävillä on niin poikkeava miesmaku, muhun verrattuna, että useimmin kylläkin ihmettelen mitä ne miehissään näkee. Mun miehellä, sen sijaan, on yksi sinkkukaveri, joka kännissä yrittää iskeä kavereittensa naisia. Monta konfliktia saanut aikaiseksi ja aina saa jälkeenpäin selitellä ja pyydellä anteeksi. Koettelee ystävyys-suhteita 😒

Vierailija
4/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut. Mun ystävillä on niin poikkeava miesmaku, muhun verrattuna, että useimmin kylläkin ihmettelen mitä ne miehissään näkee. Mun miehellä, sen sijaan, on yksi sinkkukaveri, joka kännissä yrittää iskeä kavereittensa naisia. Monta konfliktia saanut aikaiseksi ja aina saa jälkeenpäin selitellä ja pyydellä anteeksi. Koettelee ystävyys-suhteita 😒

Tämä. Naisilla on ihan oikeasti hyvin erilainen miesmaku eikä se että mies on subjektiivisesti ottaen komea takaa sitä että pitäisin häntä kiinnostavana itselleni. Itse asiassa parilla kaverillani on hyvännäköiset miehet ja toinen jopa menestynyt, mutta en koe vetoa heihin.

Vierailija
5/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule tuollaisesta kateelliseksi, vaan olen vain onnellinen, että ystävällä on mies. Tosin se komeus ei paljoa auta, jos tyyppi on ihan pissipää.

Itselläni on jo mies, on ollut 25 vuotta ja en ole vaihtamassa, joten muut saavat puuhata mitä parhaimmaksi katsovat.

Vierailija
6/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naisilla on ihan oikeasti hyvin erilainen miesmaku eikä se että mies on subjektiivisesti ottaen komea takaa sitä että pitäisin häntä kiinnostavana itselleni. Itse asiassa parilla kaverillani on hyvännäköiset miehet ja toinen jopa menestynyt, mutta en koe vetoa heihin.

Näin se on. Olen huomannut, että tosi tosi harva mies on sellainen, että tunnen häneen minkäänlaista vetoa, oli mies sitten komea, menestynyt tai minkälainen vain. Minulla on omat hyvin tarkat kriteerini miehelle ja varsinkin hänen jutuilleen, joten oikeasti kiinnostavia miehiä on hyvin harvassa. Ulkonäkö on ihan se ja sama, jos miehen suu suoltaa typeryyttä.

Onneksi olen löytänyt oman mieheni jo. Jos meidän parisuhteemme joskus katkeaa, niin olen varmaan yksin sen jälkeen.

Vierailija
7/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä sanoi ettei ota komeaa miestä, kun saisi olla varuillaan muiden naisten takia. Pelkäsi kai jätetyksi tulemista.

Ystävälläsi on älyttömän huono itsetunto, yök. Ei kai tuollainen nainen edes kelpaisi kenellekään muuten kuin reiäksi, kun nainen vain näkee uhkia ympärillään ja valittaa.

Vierailija
8/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä kenenkään kavereiden miehet komeita mielestäni vaikka kavereiden mielestä on. Eri maku on.

Vierailija
9/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun kaverinsa laihtui yksi nainen tuli kateelliseksi. Tiedän tämän kokemuksella. Sitä en tiedä kuinka yleistä tuollainen on.

Vierailija
10/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen yhdestäkään ystävän, kaverin tai vaikka naapurin miehestä. He eivät ole minun mielestäni ollenkaan sellaisia, joista olisin kiinnostunut millään tavoin. Joskus ihan ihmetyttää, että miksi naiset ovat ottaneet tuollaisia ihan kaheleita miehiä ja miten he jaksavat niiden juttuja, jos minua alkaa tympäistä parissa minuutissa.

Jos jutut tympäisevät, niin komealla ulkomuodolla ei tee yhtään mitään.

Vierailija
11/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä kenenkään kavereiden miehet komeita mielestäni vaikka kavereiden mielestä on. Eri maku on.

Sama täällä, ihan erilaiset maut. Yksi kaveri oli vähän aikaa jonkinlaisessa fwb-säädössä hyvännäköisen miehen kanssa, mutta en kokenut kateutta, sillä tuollaisia suhteita harrastavat miehet ovat minulle ehdoton ei.

Voisin kuvitella tuntevani kateutta vain tilanteessa, jossa olisin itse ihastunut kyseiseen mieheen. Pelkästään komeus ei saa minua ihastumaan, sen lisäksi pitää tuntea ihmistä vähän paremmin. Kaikkiin komeisiin miehiin en todellakaan tunne vetoa.

Vierailija
12/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kaverilla olisi juuri sellainen mies, jota itse haluaisit mutta et ole löytänyt?

Vierailija
13/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies on niin komea, että kaikkien silmiä miellyttää ja toisekseen luonne ja olemus vaikuttavat myös tosi paljon. Yhdellä kaverilla ei ole omaan maakuun niin komea mies, mutta hän on ihan älyttömän mukava ja miellyttävä ja joskus olen miettinyt, että jos samanluontoisen löytäisin, niin ei sillä näöllä niin väliä olisi lopulta. Eksäni oli taas omaan makuuni tosi komea, mutta ei loppujen lopuksi niin mukava vaan pieniä narsistin piirteitä löytyi ja onneksi tajusin erota. 

Vierailija
14/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kaverilla olisi juuri sellainen mies, jota itse haluaisit mutta et ole löytänyt?

No en tiedä kun ei ole koskaan näin tapahtunut, mutta luulisin olevani onnellinen kaverini puolesta. 

Vierailija
15/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kuin komean? Hänen mielestään vai minun mielestäni? Yleensä ottaen kaikkien kavereiden miehet ovat olleet todella mukavia, ja varmaankin kaverin mieleen komeita. Minulla on oma mies, joka on minulle se maailman paras mies. En ole kiinnostunut siitä miltä hän muiden silmään näyttää.

Vierailija
16/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen yksi kaveri on mun mielestä ihan uskomattoman komea. En silti koskaan kadehdi sen vaimoa, koska se on luonteeltaan hermoheikko ja pedantti, huumorintajussakin suuria puutteita. Varmaan aika koettelevaa elää sen kanssa.

Vierailija
17/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus ja kusipäisyys helposti niputetaan. Kyllä niitä kusipäitä on tavis ja rumis miehissäkin. Komeista usein etsimällä kaivellaan vikoja.

Vierailija
18/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se komeus aina riitä. Kaverilla on komea mies mielestäni, mutta muuten hän on ihan kuspää. Hän saattaa puhua tosi rumasti kaverilleni kaikkien kuullen ja olen ihmetellyt miten hän jaksaa sitä miestä, kun painoakin tarkkaillaan. No lasten ja taloudellisen tilanteen takia. 

Vierailija
19/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus ja kusipäisyys helposti niputetaan. Kyllä niitä kusipäitä on tavis ja rumis miehissäkin. Komeista usein etsimällä kaivellaan vikoja.

No tässä keskustelussa puhutaan komeista miehistä. 

Vierailija
20/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän