Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni ottanut Pfitserin koronarokotteen?

Kissa nainen
09.04.2021 |

Oletteko käyneet rokotuksessa?Varasin juuri itselleni ajan.Tuliko jotain sivuoireita?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka rokote otettu pari viikkoa sitten. Jälkioireena pistoskohta kipeä sen illan ajan, ei muuta.

Vierailija
42/91 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut molemmat.

Ei sattunut lainkaan rokotukset.

Mitään oireita ei tullut.

Pistoskohta vähän arka päivän verran, kuuluu kuvioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin ujo ja kiltti mies josta naiset eivät välittäneet. Minulla oli myös huono ryhti ja vaikeuksia sosiaalisten kontaktien kanssa. Sitten otin Pfizerin koronarokotteen ja sen jälkeen elämäni muuttui täysin. Olen nyt nokkela seuramies. Naisia pörrää ympärillä jatkuvasti ja ei todella ole vaikeuksia pokata pimua kainaloon baarista. Pfizerin rokote on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut. Myös ryhtini parani.

Vierailija
44/91 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä sai "Faiserin" rokotteen muutama päivä sitten. Eipä juuri oireita. Pistoskohta taisi hieman aristaa.

Sama mulla. Molemmat annokset nyt otettu. Vähän käsi kipuili ja kainalo seuraavan päivänä. Hyvin vähäiset oireet.

Vierailija
45/91 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli naamaan. Kadulla kävellessä on huudeltu että rupisammakko voisi mennä kotiin kuolemaan. Lääkkeet maksoi sen verran että pari viikkoa syödään vähän kevyemmin. Tämä oli kiitos siitä että otin rokotteen. Varmaan vaikea arvata otanko toista...

Vierailija
46/91 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosebelt kirjoitti:

Kaksi päivää rokotuksen jälkeen alkoi iho aristaa ja siitä kolme päivää niin nousi rakkulat...Diagnoosi vyöruusu ja hoidoksi sain Valavir-kuurin ja kipuun Panadol. Vasta toinen päivä lääkitystä menossa ja ihottuma lisääntyy vauhdilla...😟

Ei syy-yhteyttä

Vierailija
47/91 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosebelt kirjoitti:

Kaksi päivää rokotuksen jälkeen alkoi iho aristaa ja siitä kolme päivää niin nousi rakkulat...Diagnoosi vyöruusu ja hoidoksi sain Valavir-kuurin ja kipuun Panadol. Vasta toinen päivä lääkitystä menossa ja ihottuma lisääntyy vauhdilla...😟

Ei syy-yhteyttä

Vyöruusun sain ja lääkket, kiva kiitos rokotteen ottamisesta. Lääkäri lohdutti että yhteinen hyvä menee yksilön hyvinvoinin edelle.

Vierailija
48/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama aikataulu. Taidan tehdä haittailmoituksen.

Vierailija
49/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47-vuotias nainen, heti pistoksen jälkeen vain kipua pistoskohdassa n. vuorokauden verran. Kahden ja puolen viikon päästä puhkesi vyöruusu. Luin, että siitä on tehty enemmänkin ilmoituksia Fimeaan, eli näköjään liittynee rokotteeseen. 

Minulla aivan sama aikataulu, ikää 49. Taidan tehdä haittailmoituksen.

Vierailija
50/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit kuinka moni on saanut Pfitzerin rokotteen. Uskoisin, että jo miljoonissa ihmisissä mennään.

Vierailija
51/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa varmaankin Pfizeria on rokotettu ainakin pari miljoonaa annosta.

Itselle ei tullut ensimmäisestä eikä tokasta mitään ihmeempiä oireita. Pistoskohta aristi seuraavana yönä ja päivänä. Samoin miehellä.

Kahdella lapsista jotka ovat saaneet vasta ekan annoksen, ei tullut oireita. Kuopus saa varmaankin tänään tai huomenna rokotteen.

Vierailija
52/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään puhjennut vyöruusua tämän rokotteen jälkeen?

Haittavaikutus-rekisterissä oli 14 ilmoitusta.

Lähipiirin vanhukselle vyöruusu todella hankalana 1 viikko rokotuksen jälkeen.

Jep, täällä!

Googlasin ja miehen pilkku vatsassa on juurikin vyöruusun näköinen. Lähteekö lääkkeillä? Hiljattain sai toisen rokotteen.

Vierailija
53/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja katsoo ja siihen saa kuurin. Mutta pitäisi aloittaa pikapuolin. Ja ne on vaan pieniä tavallisia näppyjä mutta niitä kihelmöi.

Vierailija
54/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt selvisi! Mulla tuli n. kuukausi piikin jälkeen pieniä kutisevia näppyjä jalkoihin, käsivarsiin ja varsinkin vatsan alueelle.

Ajattelin vaan, että jotkut öttiäiset pistelleet ja näpyt levittäytyi sinne sun tänne.

En käynyt lekurissa, rasvasin vaan.

Ohi meni n. kuukaudessa.

Oliko se vyöruusu?

Viikon päästä toinen rokotus ja tietysti näpyt tulee taas ????

Vierailija
55/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt selvisi! Mulla tuli n. kuukausi piikin jälkeen pieniä kutisevia näppyjä jalkoihin, käsivarsiin ja varsinkin vatsan alueelle.

Ajattelin vaan, että jotkut öttiäiset pistelleet ja näpyt levittäytyi sinne sun tänne.

En käynyt lekurissa, rasvasin vaan.

Ohi meni n. kuukaudessa.

Oliko se vyöruusu?

Viikon päästä toinen rokotus ja tietysti näpyt tulee taas ????

Se on vain toisella puolella kehoa sitten. Isellä on joskus ollut ja näppyjä tulee jokunen pienelle alueelle.

Eli koronan koodissa on jotain vesirokon tyylistäkin, tai sen piikkiproteiinin koodissa.

Vierailija
56/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään puhjennut vyöruusua tämän rokotteen jälkeen?

Haittavaikutus-rekisterissä oli 14 ilmoitusta.

Lähipiirin vanhukselle vyöruusu todella hankalana 1 viikko rokotuksen jälkeen.

Ei ole mahdollista, että johtuisi rokotteesta.

Vierailija
57/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ottanut vielä rokotetta, mutta mies sai pfizerin toukokuussa. Ensin ei tullut mitään oireita, mutta n. 10 päivää rokotteen jälkeen alkoi tulla tulehduksia.

Nyt hänellä on aika raju silmätulehdus. Se on kestänyt jo viikon, vaikka heti tulehduksen ilmaannuttua kävi lääkärissä ja sai lääkkeet siihen. Toivottavasti menisi pian ohi ja toivottavasti ei tule enää muita tulehduksia.

Nämä eivät voi johtua rokotteesta. Sattumaa.

Vierailija
58/91 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös vyöruusu, rokotuksesta 5 viikkoa ja kova särky oikeassa jalassa.

Vierailija
59/91 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mahdollista, siellä haittavaikutuksissakin on!

Vierailija
60/91 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen rokotteen jälkeen ensimmäisinä päivinä puutumista vasemman puolen raajoissa ja suun ympärillä . Pahin ja häiritsevä oire aaltoileva huimaus, joka on jatkunut lievänä jo kolme viikkoa. Etenkin fyysisen rasituksen yhteydessä korostuu. En ota kolmatta rokotusta, jos tulee tarjolle.