Kuinka moni ottanut Pfitserin koronarokotteen?
Oletteko käyneet rokotuksessa?Varasin juuri itselleni ajan.Tuliko jotain sivuoireita?
Kommentit (91)
Käsi kipeä n. Päivän ajan. Ei muuta. Itse piikitys tuntui kyllä ikävältä.
Minulla imusolmukkeet turposivat oikein kivasti, nyt alkaneet laskea. Ei mitään muita oireita. Maanantaina sain rokotteen.
N31
Rokotuskohta oli vähän arka pari päivää ja penis kasvoi 1 cm
Vierailija kirjoitti:
Käsi kipeä n. Päivän ajan. Ei muuta. Itse piikitys tuntui kyllä ikävältä.
Ja mä taas en huomannut sitä ollenkaan. Kysyin pistäneeltä naiselta hämmentyneenä, joko laittoi sen.
Molemmat saatu, ei mitään oireita. Tehosteen sain 6 viikkoa sitten. n47
Sain ensimmäisen, käsi oli kipeä 2vrk mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä saada vaikka kaverin henkkareilla muutamia rokotuksia lisää, vaikka viisi rokotusta vielä, niin komeutesi tuli melkein ylvääseen 10 sentin mittaan!
Itse en ole ottanut vielä rokotetta, mutta mies sai pfizerin toukokuussa. Ensin ei tullut mitään oireita, mutta n. 10 päivää rokotteen jälkeen alkoi tulla tulehduksia.
Nyt hänellä on aika raju silmätulehdus. Se on kestänyt jo viikon, vaikka heti tulehduksen ilmaannuttua kävi lääkärissä ja sai lääkkeet siihen. Toivottavasti menisi pian ohi ja toivottavasti ei tule enää muita tulehduksia.
Sain klamydian. Johtui varmasti rokotteesta.
Itselle tuli todella kipeäksi käsivarsi ja niska. Jomotti tosi kipeästi pari päivää. Siihen otin särkylääkettä. Muita oireita ei tullut. Sama siis kummastakin rokotteesta.
Nuori tuttava sai lievää hengenahdistusta, raajojen pistelyä ja sekavia unia.
Ollalihaksessa tuntui kipua raajaa sivulle nostaessa noin 3 päivän ajan.
Poikani sai särkyä pistoskohtaan ja kuumetta pariksi päiväksi. Lisäksi suuhun puhkesi monta aftaa kerralla.
Pistoskohta oli pari päivää vähän kipeä, tuntui lähinnä kun nosti käsiä tai makasi sen puolen kyljellä. Ei muuta.
Pistoskohdassa heikkoa jomotusta, 5h myöhemmin tuli vilunväreitä (!). Kesto parisen tuntia. Toka piikki tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Joku täällä just kertoi kikulin kasvaneen 6cm.
2 rokote keskiviikkona. Eilen käsivarsi arka pistoskohdasta, tänään ei mitään.
Otin maanantaina. Olkavarsi oli kipeänä 1,5 päivää. Ei mitään muita oireita. Eli ihan perus. Olen nuori ja terve.
Käsivarsi oli vuorokauden kipeä, ei muita oireita.