Miesystävä esittää köyhempää kuin on
Ollaan seurusteltu kohta vuosi. Emme ole ikinä puhuneet rahasta, mutta olen sivulauseista ymmärtänyt, että hänellä on vähän tiukkaa. Ei köyhää, mutta pitää katsoa mitä ostaa. Yleensä vietämme aikaa minun luona, mutta silloin kun olemme hänen luona olen vienyt aina jotain, kahvia, hedelmiä tms. Eilen sovittiin, että hän tekee jotain kivaa ruokaa. Minä lupasin tehdä jälkkäriä ja tuoda mukana. Teinkin sitten kahta erilaista. Toista hän tarjosi palasen ja toisesta sanoi että säästetään hyvään hetkeen. No ei sitä hetkeä tullut sitten. Olen myös hänen lapsille usein vienyt jotain pientä. Hän ei tuo mitään minun luokse tullessa. Itse olen pienipalkkainen. Aamulla en voinut vastustaa kiusausta kun näin hänen veroilmoituksen. Hän tienaa yli kolme kertaa enemmän kuin minä. Tulipa tyhmä olo.
Tuo on niin totta. Entinen mies väitti lujaa minua hyväksikäyttäjäksi, maksoi muka kaiken.
Tosiasiassa maksoi tarkkaan puolet asumiskuluista. Lasten menot ja ruuat jäivät minun huolehdittavaksi ja tietty kotityöt.
Oli vielä laittamassa laskua perään kun erottiin 🙄