Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä esittää köyhempää kuin on

Vierailija
09.04.2021 |

Ollaan seurusteltu kohta vuosi. Emme ole ikinä puhuneet rahasta, mutta olen sivulauseista ymmärtänyt, että hänellä on vähän tiukkaa. Ei köyhää, mutta pitää katsoa mitä ostaa. Yleensä vietämme aikaa minun luona, mutta silloin kun olemme hänen luona olen vienyt aina jotain, kahvia, hedelmiä tms. Eilen sovittiin, että hän tekee jotain kivaa ruokaa. Minä lupasin tehdä jälkkäriä ja tuoda mukana. Teinkin sitten kahta erilaista. Toista hän tarjosi palasen ja toisesta sanoi että säästetään hyvään hetkeen. No ei sitä hetkeä tullut sitten. Olen myös hänen lapsille usein vienyt jotain pientä. Hän ei tuo mitään minun luokse tullessa. Itse olen pienipalkkainen. Aamulla en voinut vastustaa kiusausta kun näin hänen veroilmoituksen. Hän tienaa yli kolme kertaa enemmän kuin minä. Tulipa tyhmä olo.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että sinulle jäi tyhmä olo. 

Vierailija
2/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vain saita eikä halua pröystäillä varallisuudellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki. Muut maksaa. Säästyy omat rahat.

Sairaalloisen pihi. Lopeta se rahan kulutus mieheen ja mukuloihin.

Tai

Iso asuntolaina ja isot velat. Ja elatusmaksut.

Tai pikavippejä, ulosottoja.

Lopeta se rahan kulutus mieheen ja mukuloihin.

Santsaa mielummin itseesi oma palkkasi.

Mies ei muutu.

Vierailija
4/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat persoja  rahalle. Liian aikaisessa vaiheessa paljastuva varallisuus voi pilata suhteen.

Vierailija
5/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Fiksu mies, muttei sentään niin fiksu, että heivaisi liian uteliaan ap:n pois elämästään.

Vierailija
6/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikä hyväksikäyttävä lokkimies. Nämä ovat tasa-arvosta mielissään, kun ei tarvitse maksaa treffejä ym. niin voi nekin rahat sijoittaa. 

Vierailija
7/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja pidä ihmeessä kiinni miehestä kynsin ja hampain. Pääset tänne säännöllisesti valittamaan ja haukkumaan. Ja nyt heti tekemään ruokaa ukolle! Itse et syö siitä yhtään!

Vierailija
8/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies kaiken lisäksi puhuu kavereilleen, miten ap yrittää hyötyä hänestä rahallisesti. Jos on sellainen asenne naisista, että olisivat rahan perään, niin mikään fakta ei saa miestä näkemään toisin. Kuten se palstan sossun tuilla elävä naisia vihaava lompakkolassekin selittää viesteissään, miten hänkin oikeastaan elättää miehenä kaikki maailman naiset.

Vierailija
9/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästeliäs ihminen. Haluaa jättää lapsillensa miljoona omaisuuden. Tai ehkä hänellä on velkaa jota joutuu maksamaan tuhansia euroja joka kuukausi. Voi olla pahantyyppistä velkaa esim peliongelma tai hyväntyyppistä velkaa kuten useita sijoitusasuntoja, joiden lainoja makselee.

Vähän ihmettelen sitä, että ap seurustellut vuoden tämän miehen kanssa, eikä ole joko keskustellut mitä töitä hän tekee, tai jostain syystä ei ymmärrä, että miehen työnkuva on todella hyvin palkattu. Jos tienestit ovat kolme kertaa isommat kuin ap:llä niin ei mies kyllä siivoja tai kaupan kassa ole. Pitäisi normaalissa keskustelussa tulla ilmi, että tienaa yli väestön keskiarvon.

Vierailija
10/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintasi.

Vierailija
11/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan sitten tuhlaajapoika. Kaikki menee viimeistä senttiä myöten kaikkeen turhanpäiväiseen ennen seuraavaa palkkapäivää kenties, tai on peliongelma?

Vierailija
12/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Olin 25 vuotta miehen kanssa, jonka tiliotetta tai palkkalaskelmaa en ikinä nähnyt. Sen tiesin, että hän oli ylempää keskijohtoa tietoalalla ja nettosi mukavasti, vaikka itse elinkin köyhyydessä. Miksi ihmeessä siedin sitä niin pitkään!

Vierailija
13/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä. Millä perusteella sinä olet miehen raha-asioista mitään päätellyt? Jos sinä lupaat viedä jälkkäriä omasta ehdotuksestasi, mitä sen pitäisi kertoa miehen tuloista? Jos sinä viet tuliaisia omasta tahdostasi, mitä se kertoo miehen tuloista?

Olet itse tehnyt omia (vääriä) johtopäätöksiä miehen tuloista. Oletko sinä sanonut miehelle, että sinäkin pitäisit tuliaisista?

Vierailija
14/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aito sosialisti. Miehen rahat kuuluvat sinulle?

Vierailija
15/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa edellisessä suhteessa mies on ollut minua huomattavasti enemmän tienaava, mutta käytännössä p.a. Toisella pelivelkoja (ja lisää tuli koko ajan) ja toinen oli käyttänyt rahansa erilaisiin oikeustaisteluihin (jotka eivät olleet menestyneet). Minä en enää yhtään miestä ala elättämään. Harmittaa nämä, etenkin peliongelmainen käytti kaikki tilaisuudet hyväksi saada säästettyä pelaamiseen minun kustannuksellani.

Vierailija
16/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehessä piilee viisaus. Suomalainen on niin saatanan kateellinen.

Täällä nytkin ruoditaan selän takana "paljonko tienaa". Ja tosiaan menot mysteeri.

Vierailija
17/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Olin 25 vuotta miehen kanssa, jonka tiliotetta tai palkkalaskelmaa en ikinä nähnyt. Sen tiesin, että hän oli ylempää keskijohtoa tietoalalla ja nettosi mukavasti, vaikka itse elinkin köyhyydessä. Miksi ihmeessä siedin sitä niin pitkään!

Miten tällainen oli käytännössä mahdollista? Elittekö siis samassa taloudessa kuitenkin? Tai on se toki mahdollista, mutta miten käytännössä sinun köyhyytesi näkyi tässä suhteessa? Mies söi omia ruokiaan, lähti ilman sinua matkalle, antoi sinun istua vain rahattomana kotona kun itse kruisaili pitkin maailmaa?

Vierailija
18/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel.. ihmettä miehen tulot teille kuuluvat?  Pitäkää huoli *omasta* taloudestanne, älkääkä aina lokkiko miesten lompakoilla!

Vierailija
19/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot nyt tehdä? Kun se on paljastunut ja mies on saita.

Vierailija
20/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exä saattaa olla ollut lokki ja nyt mies huomaamattaan syyllistyy siihen itse, kun ei halua, että sinä olet hänen kanssaan vain rahan vuoksi. Haluaa siis kunnolla varmistua ensin, että teistä tulee jotakin enemmän kuin hetken ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme