~*~*~JOULUKSI KUNTOON~*~*~* Vk 33
Moikka!
Meillä ei tainnut vielä uutta pinoa tällä viikolle ollakaan, joten pistin sellaisen pystyyn.
Leidit, totuuden hetki on taas koittanut! Eli mitä vaaka näyttää?
Minulla oli pieni pettymys tänä aamuna, rivi näyttää nyt tältä: 163/74/72,2/65
Eli viime viikolla kaikkosi säälittävät 400g. Murr! Olen kuitenkin syönyt kevyesti, vältellyt herkkuja ja urheillut ahkerasti, joten en heti keksi missä vika. Tietysti paino heittelee kuukauden ajasta riippuen ja olen kierron loppupuolella, joten löytyiskö sieltä syytä? Mutta selitykset sikseen, tsemppi jatkuu enkä todellakaan aio lannistua. Tasaisen matkan taulukolla olen pääsen tavoitteeseeni lokakuun puolivälissä, joten toivoa ei ole menetetty. Kaksi viikoa takana ja vielä monta edessä.
Näillä mietteillä uuteen viikkoon :)
Kommentit (26)
Eipä tullut eilen muita lenkkeilijöitä vastaan, kun vesisateessa kävelin vaunujen ja koirien kanssa. Koiratkin jaksoivat riehua aivan eritavalla kuin helteiden aikaan. Itsellekin tuli oikein kunnon tsemppifiilis, että nythän ne kilot lähtee viimisen keran!! Parin tunnin lenkki mentiin ja suurimman osan matkasta menin kivistä hiekkatietä pitkin. Sykkeet nousivat pelkällä kävelyllä 140-150. Mäkiä ei vastassa ollut (Pohjanmaalla kun asutaan ;)) Mutta hiki tuli ja olin ihan litimärkä kun pääsin kotiin ja kas kummaa, sade lakkasi melkein heti kun pääsin sisälle. Olipas ihana käydä lenkin jälkeen kuumassa suihkussa ja majoittua sohvan nurkkaan Salkkareita katsomaan.
Kun pystyisi sen eilisen fiiliksen pitämään, niin ei olisi mitään ongelmaa.. Kummasti se vain häipyy tai ainakin laantuu heti kun hetkeksikin pysähtyy esim. tv:tä katsomaan. Pitäisi pysyä koko ajan liikenteessä, niin ei tuli veltttoiluoloa..
Minä luulen myös että pitäisi lisätä ruokailujen määrää. Monta kertaa illalla huomaan että päivän aikana ei ole tullut syötyä kuin aamupala ja yksi lämmin ruoka. Illalla sitä sitten yrittää paikata parilla leivällä, mutta eipä se tuohon kokonaismäärään niin vaikuta. Minäkin muuten kaivoin kalkkitabletit kaapista, kun en maitoa niin pysty juomaan. Pienikin apu tarvitaan että kilot karisisivat =) Mutta, olisikohan se päiväkahvin aika...?
Hyvää viikonloppua kaikille ja lisätsempit sitä tarvitseville!
Viikonloppuun sitä tsemppiä tarvitaan!Kun on lasten karkkipäivä ja muutenki tekee mieli hyvää :-/
Eilen olin jumpassa ja kyllä se liikunta antaa sitä tsemppiä!Ei jumpan jälkee viiti suklaalevyä vetästä!
Titiuu:VArmasti kurjast fiilikset mutta täältä tulee lisätsemppiä kun sitä tarvitset!
Laitoin muute viimepinon loppuu kokemuksia kuntopyörästä ja crosstrainerista..sit muistin et oot reissussamut jot tahtot ni käy lukemas sieltä :-)
KEvyttä viikonloppua!
miiri
Jos tästä tosiaan tulis jotain kun ilmoittautuu joukkoon. Ma ajattelin aloittaa. Ylikiloja on vajaa kymmenen. En ole puntarilla käynyt aikoihin mut vaatteistahan sen tietää. Kolot kerätty kuopuksen 3kk raskausaikana. Tarkoitus on pudottaa paino hiilihydraatteja välttäen. LAji ennestään mulle tuttua. Nyt tuntuu vaan olevan painon hallinta hankalampaa, makeanhimo kova ja helposti vaikuttaa maitomäärään jos tulee nälkä. Karpatessa ei kyl tarvi nälkää kärsiä jos vaan muistaa syödä. Mut kun se helposti silloin unohtuu.
Mut jotenkin vaan alkaa tuntua ettei jaksais enää näitä kiloja katella. Kun aiemmalta kokemukselta tiedän että itsekseen ne eivät pois lähde. Eli maanantaina tosi toimiin!
Tervetuloa uusille laihduttajille! Uusin esittelypino löytyy tästä linkistä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8112837&p=1&tmode=1&smode…
Eli kävisittekö laittamassa sinne esittelyä itsestänne [b]peppitossu[/b] ja [b]fgx[/b]?
Laihdutus aloitettu-päivämäärät puuttuu [b]oodi77[/b]:lta, [b]lapsia2[/b]:lta, [b]Tintulta[/b] ja [b]Porholta[/b]!
Esittelytekstit puuttuu kokonaan [b]äippyli-83[/b]:lta ja [b]Anemokselta[/b]! Kävisittekö laittamassa?
[b]sitruskalla[/b] on perustiedot, mutta esittelyteksti puuttuu? Haluatko laittaa sitä? Entäs [b]Porho[/b], haluatko laittaa enemmän esittelytekstiä itsestäsi, esim. millä keinoin aiot laihduttaa yms?
Päivittelen esittelypinoa taas sitä mukaa kun ehdin!
Takana 6 viikkoa omaehtoista ja hyvätuloksista laihduttamista takana. Alkaa omat tsempit loppua ja täältä sitä virtuaalista kaveriporukkaa olisin kalastelemassa =)
Hieman jos esittelisin ensin, uudellamaalla asustellaan. Perheeseen kuuluu äiti 31v ja siippa samoissa lukemissa. Lapsia meillä on kaksi 02 ja 04 syntyneet. Pikuhiljaa ja salakavalasti paino alkoi kertymään esikoisen jälkeen. Olen tunnesyöppö, Ja kuopuksen korvakierteen&nukkumattomuuden summa oli kiloissa liki 20 ++. Lukemat olivat 96 ja vaaka näyttää nyt 88kg. Menkat ovat tulossa ja voi tätä nesteiden määrää. ..
Tässäpä pikaisesti, tsemppiä kaikille !
Peppitossu-