Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~JOULUKSI KUNTOON~*~*~* Vk 33

14.08.2006 |

Moikka!

Meillä ei tainnut vielä uutta pinoa tällä viikolle ollakaan, joten pistin sellaisen pystyyn.

Leidit, totuuden hetki on taas koittanut! Eli mitä vaaka näyttää?

Minulla oli pieni pettymys tänä aamuna, rivi näyttää nyt tältä: 163/74/72,2/65

Eli viime viikolla kaikkosi säälittävät 400g. Murr! Olen kuitenkin syönyt kevyesti, vältellyt herkkuja ja urheillut ahkerasti, joten en heti keksi missä vika. Tietysti paino heittelee kuukauden ajasta riippuen ja olen kierron loppupuolella, joten löytyiskö sieltä syytä? Mutta selitykset sikseen, tsemppi jatkuu enkä todellakaan aio lannistua. Tasaisen matkan taulukolla olen pääsen tavoitteeseeni lokakuun puolivälissä, joten toivoa ei ole menetetty. Kaksi viikoa takana ja vielä monta edessä.

Näillä mietteillä uuteen viikkoon :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastaan tähän... ryhdytään vaikka tätä pinoa ylläpitämään. Mulla on hyvä viikko takana! Oikein hyvä. Kun viimeksi tuskastelin pienen plussan kanssa, niin nyt on taas lähtenyt oikein ryminällä.

170cm/84kg/80,4kg/71-72

Eli viime viikon aikana on pudonnut 1,5kg! Ja melkein 4kg yhteensä 3 viikon aikana, joten täytyy olla tyytyväinen.

Nyt suuntaan syömään kun poika simahti päikkäreille, mutta palaan myöhemmin sitten kertoilemaan muuten kuulumisia. Laittakaahan muutkin tuloksia pinoon.

Oodi

Vierailija
2/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perjantaina ilmottauduin joukkoonne, jolloin puntari näytti 88,2kg. Tänäaamuna luvut oli jo selvästi paremmat, 86,9kg. Kolmessa päivässä painoni on pudonnut siis -1,3kg.. hui! Joka päivä on tullut vaunujen kanssa tehtyä tunnin mittaisia " hikipäässä" -lenkkejä, ja ruokavaliota olen keventänyt huomattavasti. Lakuja söin lauantaina, mutta vain kourallisen. Kummasti sitä saa uutta pontta laihdutukseen kun huomaa tuloksia..=) Tästä on hyvä jatkaa..

Rivi vielä: 165/88,2/86,9/70

=) Tinttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iloista maanantaita!

Mä lepsuilin viimeviikolla tuossa stepperin käytössä kun meille ei tullut kuumaa vettä lainkaan. Asutaan siis vuokralla vielä ison okt alakerrassa ja pannu on ennenkin temppuillut, mutta nyt siis siihen tuli sellainen vika että vuokranantajan piti pyytää korjausmies sitä katsomaan. No siinähän meni se 5 päivää ennenkuin tämä korjaaja ehti tänne ja se aika oltiin myös ilman lämmintä vettä. Saunassa sentään välillä käytiin miehen vanhempien luona, mutta enpä viitsinyt hiostuttaa itseäni päivällä, kun sitten olisi pitänyt olla hikisenä loppupäivä..yök.. ja seli, seli, heheh...

Vaunuja kävin joka päivä työntelemässä, pitihän koiria lenkittää, mutta siinäkin tuli mentyä leppoisampaa tahtia kuin yleensä.. Herkkuja en kuitenkaan kovin paljoa (2 jädeä ja kakkupala) viime viikolla syönyt, mutta tuo liikunnan puute näkyi ja kun vaakaan hyppasin niin se näytti 61,8kg eli -200gr/vko. Vähän lähti, mutta lähti kuitenkin, se on pääasia :)

Olen todella hämmästynyt että paino on ollut laskussa koko ajan, kun olen tätä ennen ollut sellainen ikuisuuslaihduttaja. Muka laihiksella, mutta samanpainoisena koko ajan.. Todellakin auttaa, kun joutuu kirjaamaan painon ylös johonkin =)

www.kutri.net on muuten hyviä juttuja siitä, mitä jos paino jää junnaamaan paikoilleen. Ihan asiahuomautuksia oli paljon, miten esim. punnituksen ajankohta vaikuttaa painoon. Käykää lukemassa jos suinkin ehditte ja ette ole sivuihin jo tutustuneet. Sieltä löysin myös kalsiumin vaikutuksen laihtumiseen:

http://www.kutri.net/maito.html

Ja nyt se rivi ennenkuin täytän tämän palstan turhilla höpinöillä:

162/63/61,8/57

Vierailija
4/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, näin moni on jo saanut vaa´an lukemaa kutistetteua!

Hups, tosiaan ollaan Hipsulin kanssa melkein minuutilleen tehty uudet pinot tälle viikolle. Taisin ehtiä silmän räpäystä ennen ;) No, parempi kaksi pinoa kun ei pinoa ollenkaan :)

Hipsuli, huomasin että olemme aika saman kokoiset ja tavoitepainokin sama. Sinusta varmaan saa hyvän tsemppikaverin?

Kohta taas salille ja kohti ensi viikon punnitusta paremmalla tuloksella. Palaillaan taas fiilisten merkeissä!

Kepardi

Vierailija
5/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin se vaan sitten taas koitti puntarille nousu aamulla ja ihan ookoo -300g tippu viime viikolla.No se tasasi vaan sitä ekan viikon reilu kilon tiputusta,vaikka olin toivonut et ois enemmänkin tippunut.Join eilen kevytcokista ja se turvottaa mua,sit puolikkaan tikkujäden ja yhen pullan kahvin kanssa,mutta kun syömisten pisteet oli yhteensä 10 niin ei noista herkuistakaan pisteet paukkuneet.Se nyt vain sitten tippui näin vähän tällä kertaa mutta mullekkin on pääasia että tippuu.Kunhan marraskuun alussa olisin tuon 60kg niin oon tosi tyytyväinen.

Ainiin se mun rivi:

66,6/65,5/65,2/60

Tänään alkaa taas jumpat ja salille käy iloiset askeleet kohtapuoliin.Tänään on pumppitunti.Tällä viikolla on vielä ainakin core-tunti ja sit koitan hydrobicia.Mulla sais olla vaikka joka illalle jotain liikuntaharrastusta mutta kukkaro ei millään salli moista.Lenkkeily ei onneksi maksa mitään ja se ois tarkotus alottaa kans nyt.En oo noilla älyhelteillä viittinyt ees koittaa ettei sitten vaan sen takia mee heti alkuun maku koko juttuun.Viime syksynä huomasin ilokseni,että mussa asuu oikein himoliikkuja enkä ois ikinä uskonut.Onneksi pomo tarjoo yhen salikerran/viikko.

Mut nyt alan pakata kassia valmiiksi.Päivälliseksi söin riisiä ja tonnikalaa joten kevyillä mennään tällä viikolla.

Vierailija
6/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena laihdutusviikkona putosi 1,6 kg. Olen syönyt kevyesti, ehkä vähän liiankin kevyesti, mutta kaipa se tästä vielä hahmottuu miten paljon tarvitsee syödä. Vettä yritän juoda joka välissä ja pyöräiltyäkin on tullut monena iltana viikossa. Takana 16 kg:n paino ;)

169 / 72 / 68,6 / 57

Vierailija
7/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikko meni loistavasti. Pyöräilin ja kävelin 2h/päivä ja söin kevyesti.. ja sitten tuli flunssa ja kolmet synttäri tms pippalot viikonloppuna. En pystynyt liikkumaan ja kakkua tuli popsittua. Siihen nähden pitänee olla tyytyväinen että on edes jotain lähtenyt. Vaivainen 400g pois, mutta parempi kuin ei mitään. Pitää tsempata tällä viikolla koko viikko. Flunssa ei anna vieläkään periksi, joten liikkumaan en vieläkään pysty, mutta yritän pysyä ruokavaliossa.

Eli lukemat ovat 163/62,4/62/55

Vierailija
8/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens ryhmä !

Lukemat on 162 / 70,5 /69,2/ 62. Pudotusta viikossa aika vähän, mutta hyvä suunta.

Punnitsemisesta:

Liian usein vaa´alla seisominen on kurjaa hommaa. Silloin tietysti kun lukemat on ihanan laihat, vois niitä numeroita ihailla useamminkin päivässä, mutta järkevään painonhallintaan ja maltilliseen elämäntapamuutokseen se on huonompi juttu. Tähän sopii hyvin sanonta hyvä renki, mutta huono isäntä. Se kerran viikossa on ihan passeli. Painon heilahtelut ovat yksilöllisiä ja johtuvat monenlaisista syistä. Monella voi olla motivaatio koetuksella jos tulee plussaa - vaikka se ei olisikaan läskiä !

Ruokavalio on pysynyt ihan kohtuudessa. Ne donitsit mua edelleen vainoo, mutta nyt menen kauppaan aina vatsa täynnä, ja outoa kyllä pääsin sen pullatiskin ohi. Hiukan kyllä aivot työstää asiaa, koska yöllä unessa ostin 42 donitsia - oli aika iso laatikko !

Tsemppiä kaikille ja herkutelkaa vain unissa !

Vierailija
9/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko meni kuin menikin vähän harakoille tämän elämäntaparempan suhteen. Varsinkin viikonloppu oli melkoista juhlaa ruokapöydässä ja sohvalla ja terassilla ja... No, pääasia ettei kiloja tullut yhtään lisää.

Lukemat siis edelleen

162cm / 64kg / 63,5kg / 60kg

Hitaasti siis mennään, mutta toivottavasti varmasti. :) Tänään alkoi tosin työmatkapyöräily ja koulun lounaat. Hyvää ruokaa ja etenkin terveellistä. Eikä sillä ruoka-aikataululla edes montaa lautasellista ehdi syömään.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja intoa liikkumiseen!

Vierailija
10/26 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuulin teidän pinosta ja ajattelin liittyä mukaan. Eli olen 24-vuotias, yhden lapsen äiti. Olen 173/68-69 ja tavoite ois 60kg mut alkuun ois huikeaa jos sais 65. Punnitsen sitten ma tarkemmin... Nyt vain loppu vko liikkumaan :)

Vierailija
11/26 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Kepardiina oli nopeampi eilen... =) mut nopeet syö hitaat ;)

Siirränpäs siitä toisesta pinosta kirjotuksen tänne, ei tarvi uudelleen niitä kirjotella...Elikkäs:

Jeejeejee mulla viime viikosta -300g, tästä se alkaa!!! Hiphei!!

Eli rivi tällä viikolla:

165/72,2/72,1/65 Viime maanantaina painoa oli siis 72,4, eihän tuota pudotusta paljoa ole, mutta ei ainakaan plussaa...

Mä sain sen painonvartijoitten pistevihon ja meinaan niitä alkaa laskemaan, herkkupäivän pidän. Ei tuu muuten mitään!!!

Kepardiina:kyllä mä tsemppaajaksi alan, hyötyy siitä itsekkin samalla!!

Mitenköhän mun iltalenkin mahtaa käydä... Nousee järven takaa ukkonen ja se kyllä jää tähän päälle pyörimään, en taida uskaltaa mennä pihalle ollenkaan tänä iltana... No, onneksi tuli päivällä käytyä pyöräilemässä!!

Nyt täytyy mennä, kuuluu sen verran vaativa karjunta tuolta sitteristä...

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!!

Hipsuli

Vierailija
12/26 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kutsui mut juuri perjantaiksi " illanistujaisiin" , eli tiedossa viiniä,olutta ja syömistä... Tottahan sitä yrittää juoda light-sidukoita ja syödä kevyesti, mutta lukemat jo hirvittää.. Täytynee taksin sijasta vaikka kävellä keskustan rientoihin=) Siihen minusta ei kuitenkaan ole etten ikinä söisi jotain " ei niin terveellistä" .. Mutta eiköhän sitä sitten taas saa uutta puhtia kun vaa' an numerot nousee kaakkoon..

=)Tinttu

Vierailija
13/26 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys oodi77, Tinttu, Ansku, Plumeria, Lapsia2, Punkis, Desejo ja Hipsuli!

Porholle oikein paljon tervetuloa mukaan porukkaan!

Olen tässä alkuviikon pohtinut viime viikon punnitustulosta (no okei, olen pohtinut muutakin ;). Ihmettelin, että miksi paino putosi vaan niin vähän ja löysin yhden mahdollisen ja laihduttajan näkökulmasta aika radikaalinkin syyn: olen syönyt liian vähän.

Kuulostaa kummallisesta, mutta varmasti siinä on pointtiakin. Vaakahan on siinä mielessä huono laihduttájan kaveri, koska se kertoo vain sen paljonko ihminen painaa, ei esim. paljonko painosta on rasvaa/lihasta. Kun normaaliruokavaliosta siirtyy erittäin vähäkaloriseen ruokavalioon, saattaa käydäkin niin että elimistö alkaa säästöliekille eikä poltakaan rasvaa niin tehokkaasti kun voisi. Niinpä, nyt olen pyrkinytkin löytämään MAKSIMIN sijasta OPTIMITILAN, jolla paino putoaisi sen 0,5-1 kg/vk. Vaan eipä ole helppoa ei :)

Olen myös harrastanut normaalia enemmän liikuntaa 4-5 tehokasta tuntia kuntokeskuksessa/viikko. Ja lihas painaa enemmän kuin läski, vaikka ei sitä lihasmassaa mitenkin valtavasti 2 viikossa kehity.

Kaikessa tässä mun horinassa on se pointti, että tulisi syödä juuri oikea määrä terveellistä ravintoa vuorokaudessa, jotta laihtumista tapahtuisi terveellisesti. Eihan siinäkään mikään järki ole, että elää kitukuurilla ja painolle ei tapahdu juuri mitään. No, onneksi lohdutuksksi vaatteet tuntuvan istuvan hieman paremmin vaikka vaaka ei kannustustuloksia annakaan.

Hienoja tuloksia tässä ketjussa on kyllä saavutettu. Olisi mielenkiintoista kuulla teidän omat ohjenuorat omaan painonpudotukseen. Oletteko jo löytäneet " optimitilanteet" ?

Kepardiina, joka ei luovuta :)

Vierailija
14/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla kutri.netin sivuilla ja olipa todella inspaava sivusto! Erityisen ihanaa oli, että vertasi koko ajan juttuja Painonvartijoiden pointseihin, joilla suurin osa laihduttaa ja toinenkin osa on kokeillut (kärjistys). Mä olen kyllä itsekin huomannut saman, ettei se ole aivan niin pisteen päälle tarkkaa noissa pointseissakaan. Esim. ennen lapsia olin lähes joka viikonloppu yhden päivän viihteellä eli söin ulkona ja jöin jos en nyt aina känniin, niin ainakin vähän huppeliin -sanotaanko, että 5-6 siideriä ainakin... eli pisteitä kertyi noina päivinä varmaan 50, mutta silti laihduin joka viikko. Tosin jos ei yhtään katsonut syömisiä eli söi joka päivä yli ja lauantaina vielä oli viihteellä, niin ei takuulla laihtunut.

Mutta ainakin itse tarvitsen jonkin " piiskurin" , joka pitää mut ruodussa. Tuo kutri.netin juttu punnituksesta on kyllä hyvä. Itseäni aina PV-aikoina otti pannuun, että kotona vaaka näytti miinusta, mutta iltakuudelta ryhmässä helpostikin plussaa. Tunnistin niin itseni... olin aina kerrospukeutunut ja riisuin villatakin talvellakin pois (jotta kaikki grammat putoaisivat), kävin aina eka vessassa (ettei vaan olis yhtään ylimääräistä grammaa) ja laitoin aamulla päälle kevyet housut... ja usein PV-punnituksen jälkeen suuntasin karkkikauppaan palkitsemaan itseni pudonneesta painosta :-) heh hee...

Nyt olen punninnut aina aamuisin ja jatkan samaa tahtia. Kepardiina kirjoitteli siitä, että ei laihdu, jos syö liian vähän. Tästä on kai ihan tutkittuakin tietoa eli pakko syödä riittävästi, mutta tarpeeksi vähän. Tuon määrän löytäminen ei vaan ole ihan niin yksinkertaista, joten ainakin itse käytän PV pointseja suunnan antajana. Mulla näet ei onnistu tuo, että " syön nyt vähän kevyemmin" -tuppaan aina unohtamaan jotain syömisiä tai keksimään tekosyitä.

Nyt on kuitenkin kaiken kaikkiaan hyvä olo ja uskon, että nyt se paino vihdoin todella putoaa. Löysin motivaation heinäkuussa. Kutri.netin innoittamana taidan lisätä sen pari lasia maitoa päivittäiseen ruokavalioon, vaikka se viekin pointsit vähän yli päivän saldon. Itseasiassa taidanpa suunnistaa heti aamiaiselle (kello jo 10) ja laittaa kaakaota :-)

Vierailija
15/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin muistin taas tännekin tulla,oli mies saikulla ni heti päivärytmit sekasin..Punnittu on ja tulos +-0.MEnkat on kyllä just että ne aina nostaa sitä painoa..

Viimevkolla herkkuja kyllä vähensin ja muuta puputustakin yritin välttää,mutta on se vaikeaa löytää oikea ruokamäärä..Minäkin kutrin sivuja kävin selailemassa.KEväällä laihutin 4kg(lomalla tuli kilo takas :-( ) mutta tuohonki määräänmeni 4kk aikaa...Olisihana saada kerranki kunnon vko tuloa ni tsemppais jaksamaan!

Kepardiina:Kun kirjotit että olet tehny lihastreeniä montakertaa vkossa ni lisäks että lihas painaa enempi ni muistan lukeneeni että rankassa treenissä lihas kerää nestettä ja se näkyy vaa' alla vielä paripäivääkin treenin jälkeen..

Täytyy taas jatkaa pakertamista ja ehkä niitä tuloksia alkas tulemaan!Toivottavasti!!

Hienoja tiputuksia kyllä oli monella :-)

miiri

Vierailija
16/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta palasin, ja tein heti uuden esittelypinonkin tuohon. Käykääs laittamassa esittelyä itsestänne! Siis ne, joilta esittelyteksti puuttuu tai on puutteellinen. Anakin [b]äippyli-83[/b], [b]Anemos[/b], [b]sitruska[b] ja [b]_Tinttu_[/b]. Laihdutus aloitettu pvm puuttuu [b]oodi77[/b]lta!

En ole käynyt reissun jälkeen vaa' assa, enkä käykään ennen maanantaita. Ei ole laihdutusfiiliksiä tällä hetkellä. Odotin niin kovasti että olisi tärppi käynyt, mutta ei... Menkathan sieltä tuli. Palailen maanantaina päivittämään esittelypinoa ja kertomaan punnitustuloksen. Yritän piristyä siihen mennessä...

T:Titi-uu

Vierailija
17/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä, kylläpä se osaa aina pettymyksiä järjestää. Ymmärrän hyvin, ettei ole laihdutusfiilikset parhaimmillaan. Porukassa kuitenkin mennään ja me sua kovasti tsempataan, että pääset taas mukaan rytmiin :)

Ja suuret kiitokset sinulle kun jaksat kuitenkin päivitellä tuota pinoa, sinulta se sujuu kuin vanhalta tekijältä!

Terveellistä viikkoa ja positiivisuuspölyä,

toivottaa Kepardi :)

Vierailija
18/26 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v perheen äiti kymenlaaksosta! Perheeseemme kuuluu isä 28v, tytöt 3/2005 ja 7/2006 ja kaksi leonberginurosta!

Ekasta raskaudesta tuli +26kg, joista kerkesin pudottaa 20kg.Toisen raskauden alettua painoin 70kg ja painoa tuli tällä kertaan kovan dieetin ansiosta vain +6kg. Minulla oli raskausdiabeettes ja diabeteshoitaja sanoi, että vain 6kg sai tulla koko raskauden aikana. Siitä pidin kiinni onnistuneesti!

Vaikka täysimetän, samaa dieettiä voin jatkaa neuvolan luvalla ja tarkkailussa..kunhan se motivaatio nyt kasvaisi. Toivon tämän ryhmän auttavan tässä asiassa ;)

Rivi:

163.5/68.4/58-60

Menikö toi nyt oikein, eli pituus, tämän hetkinen paino ja tavoite?

Sunnuntaina on ristiäiset ja kaikki anopin herkut..ei ainakaan hyvä alku =)

Tuulia

Vierailija
19/26 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tossa vedettyä naamariin kokonainen fazerin sininen, nyt masentaa... On ollu niin karmee päivä ja se ei oo ees loppu vielä...

Aamu alko hienosti, hyvällä tuulella heräsin, mies tuli yöllä ajosta kotiin ja tiesin että pääsen lenkille, kun hän on lapsen kanssa, eilen jäi lenkki väliin kun olin yksin eikä sateessa viittiny lähtee vaunuilemaan.

No, mies sitten nukkui ja nukkui ja nukkui ja nukkui, minä keräsin kiukkua, en kerkee ennen lenkille kun mies lähtee töihin, täydessä raivossa sitten potkin hänet ylös ja lähdin.

Käyn sellasella peltotiellä kävelyllä, että voi koirat päästää vapaaksi ja tiellä on isoja irto kiviä, en sitten katsonut mihin astuin ja astuin kivelle, nilkka sattui. Ei kuitenkaan niin pahasti että lenkki olis pitänyt lopettaa. No sitten pääsin puoleen väliin ja alkoi sataa... Juosten takasin ja taas astuin kiven päälle ja toinen nilkka sattui, lenkaten takasin kahden koiran kanssa kaatosateessa nilkka turvoksissa.Niin ja kaupan päälle alkoi siinä juostessa menkat, ekat raskauden jälkeen, eikä sidettä eikä mitään... Pääsin kotiin mies kysyy että kastuitko...!!!!! NO EN!!! Otettiin kunnolla yhteen ja mies lähti töihin (ajaa rekkaa), minä tuhosin nilkat sidottuina suklaa levyn ja nyt on HUONO OLO ja omatunto...

Tulipas valitettua...

Titi-uu: Tsemppiä sulle!! Ymmärrän kans hyvin motivaation puutteen... Itse olisin aikanaan varmaan syönyt itseni ähkyyn jos samassa tilanteessa olisin vielä vaa' alle mennyt...

Porho ja 77tuulia Tervetuloa mukaan joukkoon iloiseen!!!

Kepardiina: Ei ole mulla oikein löytynyt sitä optimitilaa vielä, sattuu näitä repsahduksia näköjään. Kerran päivässä koitan syödä kunnolla ja liikkua sen mukaan, mutta eipä tuo vielä ole tulosta tuottanut, josko sitten ajan kanssa kun nesteet tasottuu...

Jätänpäs palstatilaa hiukan muillekkin ja menen sohvan nurkkaan potemaan huonoa oloa ja omaatuntoa...

Hipsuli

Vierailija
20/26 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..totesin tossa että mä oon syönyt liian vähän ja sen vuoksi ei oikein aineenvaihdunta toimi.Tarkastin hiukan ruokailuaikoja ja lisäsin pikkasen ruokamäärää niin heti lähti oikeeseen suuntaan lukemat.Nyt oli jälleen alle ton 65 kilon mutta saapa nähä mitä maanantaina.Työmatkalle lähen huomenna ja koko viikonlopun kestää joten ne syömiset sitten on taas mitä sattuu olemaan tarjolla.Onneksi aina salaattia löytyy hotelleistakin ellei muuta kevyttä.Treenivaatteet otan myös mukaan että hotellin kuntosalia aion hyväksi käyttää.Kunhan ei vaan plussaa näyttäis niin vaikka +-0 ois ihan positiivinen ylläri.

Iloista viikonlopun odottelua!!