Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoltomiesten ruma käytös asukkaan kotona

Vierailija
09.04.2021 |

Oletteko törmänneet ja oletteko valittaneet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa se sinun törmääminen.

Vierailija
2/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitähän ne ovat. Siis osa on.  Koska heidän keskuudessa on töissä yhtä paljon kuin muillakin työpaikoilla, epärehellisiä, uteliaita, ilkeitä ja pahantahtosisia ihmisiä.

Availlaan kaappeja ja tutkitaan paikat, kun asunnon asukan ei ole kotona, ja jokin huoltotoimenpide pitää asunnossa tehdä.

Naureskellaan rintaliiveille ja pikkupöksyille, napataan pöydältä karkkeja jos ne ovat kipossa tarjolla,

jopa omena kulhosta voi lähteä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita epärehellsiäkin huoltomiehiä on.  Kaivetaan jopa asunnon laatikoita, että sattusko sieltä löytymään vaikka pankkitunnukset sun muuta.

Huoltomiehien mukana on toisanaan harjoittelijoita, mm. vankilasta päässeitä työkokeiljoita jne.

Suurin osa vakituisista huoltomiehistä on luotettavia ja ammatitaitoisia ja tekevät vain duuninsa asunnossa, eivätkä koske mihinkään muuhun.

Heilläkin on esimiehensä ja se työnantaja, se kiinteistönhoito firma, jonka työntekijöitä on.

Valitus pitää tuolle firmalle, ei koskaa huoltomiehelle itselle, silloin jos on kysymys vaikka epärehellisyydestä.

Vierailija
4/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon törmännyt epäystävälliseen mutrunaamaan, mut en rumakäytöksiseen. Tylyyn vain. Tavallista suomalaisten parissa.

Vierailija
5/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahvahko epäilys, että entisen kämppäni talonmies olisi käynyt siellä ilman lupaani:

Olin kerran poissa kotoani kun vuokranantajani soitti. Hänen ainoa asiansa tuntui olevan se, että eteisen väliovea ei saisi pitää kiinni.

Vastasin siihen vaan jotain, että ok.

Jälkeenpäin tuntui tosi kummalta.

Olin jättänyt sinä päivänä sen eteisen oven melkein kiinni.

Vuokranantaja asui tietääkseni silloin aika kaukana joten hän ei olisi voinut olla siellä käymässä.

Luultavasti talkkari on mennyt asuntooni kun on huomannut minun lähteneeni sieltä (hän asui naapurissani). Havainnut, että eteisen ovi oli kiinni ja soittanut siitä vuokranantajalleni.

Olisipa kiva tietää mitä tämä talkkari on selittänyt, että miten hän on nähnyt sen oven olevan kiinni.

Noh, kului jonkin aikaa ja eteisen patteri kylmeni. Talkkari ja putkimies tuli sitä korjaamaan.

Olin kuulevani kun tämä talkkari sanoi putkarille jotain, että ”oli pitänyt väliovea kiinni”. Ymmärsin siis, että talkkarin mielestä minä olin syypää siihen patteri meni epäkuntoon.

Tässä kohtaa hän mielestäni paljasti itsensä.

Tottakai hän oli nähnyt, että ovi oli kiinni kun oli asunnossani salaa hiippaillut.

Lisäksi tuo talonmies oli käynyt ainakin kerran varastossani sanomatta siitä mitään.

Olin itse kotona silloin ja kuulin kun asunnossani kiinni olevan varaston ovi kolahti. Kävin myöhemmin varastossani ja sieltä oli hävinnyt yksi työkalu. Se ei tosin ollut edes minun ja en tiedä miksi se siellä oli.

En puhunut tuosta vuokranantajalleni, mutta kun muutin tuolta pois kerroin tuosta äijästä jotain muuta negatiivista. Talkkarillani oli nimittäin tapana viikonloppuisin laulaa umpikännissä karaokea. Aloitti iltakymmeneltä, lopetti aamuviideltä.

Kolmas ärsytys tuossa ukossa oli se, että hän käveli monesti takapihallani ja tuijotti ikkunasta sisään.

Vierailija
6/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että syytellään asukasta siitä, mitä on murtautumiskeikalla havaittu. Vanha vitsi, silmä ei käänny.

Vierailija
7/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui sinulle, ap?

Vierailija
8/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vahvahko epäilys, että entisen kämppäni talonmies olisi käynyt siellä ilman lupaani:

Olin kerran poissa kotoani kun vuokranantajani soitti. Hänen ainoa asiansa tuntui olevan se, että eteisen väliovea ei saisi pitää kiinni.

Vuokranantaja asui tietääkseni silloin aika kaukana joten hän ei olisi voinut olla siellä käymässä.

Luultavasti talkkari on mennyt asuntooni kun on huomannut minun lähteneeni sieltä (hän asui naapurissani). Havainnut, että eteisen ovi oli kiinni ja soittanut siitä vuokranantajalleni.

Olisipa kiva tietää mitä tämä talkkari on selittänyt, että miten hän on nähnyt sen oven olevan kiinni.

Noh, kului jonkin aikaa ja eteisen patteri kylmeni. Talkkari ja putkimies tuli sitä korjaamaan.

Olin kuulevani kun tämä talkkari sanoi putkarille jotain, että ”oli pitänyt väliovea kiinni”. Ymmärsin siis, että talkkarin mielestä minä olin syypää siihen patteri meni epäkuntoon.

Tottakai hän oli nähnyt, että ovi oli kiinni kun oli asunnossani salaa hiippaillut.

Lisäksi tuo talonmies oli käynyt ainakin kerran varastossani sanomatta siitä mitään.

Olin itse kotona silloin ja kuulin kun asunnossani kiinni olevan varaston ovi kolahti. Kävin myöhemmin varastossani ja sieltä oli hävinnyt yksi työkalu. Se ei tosin ollut edes minun ja en tiedä miksi se siellä oli.

En puhunut tuosta vuokranantajalleni, mutta kun muutin tuolta pois kerroin tuosta äijästä jotain muuta negatiivista. Talkkarillani oli nimittäin tapana viikonloppuisin laulaa umpikännissä karaokea. Aloitti iltakymmeneltä, lopetti aamuviideltä.

Kolmas ärsytys tuossa ukossa oli se, että hän käveli monesti takapihallani ja tuijotti ikkunasta sisään.

Viikon lässytys, onneksi olkoon, the prize is yours.

Vierailija
9/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon lässytys, onneksi olkoon, the prize is yours.

Ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta.

Olisin ehkä paremminkin voinut koittaa tuon tiivistää.

Mutta mielestäni talkkarin käytös oli hämärää ja halusin tämän jakaa.

Ei voi olla sallittua mennä vara-avaimilla toisen asuntoon!

Vierailija
10/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi muutama astia joitakin vuosia sitten. En keksinyt mitään muuta selitystä kuin että huoltomies vei ne. Olin juuri lähdössä matkalle, kun pari huoltomiestä tuli kotiini.