Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä bi?

Vierailija
09.04.2021 |

Tyttöystävältä löytyi paljon tallennettuja kuvia suutelevista ja/tai seksiä harrastavista naisista. Onko hän bi? En tiedä voisinko seurustella biseksuaalin naisen kanssa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait voit ja ehdota myös kolmen kimppaa..

Vierailija
2/18 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi? Oletko jotenkin uskonnollinen tai muuten vakaumuksellinen? Aika moni nainen on seksuaalisest ilmeiseti bi-seksuaalinen. Joillain se on vaan fantasia jota ei halua toteuttaa oikeassa elämässä. Itse kuulun jälkimmäiseen kategoriaan. Mitään oikean elämän romanttisia tai seksuaalisia viboja ei oo tullut oikeassa elämässä naisia kohtaan, mutta seksifantasioissani on usein naisia tai aikuisviihteessä jota katson. Olen silti hyvässä parisuhteessa miehen kanssa joka on mielestäni kaikista fantasiositakin huolimatta seksikkäin! Mut jos asia sua suuresti haittaa tai häiritsee, niin otappa asia varovasti puheeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit.

Suhteenne tulevaisuus riippuu jatkossa lähinnä ehkä siitä, kuinka voimakkaasti tyttöystäväsi tuntee halua olla suhteessa tai harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Koska tuota halua et koskaan voi tyydyttää etkä myöskään sen vaikutusta eliminoida. Jos hänellä on tarve toteuttaa seksuaalisuuttaan tuoltakin osin, niin sitten sinun tulee selvittää itsesi kanssa, hyväksytkö sen vai et. 

Vierailija
4/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan mahtava juttu! Hieman avointa mieltä kehiin.

Seurustelin aikoinaan naisen kanssa, jolla oli piileviä biseksuaalisia taipumuksia. Kerran bileiden jälkeen hänen lesboystävänsä jäi yöksi, eikä kauaa tarvinnut arvailla, mistä oli kyse. Olimme aamulla erittäin tyytyväisiä, eikä ketään kaduttanut jälkikäteen.

Vierailija
5/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanne tilanne että nuolet toista ja toinen panee sua.

Märkiä unelmia sulle :D

Vierailija
6/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään miehenä voisi seurustella bi-naisen kanssa. Kokisin sen naisen jotenkin iljettävänä. Iljetyksen tunne tulee spontaanisti asiaa ilman miettimättä, eli se on luonnolista eikä sinun tarvitse ajatustasi yrittää väkisin muuttaa. On ihan täysin luonnollista, että koet sen iljettävänä. Joitakin etoo kaalikääryleet ja joitain bi-naiset.

Vierailija
7/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
8/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa biseksuaalina, kun turpaan tulee sekä heteroilta että homoilta.

Vierailija
9/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-nainen olisi kyllä parasta, aina olisi mahdollisuus kolmen kimppaan 2 naisen kanssa.

Vierailija
10/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

En suosittelisi tätä heti, vaan itse antaisin mahdollisuuden kokeiluihin siten, että homma on avointa ja pääset touhuihin mukaan. Näin sen parhaiten huomaa, miltä kimppa oikeasti tuntuu. Ymmärrän toki, jos se on ylitsepääsemättömän iljettävää, mutta oma kokemukseni oli täysin toisenlainen, mitä olin ennakkoluuloisena odottanut.

Vierailija
11/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika moni nainen on seksuaalisest ilmeiseti bi-seksuaalinen. Joillain se on vaan fantasia jota ei halua toteuttaa oikeassa elämässä. Itse kuulun jälkimmäiseen kategoriaan"

Fantasioida voi vaikka karhuista ja marjapuurosta. Jos et naisen kanssa vois oikeasti olla ni et ole bi.

Vierailija
13/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

En suosittelisi tätä heti, vaan itse antaisin mahdollisuuden kokeiluihin siten, että homma on avointa ja pääset touhuihin mukaan. Näin sen parhaiten huomaa, miltä kimppa oikeasti tuntuu. Ymmärrän toki, jos se on ylitsepääsemättömän iljettävää, mutta oma kokemukseni oli täysin toisenlainen, mitä olin ennakkoluuloisena odottanut.

Ei biseksuaalisuus tarkoita sitä, että olisi avoin kokeiluille tai että edes haluaisi olla useamman kuin yhden ihmisen kanssa samaan aikaan. Biseksuaalisuus tarkoittaa pelkästään sitä, että potentiaalisen partnerin voi löytää molemmista sukupuolista. Kaikki muu on kyse persoonallisuudesta. Itse olen uskollista sorttia eikä tulisi mieleenkään edes haaveilla muista ihmisistä jos olen jonkun kanssa, oli tämä sitten nainen tai mies.

Vierailija
14/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika moni nainen on seksuaalisest ilmeiseti bi-seksuaalinen. Joillain se on vaan fantasia jota ei halua toteuttaa oikeassa elämässä. Itse kuulun jälkimmäiseen kategoriaan"

Fantasioida voi vaikka karhuista ja marjapuurosta. Jos et naisen kanssa vois oikeasti olla ni et ole bi.

Tämä on totta. Jos ei ole suussa käynyt sekä muna että tussu, niin et ole oikea biseksuaali.

Vierailija
15/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Ei biseksuaalisuus tarkoita sitä, että olisi avoin kokeiluille tai että edes haluaisi olla useamman kuin yhden ihmisen kanssa samaan aikaan. Biseksuaalisuus tarkoittaa pelkästään sitä, että potentiaalisen partnerin voi löytää molemmista sukupuolista. Kaikki muu on kyse persoonallisuudesta. Itse olen uskollista sorttia eikä tulisi mieleenkään edes haaveilla muista ihmisistä jos olen jonkun kanssa, oli tämä sitten nainen tai mies.

Polyamoriaa eli ns. monisuhteisuutta koskevissa tutkimuksissa on tutkittu mm. siitä kiinnostuneiden varsinaista seksuaalista suuntautumista. Tutkimustulosten mukaan biseksuaaliset olivat selvä enemmistö. Ei sinällään yllätä, polyamoria tarjoaa heille hyvän ja turvallisen tavan toteuttaa seksuaalisuuttaan. 

Vierailija
16/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Erinomainen näkökulma, ymmärrän täysin pointtisi. Tämä kokemus ei kuitenkaan olisi ollut mahdollista ilman naisystäväni ja hänen ystävänsä biseksuaalisuutta ja avoimuutta kokeiluille. Oli ensimmäinen kerta naisystävällenikin, ja koska olimme olleet yhdessä vasta pari päivää, minäkin yllätyin täysin. Perinteisellä parisuhteella tästä kuitenkin jatkettiin. Aikansa se suhde kesti, kunnes loppui.  

Vierailija
17/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalisuus ei tarkoita sitä, että on automaattisesti kiinnostunut ryhmäseksistä tai ok sen kanssa, että kumppani nauttii seksistä toisen naisen kanssa.

Vierailija
18/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho joku olikin sanonut saman jo. 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä