Tapailemani nainen 30 v ei ole kuulemma koskaan harrastanut itsetyydytystä
Mitä tästä pitäisi ajatella? Mahdollisessa parisuhteessa en edes näkisi häntä alasti?
t. mies30
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Outoa
T.N
Älä siinä sinä valehtele. Naiset on aseksuaaleja ennenkuin miehet koskee niitä.
no ei se siitä ainakaan lisäänny eli varmaan kannattaa katsoa jonnekin muualle, jos pimppijuttuja haluat naisen kanssa harrastaa.
Se on varmaan niin siveellinen nainen, että syö banaaninkin poikittain.
Jonkin tutkimuksen mukaan itsetyydytystä vähän harjoittavat naiset nauttii enemmän seksistä miehen kanssa. Eivät oo niin vaativia, kun eivät niin hyvästä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin tutkimuksen mukaan itsetyydytystä vähän harjoittavat naiset nauttii enemmän seksistä miehen kanssa. Eivät oo niin vaativia, kun eivät niin hyvästä tiedä.
paitsi että näille seksuaalisuus ei ole mikään iso osa elämää, joten seksiäkään eivät niin usein tarvitse.
todennäköisesti vastaus ehdotuksiin on 9/10 kertaa, että "en ole nyt sillä tuulella."
Sopii sellaiselle jolla on samanlainen tausta, koska halujen määrä pitäisi olla kumppaneilla tasapainossa.
Ei taida seksi muutenkaan kiinnostaa, jos ei edes halua mielihyvää itsetyydytyksellä.
Mitäs pahaa siinä on? Jos nainen ei ole sen lisäksi koskaan seurustellut, se tarkoittaa sitä, että teillä riittää uutuudenviehätystä hänen seksuaalisuutensa löytämisessä. Hosumalla ja asian kielteiseksi kääntämällä pilaat koko jutun.
69-v frendini ei myöskään ole koskaan masturboinut. Pitää vastenmielisenä kun kerroin että itse masturboin noin kerta viikkoon. N32
Kuulostaa oudolta ja tietää huonoa teidän seksielämän kannalta. Jos toinen ei tiedä mikä tuottaa itselle nautintoa (ja sitähän ei voi tietää jollei koskaan ole runkannut), on aika hankala viestiä sitä toisellekaan. Saattaa toki valehdella jos ajattelee että siinä on miehen silmissä jotain väärää tai likaista mutta moisia keloja en kyllä tajua, eikös kuitenkin ajatus runkkaavasta naisesta ole (hetero-/bi-)miesten ja lesbojen mielestä nimenomaan kiihottavaa?
Eikö parisuhteeseen lähinnä siksi mennäkin jotta vapauduttaisiin seksin kirosta ei tarvitse aina olla lähtemässä baareihin, ravintoloihin metsästämään etc Voi keskittyä yhteen naiseen ihan kotioloissa ja kyllä se kuitenkin jossain välissä antaa ihan vain kun kyllästyy jankkaamiseen tai velvollisuudentunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta ja tietää huonoa teidän seksielämän kannalta. Jos toinen ei tiedä mikä tuottaa itselle nautintoa (ja sitähän ei voi tietää jollei koskaan ole runkannut), on aika hankala viestiä sitä toisellekaan. Saattaa toki valehdella jos ajattelee että siinä on miehen silmissä jotain väärää tai likaista mutta moisia keloja en kyllä tajua, eikös kuitenkin ajatus runkkaavasta naisesta ole (hetero-/bi-)miesten ja lesbojen mielestä nimenomaan kiihottavaa?
Minä olen aina käyttänyt siihen masturbaatioonkin miestä. Olin 14v kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa ja seksimme on varmaan umpisurkeaa, kun en ole koskaan yksikseni runkannut.
N45
Vierailija kirjoitti:
69-v frendini ei myöskään ole koskaan masturboinut. Pitää vastenmielisenä kun kerroin että itse masturboin noin kerta viikkoon. N32
Kertoiko miksi kokee sen vastenmielisenä? Itse nelikymppinen nainen ja jossain vaiheessa oli pitkä tauko runkkaamisesta parisuhteen päätyttyä kun vaan halusin keskittyä ihan kaikkeen muuhun mutta nyt kun olen pitkästä aikaa salaa ihastunut erääseen mieheen niin runkkaaminen on ihan taivaallista hänestä haaveillessa.
Kaikki eivät masturboi, etenkin perheistä missä ei ole ollut omaa tilaa ja yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi tietää miten ja miten usein ystävät tai työkaverit runkkaa, mutta silti tiedän. Mikä hiton tarve teillä on tuoda sitä esille? Vahvaa ja itsenäistä ja voimaantuneilla on kivaa?
Tässä on kolme mahdollisuutta:
1) Nainen on frigidi
2) Naisella on ollut tyydyttäjä aina tarjolla, ei ole tarvinnut turvautua omaan apuun
3) Nainen valehtelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina käyttänyt siihen masturbaatioonkin miestä. Olin 14v kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa ja seksimme on varmaan umpisurkeaa, kun en ole koskaan yksikseni runkannut.
N45
Mielipiteitä on monia, mun mielestä toi nyt vaan on outoa että jollekin seksi on pelkästään toisen ihmisen kanssa tapahtuvaa.
No en lähtisi avautumaan "tapailumiehelle" kovin intiimeistä asioista. Pidän tuollaisia yksityisasioiden utelua todella epämiellyttävänä, mutta sehän kertoo vain sen, että yhteensopivuus on aika lailla nolla. Etsi kaltaistasi seuraa, pääsette molemmat vähemmällä.
Pidän ykstyisyydestä, en kerro asioitani tutuille ja hyväksi ystäväksi tullaan ajan kanssa, ei viikossa tai parissa.
Vaimomateriaalia.