Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen 30 v ei ole kuulemma koskaan harrastanut itsetyydytystä

Vierailija
09.04.2021 |

Mitä tästä pitäisi ajatella? Mahdollisessa parisuhteessa en edes näkisi häntä alasti?

t. mies30

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö parisuhteeseen lähinnä siksi mennäkin jotta vapauduttaisiin seksin kirosta ei tarvitse aina olla lähtemässä baareihin, ravintoloihin metsästämään etc Voi keskittyä yhteen naiseen ihan kotioloissa ja kyllä se kuitenkin jossain välissä antaa ihan vain kun kyllästyy jankkaamiseen tai velvollisuudentunnosta.

Onpa kummallinen asenne. Jos mun miehellä olisi ajatus että minä "annan" seksiä niin se jo olisi turn-off. Sitten jos halut ei kohtaisi ja tunnelman virittelyn ja hellimisen sijaan alkaisi nalkutus ja jankkaus niin katoaisi viimeinenkin halunripe.

Millainen ihminen suostuu seksiin velvollisuudesta? Mulla ei ole mitään velvollisuutta harrastaa sitä kenenkään kanssa. Harrastan, jos itsekin saan siitä mitä haluan.

Vierailija
22/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla koskaan mieheni kanssa puhuttu masturboinnistamme. Kumpikin sitä on kuitenkin varmasti tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät masturboi, etenkin perheistä missä ei ole ollut omaa tilaa ja yksityisyyttä.

Eikä kaikki saa siitä mitään. Se ei vaan ole mun juttu. Eikä minun pitäisi joutua sitä selittelemään tai joutua kuulemaan mistä kaikesta ihanasta jään paitsi. Olkoon sitten huono mielikuvitus, jne.

T. seksuaalisesti ahdasmielinen

Vierailija
24/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

69-v frendini ei myöskään ole koskaan masturboinut. Pitää vastenmielisenä kun kerroin että itse masturboin noin kerta viikkoon. N32

Minä en haluaisi tietää miten ja miten usein ystävät tai työkaverit runkkaa, mutta silti tiedän. Mikä hiton tarve teillä on tuoda sitä esille? Vahvaa ja itsenäistä ja voimaantuneilla on kivaa? 

Eiköhän tässä ihmetellä sitä että joku pitkälle aikuisikään ehtinyt ei ylipäänsä ole koskaan runkannut ja pitää sitä vastenmielisenä eikä sitä että tutulleen siitä kertoo. 

Vierailija
25/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On OK olla frigidi.

Vierailija
26/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kolme mahdollisuutta:

1) Nainen on frigidi

2) Naisella on ollut tyydyttäjä aina tarjolla, ei ole tarvinnut turvautua omaan apuun

3) Nainen valehtelee

4) nainen on oppinut että masturbaatio on syntiä tai likaista 644

Vierailija
27/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole 51v nainen, enkä ole koskaan masturboinut. Olen pari kertaa yrittänyt, mutta se päättyi lyhyeen, koska se ei tuntunut hyvältä, ja oli tylsää. Olen pitkässä parisuhteessa, ja olen meistä se seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli.

Vierailija
28/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

69-v frendini ei myöskään ole koskaan masturboinut. Pitää vastenmielisenä kun kerroin että itse masturboin noin kerta viikkoon. N32

Minä en haluaisi tietää miten ja miten usein ystävät tai työkaverit runkkaa, mutta silti tiedän. Mikä hiton tarve teillä on tuoda sitä esille? Vahvaa ja itsenäistä ja voimaantuneilla on kivaa? 

No kun ei osaa puhua mistään muusta kuin itsestään. Minä, itse, mun mielipide, minä tein sitä ja tätä, minä olen oikeassa, minä olen tärkeä, minä ansaitsen, minä ja minä ja minä... 

Vierailija
29/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on 3 vaihtoehtoa:

1. Nainen valehtelee

2. Nainen valehtelee

3. Nainen valehtelee

Vierailija
30/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapailemani nainen 30 v ei ole kuulemma koskaan harrastanut itsetyydytystä"

Asia on monelle tärkeä ja se kannattaa varmistaa kysymällä. Kun sen tekee ensimmäisillä treffeillä niin säästetään kummankin aikaa, jos vastaus ei ole omaan pirtaan sopiva.

Vierailija
31/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö parisuhteeseen lähinnä siksi mennäkin jotta vapauduttaisiin seksin kirosta ei tarvitse aina olla lähtemässä baareihin, ravintoloihin metsästämään etc Voi keskittyä yhteen naiseen ihan kotioloissa ja kyllä se kuitenkin jossain välissä antaa ihan vain kun kyllästyy jankkaamiseen tai velvollisuudentunnosta.

Onpa kummallinen asenne. Jos mun miehellä olisi ajatus että minä "annan" seksiä niin se jo olisi turn-off. Sitten jos halut ei kohtaisi ja tunnelman virittelyn ja hellimisen sijaan alkaisi nalkutus ja jankkaus niin katoaisi viimeinenkin halunripe.

Millainen ihminen suostuu seksiin velvollisuudesta? Mulla ei ole mitään velvollisuutta harrastaa sitä kenenkään kanssa. Harrastan, jos itsekin saan siitä mitä haluan.

Monet asiat miesten seksuaalisessa maailmassa ovat vähän erilaisia kuin naisten. Jos mies saa seksiä erityisesti sinkkuna, niin hän "saa" sitä. Hän ei "anna" seksiä naisille. Koska kyseessä on yksi halutuimmista ominaisuuksista koko maailman miesten keskuudessa "SAADA seksiä erityisesti sinkkuna", niin nainen antaa tietyille miehille, ja tietyt miehet eivät "saa".

Vierailija
32/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet naisten s-elämästä tai sen olemattomuudesta heiltä, miten se kuuluu sinulle tai kenenkään arvosteltavaksi. Entä jos joku haluaakin olla nunna tai ei seksikeskeinen. Tai ehkä hän ei halua kertoa miehille mitään, antaa oikeaa tietoa, eivät kaikki kerro kyselijöille totuutta & haluavat suojella siten itseään tunkeutumiselta. Jos kaipaat todella aktiivista naista joka harrastelee sitä sun tätä, se on muualla, ellei näytä että tuo toimii.

Vierailija
33/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ihmetellä sitä että joku pitkälle aikuisikään ehtinyt ei ylipäänsä ole koskaan runkannut ja pitää sitä vastenmielisenä eikä sitä että tutulleen siitä kertoo. 

Kenenkään muun puolesta en voi puhua, mutta omalla kohdallani ne on ystävieni ihan omia tulkintoja, että pidän sitä vastenmielisenä ja olen seksuaalisesti rajoittunut kun en runkkaa...

En usko, että olen mikään kummajainen tai poikkeus, kun en koe saavani siitä mitään.

Vierailija
34/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on tarve päteä kuvitellun seksuaalisen kyvykkyyden saralla, useimmiten miehillä ja kuten yleensäkin he liioittelevat vahvasti. Kukaan heistä ei saa niin paljon kuin kertovat ja harva edes tyydyttää itseään niin paljon kuin ehkä kertoo. Yleensä jos parisuhteessa oleva mies kertoilee itsetyydytyksistään se kertoo lähinnä mielestäni hänen ongelmistaan parisuhteessa ja sinkku taas usein haluaa parisuhteettomana todistella seksuaalista kykyään tai mitä lie itsekorostusta. En moisista asioista puhu seksi tai seksuaalisuus on jokaisen yksityinen asia ja en ainakaan parisuhteessa ollessani menisi kertoilemaan saamattomuuksista tai runkkailuista se ei ole toista arvostavaa toimintaa. Lisäksi siitä tulee jotenkin tunkkainen palautuma menneisyyden miehisyyteen kun nainen oli enemmän esine tai lihankimpale johon tökittin kun huvitti asenteellisuus

Vierailija
35/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja.

Itse aikoinaan sinkkuaikoina masturboin muutaman kerran _vuodessa_. Aloin seurustella miehen kanssa, joka kertoi masturboivansa noin pari kertaa _päivässä_. 

Lähtötietojen perusteella ei ehkä paras ennuste suhteelle. Mutta tunsimme kuitenkin (vahvaa) fyysistä vetovoimaa toisiamme kohtaan. Ja voin kertoa, että meillä homma on toiminut. Seksi on molempien mielestä paras osuus parisuhteessamme.  Takana on nyt 19 yhteistä vuotta. Emme harrasta (ainakaan enää nykyään) seksiä paria kertaa päivässä, mutta kuitenkin useammin kuin muutaman kerran vuoteen.

Lapsia odotimme pitkään, mutta saimme lopulta. Pitkä odotus johtui siitä, että raskaus ei vain alkanut. Syy ei ollut siinä, etteikö seksiä olisi ollut. Mieluummin niinpäin, että oli hienoa, että mies jaksoi innostua seksistä myös niinä aikoina, kun harrastettiin kalenteriseksiä (toisilla voisi laskea haluja, jos on 'velvoite' harrastaa seksiä otollisina päivinä).

Nykyään nautimme molemmat seksistä ja sitä on molempien mielestä melko sopivasti. Nyt keski-iässä välillä niinkin, että minä naisena saatan haluta useammin kuin mies. Saattaa ehkä yllättää, mutta tämä siitä huolimatta, että en koskaan elämässäni ole kokenut orgasmia. En yksin enkä miehen kanssa. Mutta asia ei haittaa meitä kumpaakaan. Itse siis saan nautintoa sekä tyydytystä seksistä ja haluan seksiä, vaikka en orgasmia koekaan.

Me ihmiset olemme erilaisia.

Onnea suhteeseen, ap!

Vierailija
36/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia kommentteja.

Itse aikoinaan sinkkuaikoina masturboin muutaman kerran _vuodessa_. Aloin seurustella miehen kanssa, joka kertoi masturboivansa noin pari kertaa _päivässä_. 

Lähtötietojen perusteella ei ehkä paras ennuste suhteelle. Mutta tunsimme kuitenkin (vahvaa) fyysistä vetovoimaa toisiamme kohtaan. Ja voin kertoa, että meillä homma on toiminut. Seksi on molempien mielestä paras osuus parisuhteessamme.  Takana on nyt 19 yhteistä vuotta. Emme harrasta (ainakaan enää nykyään) seksiä paria kertaa päivässä, mutta kuitenkin useammin kuin muutaman kerran vuoteen.

Lapsia odotimme pitkään, mutta saimme lopulta. Pitkä odotus johtui siitä, että raskaus ei vain alkanut. Syy ei ollut siinä, etteikö seksiä olisi ollut. Mieluummin niinpäin, että oli hienoa, että mies jaksoi innostua seksistä myös niinä aikoina, kun harrastettiin kalenteriseksiä (toisilla voisi laskea haluja, jos on 'velvoite' harrastaa seksiä otollisina päivinä).

Nykyään nautimme molemmat seksistä ja sitä on molempien mielestä melko sopivasti. Nyt keski-iässä välillä niinkin, että minä naisena saatan haluta useammin kuin mies. Saattaa ehkä yllättää, mutta tämä siitä huolimatta, että en koskaan elämässäni ole kokenut orgasmia. En yksin enkä miehen kanssa. Mutta asia ei haittaa meitä kumpaakaan. Itse siis saan nautintoa sekä tyydytystä seksistä ja haluan seksiä, vaikka en orgasmia koekaan.

Me ihmiset olemme erilaisia.

Onnea suhteeseen, ap!

Juu, ei minustakaan mitenkään ihan poikkeuksellisen ihmeellistä eikä välttämättä ennusta suhteelle sitä taikka tätä. Minun vaimoni on kertonut masturboineensa kyllä sinkkuaikoina, mutta jotenkin vastentahtoisesti eikä osannut siitä oikein nauttia, koska se assosioitui niin vahvasti yksinäisyyteen. Sinkkuaikojen jälkeen ei ole varmaan masturboinut kahden käden sormilla laskettavaa määrää, mutta himokasta seksiä on piisannut 25 vuotta.

Vierailija
37/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet asiat miesten seksuaalisessa maailmassa ovat vähän erilaisia kuin naisten. Jos mies saa seksiä erityisesti sinkkuna, niin hän "saa" sitä. Hän ei "anna" seksiä naisille. Koska kyseessä on yksi halutuimmista ominaisuuksista koko maailman miesten keskuudessa "SAADA seksiä erityisesti sinkkuna", niin nainen antaa tietyille miehille, ja tietyt miehet eivät "saa".

Mitä tarkoitat tällä "antaa" ja "saa" asialla? Että mies ei anna naiselle seksiä vai että nainen vaan antaa? Minä olen aina "ottanut" en antanut kellekkään, ja siis nainen olen. Tuohon naisen "antamiseen" sisältyy ajatus, ettei nainen sitten saa, ja se etoo.

Vierailija
38/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla koskaan mieheni kanssa puhuttu masturboinnistamme. Kumpikin sitä on kuitenkin varmasti tehnyt.

Sama, ei olla asiasta puhuttu. Ainoa mistä oon maininnu, on joidenkin lelujen kohdalla että olen kokeillut niitä. Oon toki joskus runkkaillu kulliani seksin yhteydessä puolison nähden ja puoliso on myös sormeillut pilluaan ja pyllyään minn nähteni ja yhdynnän aikanakin, joten luulen kyllä hänen harrastavan sitä yksinkin ja tietävän että minä kyllä runkkaan.

Vierailija
39/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa miten teille tulee käymään, jos menette yhteen.

Alussa teillä on seksiä ihan normaali määrä. Sitten muutatte yhteen ja seksimäärät tippuvat huomaamatta, mutta niin vähän, että et kiinnitä siihen mitään huomiota. Menette naimisiin ja nyt alat vähän ihmettelemään miksi torstaisin ei voikaan enää harrastaa pikaseksiä sohvalla tai miksi sunnuntainen aamuseksi on vaihtunut vaimon Maajussille morsian-videoihin. Mietit, että kai se siitä kohta taas lähtee. Sitten vaimo tulee raskaaksi ja raskauden aikana seksiä ei ole senkään vertaa, mutta kuittaat sen raskauspahoinvoinnilla. Teille syntyy lapsi numero 1 ja nyt huomaat, että vaimo ei "jaksa" harrastaa seksiä kuin kerran kuukaudessa juuri ennen kuukautisia. Tätä jatkuu n. 2 vuotta kunnes vaimo tulee taas raskaaksi ja teille syntyy lapsi numero 2. Nyt vaimon luontainen lapsimäärä on täynnä ja seksi loppuu kokonaan.

Vaikka lapset olisivat helppoja hoidettavia ja klo 19 nukkumassa lauantai-iltana niin vaimoasi kiinnostaa enemmän Tempparit ja Maajussit kuin sinä. Teillä on seksiä 2-3 kertaa vuodessa ja vaimoasi ärsyttää sinun seksiehdotukset ja kinuaminen. Vaikka imuroisit 3 tuntia päivässä ja tekisit kaikki kotityöt niin vaimosi antaa sinulle säälistä ehkä hääpäivänä.

Lapset ovat nyt 4v ja 6v ja sinä olet firman pikkujouluissa. Siellä jatkoilla tökkäät lemmenmiekkasi työkaverisi pimperoon ja huomaat kuinka kiihottavaa seksi voi olla. Kotona vaimo saa raivokohtauksia joulustressin vuoksi etkä sinä voi ajatella enää muuta kuin työkaverin pakaroita. Jätät asian kuitenkin sikseen, koska luulet, että omalta vaimoltasikin voisit vielä saada samanlaista seksiä. Jouluaattona lapset ovat nukkumassa, olet juonut vaimon kanssa muutaman glögin ja olet ottanut konjakin siihen päälle. Menet sohvalle vaimon viereen ja yrität ehdottaa seksiä, mutta vaimo tuhahtaa, että nyt ei jaksa. Päätät. että et sitten ehdottele enää, koska saat joka tapauksessa pakit.

Menee muutama kuukausi ja teillä on ollut seksiä viimeksi edellisenä juhannuksena / hääpäivänä. Firman virkistyspäivillä virtaa taas alkoholi ja päädyt panemaan työkaverisi kanssa. Tällä kertaa jäät kuitenkin siitä kiinni ja vaimosi heittää sinut ulos. Olet 40+ ja pettäjäsika. Päädyt asumaan kaupungin surkeimmassa kaksiossa ja näät lapsiasi joka toinen viikonloppu. Ex-vaimosi löytää jonkun hurmaavan miehen, jonka kanssa paneskelee päivät pitkät voimaantuneena 40-vuotiaana. Sinä runkkaat yksin kotona, koska 40-vuotiaana 2 lapsen isänä arvosi sinkkumarkkinoilla on olematon.

Vierailija
40/47 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa miten teille tulee käymään, jos menette yhteen.

Alussa teillä on seksiä ihan normaali määrä. Sitten muutatte yhteen ja seksimäärät tippuvat huomaamatta, mutta niin vähän, että et kiinnitä siihen mitään huomiota. Menette naimisiin ja nyt alat vähän ihmettelemään miksi torstaisin ei voikaan enää harrastaa pikaseksiä sohvalla tai miksi sunnuntainen aamuseksi on vaihtunut vaimon Maajussille morsian-videoihin. Mietit, että kai se siitä kohta taas lähtee. Sitten vaimo tulee raskaaksi ja raskauden aikana seksiä ei ole senkään vertaa, mutta kuittaat sen raskauspahoinvoinnilla. Teille syntyy lapsi numero 1 ja nyt huomaat, että vaimo ei "jaksa" harrastaa seksiä kuin kerran kuukaudessa juuri ennen kuukautisia. Tätä jatkuu n. 2 vuotta kunnes vaimo tulee taas raskaaksi ja teille syntyy lapsi numero 2. Nyt vaimon luontainen lapsimäärä on täynnä ja seksi loppuu kokonaan.

Vaikka lapset olisivat helppoja hoidettavia ja klo 19 nukkumassa lauantai-iltana niin vaimoasi kiinnostaa enemmän Tempparit ja Maajussit kuin sinä. Teillä on seksiä 2-3 kertaa vuodessa ja vaimoasi ärsyttää sinun seksiehdotukset ja kinuaminen. Vaikka imuroisit 3 tuntia päivässä ja tekisit kaikki kotityöt niin vaimosi antaa sinulle säälistä ehkä hääpäivänä.

Lapset ovat nyt 4v ja 6v ja sinä olet firman pikkujouluissa. Siellä jatkoilla tökkäät lemmenmiekkasi työkaverisi pimperoon ja huomaat kuinka kiihottavaa seksi voi olla. Kotona vaimo saa raivokohtauksia joulustressin vuoksi etkä sinä voi ajatella enää muuta kuin työkaverin pakaroita. Jätät asian kuitenkin sikseen, koska luulet, että omalta vaimoltasikin voisit vielä saada samanlaista seksiä. Jouluaattona lapset ovat nukkumassa, olet juonut vaimon kanssa muutaman glögin ja olet ottanut konjakin siihen päälle. Menet sohvalle vaimon viereen ja yrität ehdottaa seksiä, mutta vaimo tuhahtaa, että nyt ei jaksa. Päätät. että et sitten ehdottele enää, koska saat joka tapauksessa pakit.

Menee muutama kuukausi ja teillä on ollut seksiä viimeksi edellisenä juhannuksena / hääpäivänä. Firman virkistyspäivillä virtaa taas alkoholi ja päädyt panemaan työkaverisi kanssa. Tällä kertaa jäät kuitenkin siitä kiinni ja vaimosi heittää sinut ulos. Olet 40+ ja pettäjäsika. Päädyt asumaan kaupungin surkeimmassa kaksiossa ja näät lapsiasi joka toinen viikonloppu. Ex-vaimosi löytää jonkun hurmaavan miehen, jonka kanssa paneskelee päivät pitkät voimaantuneena 40-vuotiaana. Sinä runkkaat yksin kotona, koska 40-vuotiaana 2 lapsen isänä arvosi sinkkumarkkinoilla on olematon.

Miten tarina liittyy aloituksen otsikkoon? Kerjäätkö sääliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme