Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuotta naimisissa, nyt ilmeni sukupuolitauti

Vierailija
08.04.2021 |

Eli olemme olleet naimisissa 20 vuotta, minä olen harrastanut seksiä toisen miehen kanssa siis viime vuosituhannella, ja oletin että mies myös. Nyt sitten ilmeni, että minulla on kondylooma. Lääkäri sanoi että älä nyt miestä tapa, se voi olla ollut oireettomana jo kauan. Mutta voiko se oikeasti olla ollut oireettomana 20 vuotta? Lääkäri ei tähän kommentoinut, joten ei varmaan ole mahdollista.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekin olette sitä mieltä (kokemusta tai tietoa tai arvausta) että ei se virus ole 20 vuotta ollut piilossa? Jotenkin tuntuu oudolta että näin olisi. Kun asiaa tuossa googlailin, niin monissa oli maininta, että tulee esille 1-8 kk aikana ja häipyy yleensä kahdessa vuodessa. Eli tuo 20 vuoden hiljaiselo olisi aika harvinaista?

ap

Vierailija
22/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondylooman saanut kirjoitti:

Exäni oli ensimmäinen seksikumppanini ja tartutin häneen kondylooman. Lääkäri arveli, että olin saanut sen äidiltäni syntyessäni. Minun oli aivan yhtä vaikeaa uskoa tuota kuin avovaimonikin.

Ööh... Olitko sinä siis mielestäsi myös exäsi ensimmäinen seksikumppani..?

--mukaan laskettuna muutkin, kun immenkalvon vievä yhdyntä...

En ollut. Kun avovaomo kävi viiden vuoden suhteen jälkeen päälle kuin yleinen syyttäjä, en edes ehtinyt ajatella, että se olisikin ollut hänellä itsellään piilevänä.

Kiitos pointista, eipä ole koskaan tullut mieleen, vaikka tuosta on aikaa jo neljännesvuosisata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne 10v yhteiselon jälkeen, ja kovistelun jälkeen mies tunnusti että työmatkalla oli kuin olikin pettänyt.

Vierailija
24/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla kuljetaan puulämmitteisissä saunoissa, joissa kaikki istuvat ei-niin-sataprosenttisen hygieenisillä lauteilla, jopa ilman laudeliinoja, joten aivan varmasti niidenkin kautta liikkuu sitä sun tätä. Raskaaksi ei kuulemma kuitenkaan voi tulla, vaikka joku piikatyttö on sellaistakin ennen vanhaan väittänyt. 

Entä sairaalat? Onko kaikki niin hygienistä? Tai yleiset vessat jne jne jne

Vierailija
25/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli ensimmäinen seksikumppanini ja tartutin häneen kondylooman. Lääkäri arveli, että olin saanut sen äidiltäni syntyessäni. Minun oli aivan yhtä vaikeaa uskoa tuota kuin avovaimonikin.

Ööh... Olitko sinä siis mielestäsi myös exäsi ensimmäinen seksikumppani..?

--mukaan laskettuna muutkin, kun immenkalvon vievä yhdyntä...

En ollut. Kun avovaomo kävi viiden vuoden suhteen jälkeen päälle kuin yleinen syyttäjä, en edes ehtinyt ajatella, että se olisikin ollut hänellä itsellään piilevänä.

Kiitos pointista, eipä ole koskaan tullut mieleen, vaikka tuosta on aikaa jo neljännesvuosisata.

Vapauduit syyllisyydestä!

Vierailija
26/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tekin olette sitä mieltä (kokemusta tai tietoa tai arvausta) että ei se virus ole 20 vuotta ollut piilossa? Jotenkin tuntuu oudolta että näin olisi. Kun asiaa tuossa googlailin, niin monissa oli maininta, että tulee esille 1-8 kk aikana ja häipyy yleensä kahdessa vuodessa. Eli tuo 20 vuoden hiljaiselo olisi aika harvinaista?

ap

On voinut olla piilossa, vaikka useimmiten tuleekin esille aikaisemmin.

Vierailija
27/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatta uskoa noita pysynyt vuosia piilossa juttuja. Ne ovat keksittyjä tarinoita jotta rauha pysyisi kun muuten moni suhde loppuisi siihen. Niille ei ole mitään lääketieteellistä näyttöä.

Ja tuo "nainen" joka kirjoitti että oli se tartuttanut sen ekaan poikaystäväänsä on tietenkin mies. Noin ne ukot pitää yhtä.

Vierailija
28/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko sillä miehelläkin kondylooma vai vain sinulla?

Vierailija
29/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta.

Vierailija
30/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko sillä miehelläkin kondylooma vai vain sinulla?

En tiedä. Mä kävin lääkärissä ja sain juuri tietää. Miehen kanssa en ole puhunut, on töissä vielä. 

ap

Vierailija
31/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatta uskoa noita pysynyt vuosia piilossa juttuja. Ne ovat keksittyjä tarinoita jotta rauha pysyisi kun muuten moni suhde loppuisi siihen. Niille ei ole mitään lääketieteellistä näyttöä.

Ja tuo "nainen" joka kirjoitti että oli se tartuttanut sen ekaan poikaystäväänsä on tietenkin mies. Noin ne ukot pitää yhtä.

Mitä ihmeen väliä?

Vierailija
32/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ollut se tietämättäsi nuorena. Ei ollut testejä silloin. Parantui itsestään latentiksi ja nyt elpyi uudestaan stressin tai hormoonimuutosten takia.

Vierailija
33/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin kondylooma aikanaan synnytyksen jälkitarkastuksessa. Olin ihan puulla päähän lyöty ja säntäsin kotiin kuin myrskyn merkki ja hyvä kun en miestä heittänyt ulos siltä istumalta.

Mies oli yhtälailla järkyttynyt ja alkushokista toivuttuamme selvittelimme asiaa ja kävin itse vielä varuiksi sukupuolitautitesteissä, papakokeessa ja toistamiseen lääkärissä. Lopputulos oli se, että minulla tuo oli ollut todennäköisesti jo lähes 10 vuotta ja raskaus ilmeisesti sitten "laukaissut" oireet. Olisiko sinullakin jotain isoja hormonaalisia muutoksia meneillään, raskaus, vaihdevuodet tms.?

Enpä minäkään voi varma olla, etteikö mies olisi pettänyt mutta ei minulla ole syytä tuota epäillä kun toinenkin selitys löytyi.

Loppupeleissä tässäkin kyse on luottamuksesta, joko luotat mieheen tai sitten et.

Vierailija
34/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ollut se tietämättäsi nuorena. Ei ollut testejä silloin. Parantui itsestään latentiksi ja nyt elpyi uudestaan stressin tai hormoonimuutosten takia.

Siis voiko tuo oikeasti olla mahdollista, sitä tässä nyt yritän kartoittaa. Pitää nyt saada hieman omaa päätä järjestykseen ennen kuin asiasta miehelle kerron.

ap

Vierailija
35/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin rehellisesti miehelle että tämmönen löyty ja ihmettelet mistä on voinu tulla. Miehen reaktio voi kertoo mikä juttu.

Vierailija
36/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ymmärtänyt että esim. stressi voi laukaista tuon kunnolla päälle.

Vierailija
37/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No johan tässäkin ketjussa on aika monta vastakkaista tapausta ja mielipidettä, vai haluatko lukea vain niitä, jotka tukevat omia ajatuksiasi?

En menis kyllä sormella osoittelemaan. Keskustelette asian rauhassa läpi ja toteatte, että virus on nyt aktivoitunut. Toivottavasti lapset on tehty jo tai niitä ei ole edes suunnitelmissa.

Vierailija
38/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö pihalla nykynaiset on sukupuolitaudeista ja vaikkapa googlen käytöstä?

Aloittajahan toki teki ketjun vain saadakseen taas miesvihakiimaa palstalle 

Vierailija
39/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri sanoi, että se voi tulla tartunnan jälkeen esiin paljon myöhemminkin uudestaan samaan tapaan kuin herpes tai vyöruusu.

Vierailija
40/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös kaksikymppisenä. Seurustelin silloin ensimmäisen poikaystäväni kanssa ja hän kävi sen jälkeen testeissä ja hänellä ei sitä ollut. En tiedä mistä olin sen saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi