Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naamanne oikeasti ns nuorentunut jotakin voidetta/seerumia käyttämällä?

Vierailija
08.04.2021 |

Hirveästihän näitä ns kosmetiikan ihmeaineita hypetetään. Aloin ihan miettiä, mitä nuo kumminkaan voivat tehdä neli-viisikymppisen iholle. Osa ei kyllä ole kalliitakaan ja toki aion tehdä omat kokeiluni. Jokin tässä maanisessa ihonhinkkausbuumissa vaan ärsyttää. Oliko tälläistä rummutusta vielä jokin aika sitten? Nyt ei voide riitä enää yksin mihinkään.

Vai onko jotain mullistavaa oikeasti keksitty?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuorentunut. Oikeiden tuotteiden pitkäaikaiskäytöllä saa tuloksia.

Vierailija
2/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli millä nro 1? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenneste toimii

Vierailija
4/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee Venom-tuotteet näyttäis ainakin hetkellisesti kiristävän hiukan. En tiedä onko sitten mitään pitkäaikaista...

Vierailija
5/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iät ajat rampannut säännöllisesti kosmetologilla milloin missäkin hoidossa ja panostanut kotihoitotuotteisiinkin. Ja kyllä ainakin sen verran uskallan sanoa, että tilanne olisi vuosien mittaan huonontunut enemmän ilman tätä ihonhoitohärdelliä.

Vierailija
6/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteen mukaan retinol vaikuttaa, sekä se että iho on kosteutettu. Luotan näihin. Lisäksi aurinkosuoja kun se pitää retinolin käyttäjällä olla kuitenkin. Järeämpiin otsaryppyihin tehoaa vain botox, sitä otan pari kertaa vuodessa. Olen 37v.

Vierailija
7/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, mutta myös terveellisen elämäntavat iso osa.

Vierailija
8/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko nuorentaa.

Vierailija
9/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt teinistä asti säännöllisesti aurinkosuojaa ja mulla ei ole vielä juonteita, kuten isolla osalla kolmikymppisistä ikätovereistani on.

Vierailija
10/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iät ajat rampannut säännöllisesti kosmetologilla milloin missäkin hoidossa ja panostanut kotihoitotuotteisiinkin. Ja kyllä ainakin sen verran uskallan sanoa, että tilanne olisi vuosien mittaan huonontunut enemmän ilman tätä ihonhoitohärdelliä.

Mistä voit tietää, vai elätkö kahdessa kehossa? Entä, jos ihosi olisikin parempi ilman moista kemikaalikuormaa ja ihmehoitoja.

Vierailija
11/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko nuorentaa.

Päinvastoin, auringon aiheuttamat vauriot ovat suurin ihon ennenaikaisen veltostumisen syy.

Vierailija
12/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaat ulkolenkit , viinaa vain kerran kuussa ja ei aurinkoa kasvoille, siis aina ohut meikkivoide auringossa. Ai että iho pysyy heleänä ja nuoren näköisenä.

Vierailija
13/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naama mitään nuorennu, mutta iho on tullut parempaan kuntoon ihan vain vedellä ja kosteusvoiteella, silloin tällöin puhdistusgeelillä pesu. Ennen käytin kaiken maailman tököttejä ja iho oli huonossa kunnossa.

Vierailija
14/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kasvoilla mitään ja iho on hyvä..suihkussa kun käyn naama huuhtoutuu, erikseen en pese. Joskus kovilla pakkasilla voi tarvita vähän perusrasvaa kun kiristää. Aurinkovoidetta käytän jos tiedän, että oon pitkään auringossa. Vettä, unta ja hyviä rasvoja niin iho voi hyvin eikä kaipaa mitään erityistä. Olen 40+

Vierailija
15/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoidossa on kyse ennaltaehkäisystä. Siksi voiteiden ja seerumin käyttö tulee aloittaa viimeistään 20+ Ne eivät poista jo syntyneitä ryppyjä.

Vierailija
16/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siemenneste toimii

Tulee nuoria naamoja, joskus useampikin kerralla. Toimii

Vierailija
17/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Tietysti geenit vaikuttaa myös, ystis on hyvä esimerkki siitä. Hieman alle viisikymppinen, polttanut koko ikänsä ja alkoholiakin menee "suomalaisittain". Paahtaa itseään auringossa keväästä syksyyn joka vuosi niin kauan kuin vähänkään ruskettuu, mutta ulkomailla ei ole koskaan käynyt. Maltillinen meikkaaja, kasvohoitona pesu aamui illoin ja lähikaupan kosteusvoide.

Niin se kasvojen iho, on kuin 10-15 vuotta nuoremmalla! Pari matalaa uurretta otsassa, siinä kaikki. Ei tupakoitsijan ryppyjä ylähuulessa ja mitättömät silmäkulmarypyt. Muuten sileät ja nuorekkaat kasvot, eikä kilometrit näy. Olen ihan äärettömän kateellinen. :D 

Vierailija
18/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ainakin nuorentaa partakone

Vierailija
19/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisä on aina sama juttu. Tulokset näkyy vasta kuukausien päästä. Siinä sitten maksetaan ja toivotaan joko huomenna alkaisi näkyä.

Vierailija
20/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tuloksia. Olen nykyään vauvanaama. En saa kaupasta ostettua alkoholia ilman henkkareiden näyttämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme