Pitkässä parisuhteessa olevat: muistatteko vielä, mitkä käyttöesineet ja -tavarat ovat alun perin sinulta ja mitkä taas puolisolta?
Vai oletteko laittaneet tavarat uusiksi, että tulisi yhtenäinen tyyli?
Tarkoitan esim. lakanat ja verhot sekä keittiössä käytettävät jutut kuten lautaset, lasit, kulhot, kattilat jne.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai muistan
Ihan sama täällä!
Muistan. Jos jonkun unohdan, muistaa äitini sen varmasti, koska hän on alkujaan melko paljon minulle hankkinut ennen yhteenmuuttoa.
Muistan. Mies muutti ulkomailta tänne eikä käyttöesineitä tuonut kuin kännykän ja kuulokkeet.
Me olemme olleet yhdessä teini-iästä asti, että sillä lailla kaikki omaisuus on hankittu parisuhteen aikana, mutta kyllä aika hyvin muistan mitä on kumpikin hankkinut. Joitain juttuja yhdessä, mutta jos nyt vaikka tulisi ero niin kyllä mies aika kolkkoon kotiin jäisi. Oikeastaan kaikki nää kamat on mun ja mun lapsille hankkimia :D miehelle jäisi sitten tuo auto ja elektroniikkaa, sähkökitarat. Pianokin on mun ja itse asiassa jopa meidän koira ja koiran kamat. Sillä (siis miehellä) on kyllä sen verta hukassa esteettinen silmä, että aivan hyvin voisi kalustaa kodin jostain jätelavalta tai torin annetaan-ja-kannetaan-homeinen-runkopatja osastolta. Kyllä meillä raha-asiat hoidetaan reilusti kuitenkin vaikka minä tämän kodin olen sisustanut pikku hiljaa. Enkä tuosta viitsi erota, hyvin on mennyt. ❤️
Tottakai. Täytyy olla dementikko tai hamsteri ellei muista.
21v yhdessä.
Muistan monet lapsuuskodin tavaratkin milloin ja mistä ne tuli ja äiti joskus kertoi häälahjoina saamistaan kipoista ja kupeista.