Lue keskustelun säännöt.
Kätilö paikalla
Kommentit (26)
Hankala vaiva. Kokeile vielä kylmägeeliä ja -pakkauksia, Paracetamolia 1g tarvittaessa, venytyksiä, tukiliiviä. Ei välttämättä paranna, mutta jos oireita vähän lievittäisi.
klö
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiköhön rauhallisella neuvottelulla tällainen kompromissa ole mahdollista saada aikaan.
klö
En osaa sanoa, kumpi näkyy paremmin, ehkö poika. Lääkärisi kommentteihin en voi ottaa kantaa.
klö
Ja todellakin teen niin ellen saa sektiota, synnytys on kuolemaa pahempi vaihtoehto!
Ehä saatkin, mutta uhkailusi perusteella tulee varmasti myös psykiatrin konsultaatio, kun on noin vakavasta pelosta kyse.
klö
Voisiko tämä olla mahdollista? Olen ajatellut että voisin ehkä synnyttää alakautta jos vauva lähtisi tulemaan ilman käynnistyksiä. Traumat on seitsemässä vuodessa jo lieventyneet... Mutta jos mitään merkkejä alkavasta synnytyksestä ei taaskaan tule ja laskettuaika menee ohi niin silloin haluaisin sektion! En missään tapauksessa suostu enää yhteenkään käynnistykseen!!! Mutta onko siis mitään mahdollisuuksia tämmöiseen menettelyyn?