Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö paikalla

Vierailija
14.08.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tämä olla mahdollista? Olen ajatellut että voisin ehkä synnyttää alakautta jos vauva lähtisi tulemaan ilman käynnistyksiä. Traumat on seitsemässä vuodessa jo lieventyneet... Mutta jos mitään merkkejä alkavasta synnytyksestä ei taaskaan tule ja laskettuaika menee ohi niin silloin haluaisin sektion! En missään tapauksessa suostu enää yhteenkään käynnistykseen!!! Mutta onko siis mitään mahdollisuuksia tämmöiseen menettelyyn?

Vierailija
22/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala vaiva. Kokeile vielä kylmägeeliä ja -pakkauksia, Paracetamolia 1g tarvittaessa, venytyksiä, tukiliiviä. Ei välttämättä paranna, mutta jos oireita vähän lievittäisi.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhön rauhallisella neuvottelulla tällainen kompromissa ole mahdollista saada aikaan.

klö

Vierailija
24/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kumpi näkyy paremmin, ehkö poika. Lääkärisi kommentteihin en voi ottaa kantaa.

klö

Vierailija
25/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin teen niin ellen saa sektiota, synnytys on kuolemaa pahempi vaihtoehto!

Vierailija
26/26 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehä saatkin, mutta uhkailusi perusteella tulee varmasti myös psykiatrin konsultaatio, kun on noin vakavasta pelosta kyse.

klö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi