Suositelkaa vaaleaa mattameikkivoidetta
Hei, suositelkaa vaaleaa mattameikkivoidetta jossa ei ole helmiäisominaisuutta. Ärsyttää kun nykyinen lumenen true match helmiäismeikkivoide kimaltelee kuin iholla olisi glitteriä, puolisokin huomauttanut noista glitterhileistä. En pidä edes glitteristä mutta tarvitsen tilaisuuksiin ajoittain sekaihon sävyä tasoittavaa meikkivoidetta
Kommentit (11)
Itse tykkään tosi paljon Lancomen Teint Idole ultrawearistä. Luottotuote jo vuosia. Itsellä herkästi rasvoittuva herkästi punoitteleva sekaiho, isot huokoset, aknearpia.
Lumene sellai putkiloss oleva.
Huipputuote minulle, kalkkilaivan kapteenille.
Korealaisista sarjoista löydät tositosi vaaleita voiteita meikkipohjan tekoa varten. Samoin brittisarjoilla on valinnanvaraa lumikki-ihoiselle. The Body Shopista on ainakin männävuosina saanut hyvinkin vaaleita meikkivoiteita.
Lumenen matte oil control! Itselläni sävy 0 light ivory on hyvä, ja olen tosi vaalea.
Jokaikinen jolle olen tätä suositellut on nyt käyttäjä: MAC studio fix fluid. Täydellinen. Matta ja peittävä. Hyvät sävyt. Kestää iholla hyvin. Joskus ohennan Aqualan L voiteella kesäisin. Ja toimii niinkin ihan hyvin.
Nyx-merkiltä löytyy ainakin. Olen itse todella kalpea (esim. Lumenen vaaleimmatkin meikkivoiteet ovat ihollani liian oransseja), ja Nyx on ainoa merkki jolta olen löytänyt tarpeeksi vaaleita meikkivoiteita ja peitevoiteita, ja hinnatkaan ei ole pahat.
Nykyään tuntuu että vaaleita vähemmän markkinoilla, kaikki haluavat näyttää oransseilta? Valkoista voi ostaa ja sekoittaa johonkin tummempaan?