Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö miehenne stay up sukista?

horny
08.04.2021 |

Laitatko usein päälle/yllätätkö ?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies ainaki tykkää. Ja vielä enemmän jos on sukkanauhaliivit...

Vierailija
2/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käskee silloin tällöin pukeutumaan stayppareihin... kun hän haluaa käyttää strappiaan minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo käskee silloin tällöin pukeutumaan stayppareihin... kun hän haluaa käyttää strappiaan minuun.

Entä liukkari ja lisäksi Fleshlight

Vierailija
4/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies halua, että jos minua haluttaa vielä toinenkin kierros, niin pistän suihkun jälkeen taas stay-upit jalkoihin, kun juodaan kahvit ja konjakit siinä välissä. Jos en laoita, se on merkki, ettei mitään toista kierrosta ole luvassa. Sanatonta viestintää stay-up sukilla.

Vierailija
5/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies halua, että jos minua haluttaa vielä toinenkin kierros, niin pistän suihkun jälkeen taas stay-upit jalkoihin, kun juodaan kahvit ja konjakit siinä välissä. Jos en laoita, se on merkki, ettei mitään toista kierrosta ole luvassa. Sanatonta viestintää stay-up sukilla.

Tää onkin muuten hyvä tapa

Vierailija
6/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Puen kun on spesiaaliseksiä tulossa.

Vierailija
7/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai laitanko miehen päälle? Sitä ei tule tapahtumaan

Vierailija
8/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikanaan vaimo rajoitti merkittävästi pukeutumista. Sanoen että "Ja tässä talossa minä olen sitten ainoa, joka käyttää korsettia ja stay-uppeja!". Mutta koska hän käyttää niitä sen verran usein niin en jaksa mököttää siitä, että minä en saa niitä käyttää.

Vierailija
9/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mies ainaki tykkää. Ja vielä enemmän jos on sukkanauhaliivit...

Aivan parasta. Vaimo ehkä kerran vuodessa jaksaa pukea stayupit jalkaan, minua miellyyttääkseen. Kyllähän sen sitten tietää, että siinä on vaikeuksia olla tulematta liian aikaisin.

Vierailija
10/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää, erityisesti verkkoisista.

Vierailija
11/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkää. Huvittaa välillä, miten se sekoaa jos vähän laittaudun seksiasuihin. Ihanaa kunnon 'panomiesseksiä' aina luvassa. En vain jaksa niitten asujen kanssa sählätä kovin usein.

Vierailija
12/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää ehkä liikaakin. Harvemmin "saan" olla ilman, eli meillä niitä käytetään 5-7päivänä viikossa ja niitä kuluukin useampi pari viikossa. Sukkanauhaliivitkin kelpaavat, mutta ehdottomasti suosikit ovat tummat / mustat stay-upit joissa leveä pitsikuvioinen reunus. Mieheni kustantaa kyllä sukkani eli saan ns. seksi-sukkis rahaa niinkuin hän sitä kutsuu 😂. Nuo nimittäin maksaa 10-15€ pari, ellri ihan halpismalleja osta. Ne taas ei kestä sitäkään vertaa.

Itse käytän kun kerran mieheni niin niistä pitää ja eipä ole tullut jäätyä ilman seksiä kertaakaan kuuden vuoden aikana kun sukat olen jalkaani laittanut. Käytännössä laitan automaattimesti nykyään stay- upit jalkaan iltapalan jälkeen. Väliin jää kun on vieraita, mutta kylään mennessä mieheni pyytää useimmiten nuo hameen tai housujen alle. Ainoa missä vähän nolottaa jos menemme tyttöjen kesken sitten saunaan. Muutaman kerran olen joutunut selittelemään että ei ollut ehjiä sukkahousuja, niin oli laitettava nämä.

Vierailija
13/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kovasti. Lisämausteena vielä korkokengät. Hän kovenee heti ja on aina valmis. Saan siis aina kun haluan itse näin pikku jutuilla. No ainoa miinus on se että kovenee myös muita naisia vilkuillessa / nähdessä hame stayup sukkis korkkareissa.

Vierailija
14/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, on reisisaapasmies.

Vierailija
15/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoi ettei tajua mikä niissä on muka seksikästä. Tykkää musta alasti ja jooga pantsit päällä.

Vierailija
16/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän enemmistö tykkää!

Vierailija
17/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää, mutta saa sitä herkkua noin kerran kuukaudessa. En halua että en kelpaa muuten kuin näyttämällä maksulliselta naiselta.

Vierailija
18/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes huomaisi jos mulla olis, elää vaan nettipokelle

Vierailija
19/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes huomaisi jos mulla olis, elää vaan nettipokelle

Mitä sellaisella miehellä tekee?

Vierailija
20/73 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mykkämake kirjoitti:

ehdottomasti.kyrvän kovettimet jalkaan ja pitkät saappaat myös nahkaleggarit antaa kovetusta.

En tiedä mutta lukemaan nykyään ei ole opittu