Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, vihaatko Tinderiä

Vierailija
08.04.2021 |

Itse en ole sinkku, joten en käytä, mutta tämä tuntuu minun tuttavissani olevan yleistä (naisia). Ei Tinderiä, vaikka pandemian takia ollaan tosi yksinäisiä.

Sinkku, vihaatko Tinderiä

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muualla tapaa ketään ainakaan nyt.

Vierailija
2/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja parisuhteen etsiminen eivät liity samaan kokonaisuuteen. Johonkin muuhun se voi kyllä liittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan liittynyt Tinderiin, enkä suunnittele liittyvänikään. Kumppani löytyy muuta kautta kyllä jos on löytyäkseen. Ja jos ei löydy, olen ihan tyytyväinen yksinkin.

Vierailija
4/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja parisuhteen etsiminen eivät liity samaan kokonaisuuteen. Johonkin muuhun se voi kyllä liittyä.

No kyllä se liittyy, en tiedä montaakaan tuttua, jotka olisivat muualta parisuhteensa löytäneet. Ap

Vierailija
5/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sinänsä ole mitään Tinderiä vastaan, mutta en osaa siitä kunnon arvosanaa antaa, koska jos ei saa matcheja niin ei pääse koko sovelluksen ideaa edes testaamaan. Puolisen vuotta kokeilin ja alle viisi matchia tuli. Näistä pari oli botteja ja muut eivät viesteihini vastanneet. Voisin kai mä sinne joskus taas mennä. Aikaa ei ainakaan mene profiilin teon jälkeen kuin se 10 minuuttia päivässä, kun katselee profiilit läpi ja antaa sydämet sopiville. Vastauksia, jos ei tule niin muuta panostusta se ei vaadi.

Vierailija
6/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei sinänsä ole mitään Tinderiä vastaan, mutta en osaa siitä kunnon arvosanaa antaa, koska jos ei saa matcheja niin ei pääse koko sovelluksen ideaa edes testaamaan. Puolisen vuotta kokeilin ja alle viisi matchia tuli. Näistä pari oli botteja ja muut eivät viesteihini vastanneet. Voisin kai mä sinne joskus taas mennä. Aikaa ei ainakaan mene profiilin teon jälkeen kuin se 10 minuuttia päivässä, kun katselee profiilit läpi ja antaa sydämet sopiville. Vastauksia, jos ei tule niin muuta panostusta se ei vaadi.

Laitoit viestiä vain niille kauneimmille naisille?

Vierailija
7/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän nuoriso on ainakin parisuhteensa Tinderistä löytänyt, vaikka se näin vanhempana hirvittääkin. Johonkin outoon tapaukseen kysyttiin aikoinaan neuvojakin mutsilta, mutta mukavat avopuolisot kuitenkin löytyi.

Vierailija
8/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin vuoden tinderiä, hirveetä kuraa (siis palvelu itsessään). Löytyi tinderin tilalle hotornot ja okcupid palvelut.

Vierailija
9/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt enkä aio käyttää jatkossakaan.

Vierailija
10/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut (ja poistunut) kolme kertaa viimeisen 1,5 vuoden aikana. En ikinä löydä mitään järkevää, yleensä vaan käyn pari kertaa seksitreffeillä jonkun kanssa eikä sen enempää. En tosin tiedä haluanko sittenkään mitään vakavampaa.

N39

Vierailija
11/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta en käytäkään. Itselleni netti ei ole oikea paikka etsiä seuraa. Ollessani tinderissä sain kyllä matcheja, mutta miehet tinderissä hakevat aina vaan parempaa. Naiset myös. En ihmettele, sillä tarjontaa on. Se myös vaikuttaa niin moneen asiaan, ettei moni tajuakaan. Se on kuin huume... Siksi en halua päätäni pehmittää tinderillä. En halua olla osa sitä kulttuuria. Eikä minun tarvitse. Saan oikeassa elämässä kyllä miehiltä huomiota. Nyt on hiljaista Koronan takia, mutta on hyvä myös olla yksinkin ja kehittää itseään.

Vierailija
12/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä parisuhteita syntyy. Kaikki pain yksi kaverini on puolisonsa tavannut Tinderissä (viimeisen 6 vuoden aikana).

Vierailija
13/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika must nuoremmille. Näin vanhempana en käyttäisi mitään deittipalvelua, kun en oikein usko sieltä mitään löytyvän. Ajatus kuvien perusteella valitsemisesta tuntuu oudolta.

Vierailija
14/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, hyvä ja toimiva appi. Kaikkein kauneimmat ja instamisut menee automaattisesti vasemmalle, keskityn vaan omaan keskitason kohderyhmääni. Keskityn aina yhteen ihmiseen kerrallaan, enkä harrasta "moniajoa", niin ei tule myöskään omantunnon tuskia. Upeita ja kerta kaikkisen mukavia naisia olen tavannut, ja osan kanssa edetään pidemmälle kuin toisten. Mutta mitään kertakivaa en harrasta, koska parisuhde on ajatuksissa.

Ei itse sovellus ole huono, vaan ehdottomasti nykyaikaa. Osa ihmisistä vaan käyttäytyy epäasiallisesti toisiaan kohtaan, minkä vuoksi ihmiset menettävät toivonsa pariutumisen suhteen, kun rehellisyys ei kuulu kaikkien "pirtaan". Mutta älkää menettäkö toivoanne! <3

M__42

Vierailija
16/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa, hyvä ja toimiva appi. Kaikkein kauneimmat ja instamisut menee automaattisesti vasemmalle, keskityn vaan omaan keskitason kohderyhmääni. Keskityn aina yhteen ihmiseen kerrallaan, enkä harrasta "moniajoa", niin ei tule myöskään omantunnon tuskia. Upeita ja kerta kaikkisen mukavia naisia olen tavannut, ja osan kanssa edetään pidemmälle kuin toisten. Mutta mitään kertakivaa en harrasta, koska parisuhde on ajatuksissa.

Ei itse sovellus ole huono, vaan ehdottomasti nykyaikaa. Osa ihmisistä vaan käyttäytyy epäasiallisesti toisiaan kohtaan, minkä vuoksi ihmiset menettävät toivonsa pariutumisen suhteen, kun rehellisyys ei kuulu kaikkien "pirtaan". Mutta älkää menettäkö toivoanne! <3

M__42[/quot

Kivan positiivinen näkökulma 👍

Vierailija
17/17 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuoden aikana olen asentanut kyseisen sovelluksen kolme kertaa. Kolmas kerta oli viime viikolla, kun vietin itsekseni rauhallista viikonloppua. La nautin skumppaa ja sain taas idean rynniä sinne. Pläräsin sitä puolisen tuntia ja mietin mitä järkeä tässäkin on, hyvin paljon samoja naamoja ja poistinkin sovelluksen. Itse pidin Happy pancakesta. Voin piilottaa kuvani ja avata ne heille jotka kiinnostavat minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi