Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa (kaupan alan työntekijät) Sain työpaikan huijaamalla!

Vierailija
08.04.2021 |

Pääsin monien hakemusten jälkeen työhaastetteluun ja sanoin että pärjään myös palvelutiskillä (tätä kysyttiin ja en halunnut että jää siitä kiinni)

Oikeasti en ole ikinä ollut palvelutiskillä. Sanoin myös että minulta onnistuu fileeraus. No en ole ikinä fileerannut.

Sain paikan.

Nyt olen käynyt iltaisin kyttäämässä miten paketti tehdään ja olen kotona sanomalehdellä harjoitellut. Mielestäni se onnistuu jo hyvin.

Nyt pitäisi viikonloppuna harjoitella fileerausta, onko vinkkejä tähän? Mikä kala olisi helppo aloittelijalle? Puukon hain kierrätyksestä.

En halua paljastua huijariksi.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä provo.

Kuka nyt enää ostaa mitään kinkkusiivuja tiskiltä. Niiden myyntiin on omat edustajat.

Et oo käynyt kaupassa muutamaan vuoteen? Kalatiskit on palanneet ja niitä on nimenomaan isoissa kaupoissa, tarjonta on hyvä. Samoin on leikkeleitä ja paljon monenlaisia valmis- tai puolivalmisruokia. 

Vierailija
42/49 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nolo olet, ap. Veit juuri työpaikan jonkun osaavan nenän edestä. Ilmeisesti  nykyään täytyy vaan valehdella että sais duunia. Toivottavasti asiakkaat on tyytyväisiä teoksiisi. Kalan käsittely ei ole tosiaan niin helppoa miltä näyttää.  t. työtön kokki

Hait varmaan samaa paikkaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan palvelutiskiltä.

Työ on kivaa ja kaikki on mennyt hyvin. Olen saanut kehuja ja pärjään jo yksin tiskillä.

Kalaa ei ole tarvinnut asiakkaalle fileroida mutta se sujuu kyllä melko hyvin.

Hauskaa päivää vain kaikille, oli pkko tulla kertomaan miten kävi:)

Vierailija
44/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tälle. Ap, oot hauska

Vierailija
45/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vaan palvelutiskiltä.

Työ on kivaa ja kaikki on mennyt hyvin. Olen saanut kehuja ja pärjään jo yksin tiskillä.

Kalaa ei ole tarvinnut asiakkaalle fileroida mutta se sujuu kyllä melko hyvin.

Hauskaa päivää vain kaikille, oli pkko tulla kertomaan miten kävi:)

AP, OLET MUN IDOLINI! Tuossa on asennetta! Tämän ketjun muistan pitkään!

Vierailija
46/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin muutaman videon ja pakko sanoa että melko vaikealta näyttää.

Päätin nyt etsiä jostain sellaisen kaverin joka homman osaa ja pyytää häneltä apua ihan kädestä pitäen.

Itse uskon sen verran itseeni että en tästä kiinni jää ja niinkuin sanoin opettelen tuon fileerauksen vaikka väkisin.

Muut asiat tuntuu ihan perusjutuilta mitä olen tuota palvelutiskityötä nyt tarkkaan joka ilta katsellut, mutta jos jollakulla on vielä jotain vinkkejä mitä haluaa minulle jakaa ne ovat tervetulleita.

Kyllä se tästä lähtee:)

Ap

haista piIIu, toivottavasti saat potkut. vituttaa itse olla työttömänä, kun kaltaisesi huijarit vievät työpaikat... häpeä! 

Vierailija
47/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi ei, tämä on jotain, mitä mulle voisi käydä. Ymmärrän ja kuulen välillä väärin, ja en vieraille ihmisille osaa korjata, että sori, nyt tuli väärinkäsitys. Eräs naapurikin luuli koko asumisaikansa lastani pojaksi, vaikka lapsi on tyttö. Puhui englantia, jota itse en puhu kovin hyvin, ja vastasin väärin kysymykseen. Ymmärsin vasta muutama keskustelukerran jälkeen väärinkäsityksen ja en sitten jotenkin enää kehdannut/osannut korjata asiaa.

Mutta kiva kuulla, että palvelutiskillä työskentely alkoi sujua!

Vierailija
48/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit vaan väärää tietoa, et valehdellut.

Postin pakettikaan ei ollut hukassa,  he ei vaan tienneet missä se on .  

Vierailija
49/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lukijoille tiedoksi, minut tunnistaa rumasta, syyläisestä naamasta, kaljapullohartioista, ja ronald mcdonald afrosta pörrössä pään päällä. 

Ap