Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juusto alle vai päälle leivässä.

Nasta juttu
08.04.2021 |

Tietenkin rasva eli juusto alle. Eihän voitakaan/margariinia sivellä leikkeleen päälle. Eihän...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö joku oikeasti sekä makkaraa että juustoa yhden leivän päällä? Ei ihme, että enemmistö meikäläisistä on ylipainon puolella. Itselläni ei tulisi mieleenkään. Tosin en syö mitään makkaroita ylipäätään.

Syön, joskus jopa sekä makkaraa, kinkkua että juustoa saman leivän päällä. Olen kuitenkin normipainoinen koska liikun joka päivä muuallekin kun jääkaapille.

Vierailija
22/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökö joku oikeasti sekä makkaraa että juustoa yhden leivän päällä? Ei ihme, että enemmistö meikäläisistä on ylipainon puolella. Itselläni ei tulisi mieleenkään. Tosin en syö mitään makkaroita ylipäätään.

Syön, joskus jopa sekä makkaraa, kinkkua että juustoa saman leivän päällä. Olen kuitenkin normipainoinen koska liikun joka päivä muuallekin kun jääkaapille.

Huhhuh. Miten noista enää maistaa mitään?

Ja itse asiaan: poikkeushan aina vahvistaa säännön (mikä on kyllä tosi epälooginen sanonta). Eli kyllähän on niitä laiheliineja, jotka mutustavat jopa suklaata joka toinen päivä, mutta suurin osa ihmisistä lihoo varmasti tuollaisilla tavoilla. Nuo sinun lisäkkeet taitavat tuplata leivän kalorimäärän siitä, mitä se olisi yhden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto aina päällimmäiseksi. Ei sormet sotkeennu, jos alla on tomaattia, suolakurkkua jne.

Vierailija
24/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet vastaajista piti sopivana virtsata lattiakaivoon!

(Me naiset kysely)

Juusto alimmaiseksi.

Vierailija
25/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse asiaan: poikkeushan aina vahvistaa säännön (mikä on kyllä tosi epälooginen sanonta). Eli kyllähän on niitä laiheliineja, jotka mutustavat jopa suklaata joka toinen päivä, mutta suurin osa ihmisistä lihoo varmasti tuollaisilla tavoilla. Nuo sinun lisäkkeet taitavat tuplata leivän kalorimäärän siitä, mitä se olisi yhden kanssa. 

Kyllä ne eri kerrokset maistaa oikein mainiosti jos ei makuaistissa ole vikaa. Parhaimmillaan sopivia päällisiä yhdistelemällä makunautinto on paljon parempi kuin osiensa summa. Esimerkiksi metvursti ei ole kovin hääviä yksinään mutta jos sen kanssa laittaa siivun hyvää palvia tai naudanpaistia niin jopas maistuu. Toisaalta esimerkiksi naudanpaisti taas ei yksinään maistu paljon miltään. 

Minulla saattaa olla leivän päällä esimerkiksi sipaus voita, metvurstia, palvia, kananmuna, (suola)kurkkua,  tomaattia/paprikaa, sipulia ja salaattia.  Jos leipänä on vaikka puolet pienestä patongista niin tuo käy mainiosti lounaasta.

Joskus taas sitten vaikka (chili)hummusta, paprikaa, sipulia, retiisiä, salaattia ja kurkkua. 

Toisaalta tuore patonki ihan vain esimerkiksi basilika-valkosipuliöljyn kanssa on herkkua.

Täytteet nälän ja jääkaapin sisällön mukaan, leivän pitää olla tuoretta ja maukasta.

Eri.

Vierailija
26/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne eri kerrokset maistaa oikein mainiosti jos ei makuaistissa ole vikaa. Parhaimmillaan sopivia päällisiä yhdistelemällä makunautinto on paljon parempi kuin osiensa summa. Esimerkiksi metvursti ei ole kovin hääviä yksinään mutta jos sen kanssa laittaa siivun hyvää palvia tai naudanpaistia niin jopas maistuu. Toisaalta esimerkiksi naudanpaisti taas ei yksinään maistu paljon miltään. 

Minulla saattaa olla leivän päällä esimerkiksi sipaus voita, metvurstia, palvia, kananmuna, (suola)kurkkua,  tomaattia/paprikaa, sipulia ja salaattia.  Jos leipänä on vaikka puolet pienestä patongista niin tuo käy mainiosti lounaasta.

Joskus taas sitten vaikka (chili)hummusta, paprikaa, sipulia, retiisiä, salaattia ja kurkkua. 

Toisaalta tuore patonki ihan vain esimerkiksi basilika-valkosipuliöljyn kanssa on herkkua.

Täytteet nälän ja jääkaapin sisällön mukaan, leivän pitää olla tuoretta ja maukasta.

Eri.

No, kukin oman makunsa mukaan, mutta kyllä vähän ihmetyttää. Itse en syö muuta leipää kuin omatekoisia sämpylöitä yleensä lauantaiaamuisin. Ja ne ovat kyllä niin hyviä, ettei oikeastaan muuta tarvitsisi päälle kuin voita, joka ihanasti sulaa siihen. Ahh. Mutta laitan kyllä yleensä silti juustosiivun ja tomaattia tai paprikaa. Vihanneksiakaan en sekoita, vaan aina vain yhtä lajia! :D Muuten niidenkin maut sekoittuvat ja syövät toistensa makua.

Vierailija
27/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusto aina päällimmäiseksi. Ei sormet sotkeennu, jos alla on tomaattia, suolakurkkua jne.

Tämä.

Vierailija
28/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto päällä on leipä helpompi pureskella, sekä juuston maku tulee suun yläosaan. Naminam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän