Paljon laitat rahaa alkoholiin kuukaudessa
Tuossa justiinsa laskeskelin, että 500 euroa menee ja on tuo ihan älytön summa lopulta.
Kommentit (49)
En yhtään. Koska ei ole varaa. Jos olisi varaa, niin varmaan joku 60-100€ menisi.
Kun laskeskelin alkoholimenoni kuukaudessa ja sain summaksi 300,00 euroa/kk, niin lopetin alkoholin ostamisen siihen paikkaan.
3600 euroa vuodessa!!
En yhtään rahat ovat tilillä tai lompakossa ja alkoholin juon sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ollenkaan. Minulle joko tarjotaan, tahi makselen perintötililtäni.
Miten voi maksaa perintötililtä omia ryyppyreissuja?
Siis sillä lailla että maksaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
N 400-500e normaaliaikana, nyt vähemmän kun baarit on kiinni.
Valitettavasti tämä summa menee jo ihan kotiaikana. Nyt pittää pistää stoppi.
Aika vähällä pääsen, lentelen joko Latviaan tai Liettuaan.
terv. lokki
En paljon, mutta silti enemmän kuin mihinkään muuhun jos laskuja ei oteta mukaan arvioon.
Miten voi mennä noin suuria summia?
Itsellä menee 1-4 euroa, juon saunakaljan silloin tällöin, en edes joka viikko.
Nuorempana tuli juotua paljon eikä silloinkaan älyttömyyksiä mennyt. Kaupasta ostin max 50 eurolla ja satunnaiset baarijuomat päälle, en usko että koskaan meni yli satasta. Tosin mulla ollut aina huono viinapää, olen jo viiden kaljan jälkeen oksennuskunnossa. Tästä syystä en enää juokaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi mennä noin suuria summia?
Itsellä menee 1-4 euroa, juon saunakaljan silloin tällöin, en edes joka viikko.
Nuorempana tuli juotua paljon eikä silloinkaan älyttömyyksiä mennyt. Kaupasta ostin max 50 eurolla ja satunnaiset baarijuomat päälle, en usko että koskaan meni yli satasta. Tosin mulla ollut aina huono viinapää, olen jo viiden kaljan jälkeen oksennuskunnossa. Tästä syystä en enää juokaan.
Juon kuoharia vaikka kolme pulloa kerrallaan, niin siitä se kertyy.
Ehkä 5-10e. Tuolla rahalla saisin myös 6kg banaaneja, mutta en ole saunassa oikein niiden ystävä.
Tupakkaan 300, alkoon 300 jos polttaa askin päivässä ja juo 10 tölkkiä päivässä
Kerran kahdessa kuussa ostan tonkan valkoviiniä kokkaukseen, n. 20€. Mies ostaa yleensä itselleen viikonlopuksi oluen, 4 x 2,5€.
Kuussa tulee siis n. 20€ meidän perheeltä.
0 euroa. En ole absolutisti ja jos joku haluaa maljan mun kanssa nostaa, fine, tai mutta ei vaan kiinnosta sen enempää.
sain v. 1995 perinnöksi reilut 400 pulloa parhaimpia viskejä, konjakkeja, erilaisia liköörejä, votkaa myös, vielä on jäljellä 375 pulloa.Pari olen antanut lahjaksi.
Ovat erittäin näyttävä ja kallis sisustuselementti sinällään, joten miksi hävittää juomalla....
Noin 100€ - 150€. Mutta teenkin kiljua, niin se pienentää tuota summaa.
Olin luullut et käytän paljonkin, kun menee n. 50 eur. Silloin kun ravintolat oli vielä auki niin meni tuplat ehkä.
Älkää ottako väärin (kukin tehköön muita vqhingoittamatta mitä lystää), mutta sadoilla euroilla määtäkin on väistämättå sellainen, että miten maksa/aivot jakselee? Puolituskin tekis jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ottako väärin (kukin tehköön muita vqhingoittamatta mitä lystää), mutta sadoilla euroilla määtäkin on väistämättå sellainen, että miten maksa/aivot jakselee? Puolituskin tekis jo paljon.
Jahas, tulipa typoja niin että näyttää esimerkiltä aiheeseen, pahoittelut...
Mies ostaa alkoholit. On vaan tyytyväinen jos juon hänen seuraksi.