Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Minusta ei tullut äitiä vaan lapseton vanhapiika. Kroonisen ja etenevän sairauden puhkeaminen, mutta olen oppinut elämään sen kanssa. Koulukiusaamisen ja mielenterveysongelmien takia pilalle mennyt nuoruus. En saanut koskaan elämässäni vakituista työtä. Pahin työelämäpettymys oli, kun vuosikymmenen sijaisuusputken aikana oma esimies ei kelpuuttanut edes työhaastatteluun, kun vakituisia paikkoja oli avoinna.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

150000€:n vahingonkorvausmaksu asiasta johon en ole syyllinen. Makselen sitä vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Perheen hommaaminen. Olisi ollut parempi jättää tämä onneton kivireen vetäminen jollekin toiselle, joka siitä iloa osaisi repiä. 

Lapsettomat siunatkaa itseänne.

Vierailija

Kyllä se on yleinen pettymys siihen kaikkeen jota toitotetaan sinulle tulevan kun teet niin ja näin, ja jonka sanotaan oikeuksiisi kuuluvan. Lopputulos ei ollut luulemani keski-ikäisyys, jossa minulla on maksettu talo, terveyttä, hyvä työ, paljon läheisiä rakkaita ja hyviä ystäviä, ja lapsetkin elämänsyrjässä jo hyvin kiinni.  

Sanoisin että älkää antako itsenne luulla liikoja, kuten esim. että pysyisitte terveinä ja teillä olisi töitä ja rakkautta.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Kun jouduin rikoksen kohteeksi ja en saanut siihen mitään oikeutta. Siitä seurasi voimakkaita ja vakaviakin psyykisiä oireita joihin en saanut oikeanlaista apua silloin kun olisin sitä eniten tarvinnut.

Tapahtuma oli monimutkainen ja vähän hankalasti todistettava. Rikoksen luonne oli hyvin nöyryyttävä ja pitkäkestoista.
Minua pidettiin lähinnä hulluna kun yritin siitä puhua jollekin.
Tekijät todennäköisesti jatkavat onnellisina elämäänsä kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Nuorena se, ettei uljas mies laukannut valkoisella hevosella vastaan ja en saanut pientä omakotitaloa, ulkomaita, luonnonrauhaa. Nykyään tiedän että maapallo on mutkikkaampi ja polut ovat tuntemattomat. 

Vierailija

En laihdu koskaan. 4 vuotta yrittänyt. Aina repsahdan. Mietin välillä it se murhaa painon vuoksi.
BMI 37 ja 36v

Vierailija

Se että niin fyysinen kuin psyykkinen terveys on mennyttä. Psyyke osittain mennyt fyysisen vian takia ja tämä vika on perinnöllinen. Paskat numerot geenilotossa siis mulla.

Vierailija

Se, että exäni sai minuun kohdistuneista useista pahoinpitelystä vain 3 kk ehdollista vankeutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yks Pekka

Mullakin yks Pekka. Olin ihan rakastunut ja kuvittelin, että Pekka tunsi samoin mua kohtaan. Pettymys oli karmea, kun Pekka alkoikin seurustella ihan toisen naisen kanssa.

Vierailija

Etten saanut uraa, omaa juttua. Nain miehen jolla yritys, ajauduin siihen töihin ja sitten muuttui sisältö ja nyt teen työtä joka ei voisi vähempää kiinnostaa. Toki kiitollinen olen työstä, haaveilen silti siitä omasta jutusta. Pahinta on se ettei ole muita työkavereita eikä jatkuva yhdessäolo miehen kanssa ole helppoa. Yli 20 vuotta ollaan oltu yhdessä töissä. Ja kotona, matkoilla...joka paikassa.

Vierailija

Kaikkien raskauksien päättyminen keskenmenoon. Se, että mies ei kestänyt niitä ja lakkasi yrittämästä. Ja nyt ikää on sen verran, että lapsettomaksi jääminen alkaa näyttää faktalta.

Vierailija

Kaksi asiaa: epäonnea asumisessa ja parisuhteessa.

Tarinamme alkoi kuin mikä tahansa onnellinen tarina. Meillä oli molemmilla vakituiset työpaikat, syntyi lapsi ja hankimme omakotitalon. Tämän jälkeen kaikki menikin pieleen.

Omakotitalosta löytyi rakenteellinen vika, jonka korjaaminen raunioitti perheemme talouden. Se pahensi jo aikaisemminkin pinnalla ollutta pahoinvointiani ja ahdistustani. Pyskologilla ja psykiatrilla käyntien jälkeen sain diagnoosit ylestyneestä ahdistuneisuushäiriöstä sekä masennuksesta. Tästä paranin sitten pienin askelin, kovalla yrittämisellä ja sisukkuudella.

Toinen asia: parisuhde. Edellä kuvaamieni asumis-, talous- ja mt-ongelmien lisäksi myös parisuhdeongelmat tulivat esiin. Pikkulapsiaika oli näistä syistä todella kuluttavaa meille molemmille, myös minulle. Tottakai vaimonikin oli stressaantunut ja kärsi tilanteesta, mutta hänelle ei (onneksi) puhjennut niin vaikeita ongelmia esiin kuin minulle. Meidän ongelmamme alkoivat kuitenkin vasta siinä vaiheessa, kun olin itse huonossa kunnossa. Lapsemme oli tuolloin täyttänyt jo 2 vuotta, ja talomme oli viimeinkin remontoitu, mutta talousasiat painoivat minua yhdessä mt-ongelmien kanssa. Koin, että en saanut tässä tilanteessa lainkaan tukea vaimolta. Seksielämämme oli ollut pitkään käytännössä tauolla, lapsen syntymän jälkeen olimme harrastaneet seksiä vain muutamia kertoja. Kuitenkin tässä vaiheessa vaimo alkoi kiinnostua asiasta ja teki aloitteita, joita muutaman kerran jouduin torjumaan. Tästä hän sitten loukkaantui todella syvästi. Ongelma paheni sitten edelleen, kun itse aloin kuntoutua ja tervehdyin, aloin liikkua ja sain taas elämästäni kiinni. Tällöin omatkin seksihaluni palasivat, mutta tässä tilanteessa minun oli enää turha lähestyä vaimoani. Hän lopetti kaiken läheisyyden, ja kielsi kaikki lähestymiseni, eikä lopulta halunnut olla kanssani yhdessä enää edes saunassa. Hän ei halua juurikaan puhua. Kertoo vain kylmästi, että ei halua minua enää lainkaan, enkä voi muuttaa mitään.

Tästä asiasta on tullut aivan hirveä pettymys. Kaipaan vaimoani. Haluaisin läheisyyttä ja seksiä hänen kanssaan, mutta mikään ei auta. Minun pitäisi elää vain hänen ehdoillaan, eroa hän ei tietenkään halua (ja se olisi hyvin vaikeaa taloustilanteen vuoksi meille molemmille). Hän on myös väläytellyt, että haluaa avointa suhdetta, koska minun kanssani mikään ei vaan toimi. Minusta hän vain haluaa mitätöidä ja satuttaa minua.

Tällaiset ovat elämäni kaksi pahinta pettymystä, jotka ovat vaikuttaneet minuun suunnattoman suuresti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakastamani mies petti, jätti ja otti toisen. Meni 3 vuotta ennen kun selvisin siitä. Nyt olen vapaa.

Lähestulkoon sama, mies meni naimisiin ja perusti perheen. Minä jäin ikuisiksi ajoiksi yksin ilman perhettä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.