Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras ahdistus lääke

Vierailija
07.04.2021 |

Xanor,rivatril, opamox mitä niitä onkaan. Nyt menee tramal ja kyllä sekin auttaa mut sais kokonaan huonon olon pois

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiedä miten saisin reseptin vaikka xanoriin tai diapamiin ku se auttoi sairaalassa paniikkikohtauksen aikana

Vierailija
2/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazabiiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olantsapiini 10mg.

Vierailija
4/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistukseen kokeillaan varmaankin ensin SSRI-lääkkeitä, ei pameja.

Vierailija
5/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramal suoraan suoneen. Lähti kyllä kaikki paniikit ja surut kun lääkäri kerran laittoi mulle sitä kun kivut oli sietämättömät. En tiedä mikä oli annos mutta tuntui ihan kuin olis päässyt taivaaseen.

Vierailija
6/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada edes johonkin reseptiä että normaalisoituis pääkoppa. Tuntuu ettei oo kaikki kotona ja ahdistus on aika usein kovaa. En pysty menemään sen takia aina ulos ees :D Joo semmosta se on. Outoja pelkotiloja tullu

Vierailija
7/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ahdistus jatkuva tai päivittäinen ongelma? Siinä tapauksessa mielialalääkitys on parempi vaihtoehto. Rauhottavista mulla on kokemusta Opamoxista ja Diapamista, joista jälkimmäinen tehoaa mulle paremmin. Mut en benzoja jatkuvasti söisi.

Vierailija
8/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SSRI on kyllä oikeasti huono lääke ahdistukseen. Tai siis ainakin minua se ei auttanut vaikka söin muutaman kuukauden. Psykoosilääkkeistä oli kyllä apua.

Vierailija
9/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tramal suoraan suoneen. Lähti kyllä kaikki paniikit ja surut kun lääkäri kerran laittoi mulle sitä kun kivut oli sietämättömät. En tiedä mikä oli annos mutta tuntui ihan kuin olis päässyt taivaaseen.

Tramal sopii mulle ku nenä päähän joten miks ei

Vierailija
10/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lääkäriltä. Hän kirjoittaa sinulle reseptin, toisin kuin Vauvapalsta. Vai meinasitko katukaupasta "sopivat" pastillit hommata?

Vierailija
11/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin on tää tyhmä ahdistus. Iltaan mennessä usein helpottaa mut päivisin on paha ku pitää mennä ulos ja jne muuta

Vierailija
12/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramal on kipulääke.

Vierailija
13/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy lääkäriltä. Hän kirjoittaa sinulle reseptin, toisin kuin Vauvapalsta. Vai meinasitko katukaupasta "sopivat" pastillit hommata?

Joo nisti mä oon jos et tienny :)

Vierailija
14/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aloitettiin alkutalvesta SSRI-lääkitys, ja tarvittaessa otan propralin. En voi käyttää "kovempia" lääkkeitä, eli en myöskään niitä tehokkaampia, joten näillä mennään ja kärvistellään toistaiseksi.

Vierailija
15/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tramal on kipulääke.

Tiedetään mut se auttaa vähän paniikkiin ja ahdistukseen mulla. Se on ollu jo 3v käytössä

Vierailija
16/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistimuijan tuhnu

Vierailija
17/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne auttaa about 1/10-osan siitä mitä tramadol auttaa sellaiseen kevyeen masennukseen. Kunnon ahdistukseen eivät auta kuin alkoholi tai bentsot.

Vierailija
18/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tramal on kipulääke.

Tiedetään mut se auttaa vähän paniikkiin ja ahdistukseen mulla. Se on ollu jo 3v käytössä

Jos sulla ei ole kipuja jätä heti pois, se nostaa vaan sun kipukynnyksen, eli jos sitten sairastut oikeasti niin tuolla lääkkeellä ei ole enää kipuun tehoa. Mielialalääkkeillä hoidetaan nykyään ahdistusta. Niitä on useampia merkkejä, vaan kokeilemalla löytää sopivan. Se on ehdottomasti paras lääkitys jos ahdistusta on usein /paljon. Kannattaa soittaa lääkäriin.

Vierailija
19/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne auttaa about 1/10-osan siitä mitä tramadol auttaa sellaiseen kevyeen masennukseen. Kunnon ahdistukseen eivät auta kuin alkoholi tai bentsot.

Sekakäyttöä ja juoppohulluutta, älkää oikeasti lääkitkö itse itseänne, vaan syökää mielialalääkkeitä. Ne oikeasti auttaa kun annatte tilaisuuden. Ei ole noloa olla sairas ja lääkitä itseään oikein, niin silloin teillä on edessä vielä hyvä tulevaisuus. Tuo itse hoito johtaa vaan ennenaikoja hautaan..

Vierailija
20/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aloitettiin alkutalvesta SSRI-lääkitys, ja tarvittaessa otan propralin. En voi käyttää "kovempia" lääkkeitä, eli en myöskään niitä tehokkaampia, joten näillä mennään ja kärvistellään toistaiseksi.

Annoksen nosto voisi myös auttaa.