Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sanoa näin englanniksi?

Vierailija
07.04.2021 |

Happy Birthday! I sent a card some time ago, hopefully it has found its way to you.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla englanninkielisten kanssa, jos ei osaa edes alkeellista lausetta muotoilla itse, 

Älä ole paskapää. Tietenkin jokainen haluaa kirjoittaa viestinsä mahdollisimman oikein.

En ole paskapää. Olen realisti. Ei pidä kirjoitella englanninkielisille ennen kuin on alkeet hallussa. Ja jos ei itse osaa, av ei ole se paikka, josta saa oikean vastauksen. 

Sinä et edes uskaltaisi kommunikoida kenenkään englanninkielisen kanssa.

Ladies please no more arguing. Have a pleasant evening for everyone!

Vierailija
42/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla englanninkielisten kanssa, jos ei osaa edes alkeellista lausetta muotoilla itse, 

Älä ole paskapää. Tietenkin jokainen haluaa kirjoittaa viestinsä mahdollisimman oikein.

En ole paskapää. Olen realisti. Ei pidä kirjoitella englanninkielisille ennen kuin on alkeet hallussa. Ja jos ei itse osaa, av ei ole se paikka, josta saa oikean vastauksen. 

No juuri tuo asenne on suuri syypää sille miksi suomalaiset eivät saa suutaan auki vieraalla kielellä. Pelätään, että tehdään virheitä ja muistellaan niitä kertoja, kun joku koulussa päätti julkisesti nöyryyttää pikkuvirheistä. Ehkä v:tuilet myös huonosti suomea puhuville ja kehotat pitäytymään kotikielessä?

Joo, veikkaan, että tämäkin tyyppi vaan istuu vieraskielisten seurassa tuppisuuna ja arvostelee muiden kielioppivirheitä. Eikä saa itse raukka sanaa suustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit eivät varsinkaan osaa kirjoittaa. Minä suomalaisena osasin paremmin sanojen oikeinkirjoituksen kuin useat heistä, joten ei todellakaan kannata stressata.

Vierailija
44/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britit eivät varsinkaan osaa kirjoittaa. Minä suomalaisena osasin paremmin sanojen oikeinkirjoituksen kuin useat heistä, joten ei todellakaan kannata stressata.

Voi olla, mutta ei pidä yleistää. Riippuu ihan minkä luokan britin kanssa on tekemisissä.

Vierailija
45/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta ei pidä yleistää. Riippuu ihan minkä luokan britin kanssa on tekemisissä.[/Toki. Pyrin itse seurustelemaan vähintään Oxbridge-taustaisten aatelissukuisten kanssa, olenhan itsekin puhdas yläluokkainen akateemikko.

Vierailija
46/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I sent you a card. Have you not got it. You numbwit. Reply. Please. I wait.

Vierailija
47/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please come soon before kuntavaalit so jytky doesn’t ruin our smelly asylum plan.

Vierailija
48/48 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuota "has" sanaa ei tarvi laittaa

Riippuu ihan onko tarkoitus sanoa "on löytänyt" vai "löysi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi