Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä ollut ihastunut puolisooni

Vierailija
07.04.2021 |

Ajauduimme nuorina yhteen ja jäin epävarmana suhteeseen kun kelpasin edes jollekin. En ole vieläkään päässyt irti vaikka vuosien saatossa olen haaveillut eroamisesta usein. Olen niin tottunut puolisooni että en uskalla lähteä. En tunne häntä kohtaan minkäänlaista halua tai intohimoa. Suhteen alku meni vielä hyvin kun jaksoi toisen mieliksi harrastaa seksiä, mutta sen jälkeen se on ollut pakkopullaa. Miten tästä pääsee irti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamalla.

Vierailija
2/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hyvä ihminen. Miksi olette yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No henkilökohtaisesti en itse ole ollut kehenkään ihastunut kahta viikkoa enempää. En tiedä onko se se syy minkä takia kannattaa erota. Mutta jos suhde on muutenkin kuollut niin miksi siihen jäisi.

Vierailija
4/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro puolisollesi, niin hän kyllä tietää keinot lopettaa valheellisen suhteen.

Vierailija
5/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään sitten pääset, kun ihastut johonkin oikeasti. Halu erota kasvaa niin suureksi että et voi olla tekemättä sitä. Älä ainakaan mene hankkimaan tuohon nykyiseen suhteeseesi lapsia. Sitten se eroaminen vasta vaikeaa on. Nyt se ei ole vielä mikään ongelma eikä kellään ole siihen mitään moralisoitavaakaan.

Vierailija
6/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään sitten pääset, kun ihastut johonkin oikeasti. Halu erota kasvaa niin suureksi että et voi olla tekemättä sitä. Älä ainakaan mene hankkimaan tuohon nykyiseen suhteeseesi lapsia. Sitten se eroaminen vasta vaikeaa on. Nyt se ei ole vielä mikään ongelma eikä kellään ole siihen mitään moralisoitavaakaan.

Itseasiassa meillä on yksi lapsi. Se tekee tästä huomattavasti vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi