tänään haettin pysyvää sairaseläkettä
takana kaksi epäonnistunutta työkokeilua ja kuntoutustuella olen ollut vuodesta2016. Jospa myöntäisivät niin ei tarviisi olla aina puolen vuolen välein hakemassa kuntoutustukea uudestaan. Lääkityksenä eräs psykooosilääke injektiona, brintellix 10mg ja diagnoosina skitsotyypi, keskivaikea masennus.
Jos myöntävät eläkkeen niin sitten saan tulevat elinvuodet olla ihan rauhassa
Kommentit (11)
Sama täällä. Nähtäväksi jää. Työkunnossa kun en lanttuni kanssa enää ole :(
Luulisi, että noilla diagnooseilla olisi päässyt jo vuosia sitten. Eikö jo pelkkä masennus pitäisi olla riittävä syy?
Voin kertoa että eläkkeellä ei kivaa. Elämä ei siitä parane. jouduin eläkkeelle. Taistelu sairautta vastaan jatkuu.
Vain hul lut pääsevät enää sairaseläkkeelle.
Kaikkea sitä pitää verorahoin elättää "koska mulla on tää meemisairaus". Katso peiliin, vois vika löytyä sieltä
Kuntoutustuella vuodesta 2007... Tänä keväänä haetaan pysyvää eläkettä. Ikää mittarissa 34. Mitään työeläkettä ei ole edes kerennyt kertyä.
Syksymmällä ehkä haetaan lääkärin kanssa pysyvää eläkettä. 5 eri sairautta taustalla.
Jäin pysyvällä eläkkeelle joskus vuonna 2012 tai 2013. Olin silloin 24-vuotias. Minulla ei ollut mitään työkokeiluja. Terapiaakaan en saanut, vaikka lääkäri yritti sitä minulle hankkia.
Tässä AP. Pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Diagnoosina skitsotyyppi, tuhopolttohimo, määrittelemätön masennus ja tuurijuoppous. Hakemus käsiteltiin vakuutusyhtiössä reilussa viikossa.
Good luck!
Itsellä samaa polkua.