Kalliit rahkat - mies tuhlaa
Eli mies ostaa aina kalliita Valion proteiinirahkoja, joita syö päivittäin itse ja lapsemme myös. Tulee kamalasti muovijätettä ja lisäksi on törkeän kallista! Olisiko tähän joku muu helppo, nopea, valmis, terveellinen vaihtoehto ostettavaksi?
Kommentit (21)
X-tra rahkat puolen kilon paketeissa on melkein puolet halvempia. En tiedä onko yhtä hyviä kun en ole maistanut kumpaakaan.
Eihän ne ole kuin vähän yli euron kipale? Ostakaa Lidlistä Skyria. Parempaa ja halvempaa.
Ehrmann rahkat ovat parhaimpia ja rasvattomia myös.
Pelkkää proteiinia.
Miten ja kenelle 1,20e maksava tuote on kallis???kilohintakin vain 6,50e??
Ja vielä omilla rahoillaan ostelee mies..
Miksi mies ei valita sinulle kun hörpit siideriä päivät pitkät??
Nyt se korkki kiinni oikeesti!
Mun aloitusta on nyt alapeukutettu. Mutta siis 2 lasta ja isäntä (itse en noihin proteiinirahkoihin koske) maksaa jo 100€ kuukaudessa, jos jokainen muista syö 1 päivässä. Monesti syövät 2 rahkaa päivässä eli pelkän rahkavälipalan hinnaksi tulee 200€ kuukaudessa pienperheessä. Mielestäni se on paljon rahaa ja jätettä.
Ärsyttää rahanmeno kirjoitti:
Mun aloitusta on nyt alapeukutettu. Mutta siis 2 lasta ja isäntä (itse en noihin proteiinirahkoihin koske) maksaa jo 100€ kuukaudessa, jos jokainen muista syö 1 päivässä. Monesti syövät 2 rahkaa päivässä eli pelkän rahkavälipalan hinnaksi tulee 200€ kuukaudessa pienperheessä. Mielestäni se on paljon rahaa ja jätettä.
Jos se on miehen rahaa ja sen takia ei jää vuokra tai sähkölasku maksamatta niin ole hiljaa.
Hei Andreas. Mies ostelee rahkat lähinnä minun rahoillani koska itse käyn töissä ja on tällä hetkellä työtön. Hänellä on nyt kotivastuu, mutta ei jaksa tehdä muita välipaloja tai aamupaloja vaan menee mistä helpoin eli valmis ja kallis prtiteiinirahka. En voi vartioida 24/7 kaupassa käyntiä kun jonkun pitää käydä töissäkin.
Tee itse paljullinen marjarahkaa
Noissa on älyttömästi sokeria ja hiilareita ja halpoja tärkkelysmakeuttajia glukfruktsiirapit tekee sitä rasvamaksaa mm
Tehkää marjarahkaa illalla ja aamulla sitten syödään puuron kanssa. Tmv ratkaisu, sopikaa taloustili tms.
Ikävä tilanne, jos mies ei ryhdistäydy. Mä en kestäisi ollenkaan, nuo kalliit eväät ovat erikoistilanteisiin. Saas nähdä olenko koskaan niin rahoissani, että lakkaan pitämästä kalliina noita. Tällä hetkellä omaisuus on muutama satatuhatta, eikä sitä olisi jos olisin rahani laittanut noihin.
Liitistä ostan puolta halvemmalla
Mitä syötte maustamattoman rahkan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tehkää marjarahkaa illalla ja aamulla sitten syödään puuron kanssa. Tmv ratkaisu, sopikaa taloustili tms.
Ikävä tilanne, jos mies ei ryhdistäydy. Mä en kestäisi ollenkaan, nuo kalliit eväät ovat erikoistilanteisiin. Saas nähdä olenko koskaan niin rahoissani, että lakkaan pitämästä kalliina noita. Tällä hetkellä omaisuus on muutama satatuhatta, eikä sitä olisi jos olisin rahani laittanut noihin.
Tämä olisi optimaalinen tilanne, mutta mies on opettanut lapset nyt näihin annosrahkoihin eivätkä suostu syömään tekemääni puuroa tai muutakaan pannaria. En tiedä ostaako mieheni salaa jopa jotain karkkeja tms. Lapsille, koska en ole näkemässä ja hän saa käyttää nyt ilman tuloja mun rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin mehukeittoa/Fun light mehua/hunajaa/omenaa/hilloa/sokeri-kanelia tai mitä ikinä sattuu olemaan. Mutta tämä olisi liian luksusta kun nyt kaikki rahat menee noihin kalliisiin ja valmiiksi maustettuihin
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ne marjat ja rahka siihen marjarahkaankaan ilmaisia ole ja saman verran muovia niissä maustamattomien rahkojen purkeissa on.
Vierailija kirjoitti:
En yleensä mitään, ihan suoraan purkista vedän aina muun ruoan päälle purkin rainbown yogurttirahkaa.
Eikös sen miehen työ siellä kotona ole yhtä arvokasta, kuin jos vaimo olisi kotona?
Ja kait hän kuitenkin saa työkkörikorvausta?
Typerää vinkua tuollaisesta asiasta, aikuiset ihmiset.
Ottakaa se netti käteen kiinni, ja kuuklatkaa, kuinka teette itse sitä rahkaa, kumpikin vaikka joka päivä.
Ei ole vaikeaa.
No et anna sen käyttää sun rahoja. Käyt itse kaupassa ja ostat edullisia ruokia. Kai se mies jotain rahaa kuitenkin saa, ostakoon rahkansa niillä. Jos ei saa, olkoon ilman. Tai menköön töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ne marjat ja rahka siihen marjarahkaankaan ilmaisia ole ja saman verran muovia niissä maustamattomien rahkojen purkeissa on.
No työttömällä miehellä olisi aikaa kyllä käydä niitä marjoja poimimassa. Vieläkin metsät täynnä mustikoita ja puolukoita. Olen ehdottanut 1 litran maustamaton jogurttia (1€) että siitä kaadettaisiin omiin kulhoihin puuron päälle tms. Mutta kuulemma liian vaikeaa on ja ei niin hyvää vaikka maustaisi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen miehen työ siellä kotona ole yhtä arvokasta, kuin jos vaimo olisi kotona?
Ja kait hän kuitenkin saa työkkörikorvausta?
Typerää vinkua tuollaisesta asiasta, aikuiset ihmiset.
Ottakaa se netti käteen kiinni, ja kuuklatkaa, kuinka teette itse sitä rahkaa, kumpikin vaikka joka päivä.
Ei ole vaikeaa.
On tietenkin arvokasta että mies on kotona 2 lapsen kanssa. Mutta ikinä ei ole tehnyt ruokaa (edes siitä puuroa) vaan käy ostamassa minun työssä ansaitsemilla rahoillaan ne valmiit rahkat, pitsat, makkarat jne. Joskus ostaa valmissalaattia tai pakastekasviksia mutta ikinä ei tuoretta (kun ei jaksa pilkkoa). Pelaa sit videopelejä päivät pitkät koska aikaa ei ole myöskään ollut siivota tai leikkiä lasten kanssa.
No rainbow- tai xtra-rahkat on halvempia. Itse suosin noita, kun syön rahkaa kolme purkkia päivässä.