Ulkolainen sotilasmies hakee seuraa suomalaista naisista
Huvikseni rupesin miettimään ,kun noita facebook ihailijota riittää joka päivälle.
Usein tulee kysely USAsta .Komea sotilasmies, iästä huolimatta näyttää paljon nuoremmalta. Usein on leskimies, yksi lapsi, töissä Kabulissa.tai vaihtoehtoisesti komea luxushuvila uima-altaineen kuvassa houktutelemassa vähempiälyistä ansaan.
Se mitä mietin on että samat kuvat valssailee netillä.Sama sotilas oli kuukausi sitten yksityisyrittäjä kukkabisneksessä ja valtavan upea kuva hänestä.
Niin röyhkeitä ja itsevarmoja ovat että eivät jää kiinni , että uskaltavat käyttää samoja lainattuja kuvia eri tilanteissa.
Samanlaista keinottelemista on kun naiset lähettelevät kuvia ja Nigerialaiset rahastavat. Ja miehet maksavt 2 euroa minuutti!
Kommentit (42)
Haha minulle tuli Instagramissa kanssa amerikkalaiselta kirurgilta, tällä hetkellä Afganistanissa tms pitkät pätkät viestejä. Aloin piruuttani vastailla niihin, sanoin, että oon toooooosi surullinen kun iskä kuoli just ja sain noin 200 miljoonaa euroa perinnöksi.
Lupa jolla kaveri pääsisi mua tapaamaan maksoi ensin 1500, Perinnön jälkeen kymmenkertaisesti koska standardimenettely :D
Laitoin sen soittamaan hankkimaani prepaid-puhelimeenkin (oikein kauniilla intiaan viittaavalla aksentilla tuli kalifornialaismieheltä puhelu :D). Soitteli ja meilaili aika kauan, rahat olis pitänyt laittaa bitcoineina, sitten PayPalilla, antaa pankkikortin numeroa ja vaikka mitä. Sanoin että voin lähettää ne kirjekuoressa, taas soitti mulle, että se on laitonta ja etkö honey usko? Etkö rakasta mua enää? :D
Sitten laittoi jonkun pankkitilin numeron, jolle ois pitänyt lähettää, en jaksanut enää jatkaa moista, niin meilasin takaisin parit puhelinkeskustelut ja ig:n screenshotteja ym ja sanoin, että nyt lähti juttu tutkintaan. Harmillisesti tästä mun sulhasesta ei sitten enää kuulunut mitään.
Ja kyllä, luonnollisesti annoin Ig-tilin ilmi, ja oikealle henkilölle, jonka kuvia käytti, ilmoittelin myös että mikä homma.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli lehdet täynnä kirjeenvaihtoilmoituksia. Niistä suurin osa oli varmaan ihan vilpittömiä, mutta kyllä niiden takana huijareitakin liikkui. Kuulemma yksi hengellinen aikakauslehti oli oikein suosittu, sen kautta miehet pääsi tutustumaan yksin eläviin naimattomiin vanhempiin naisiin, joiden elämäntavat oli siistit ja kunnialliset ja joille oli kertynyt rahaa säästöön. Näillä naisilla ei myöskään ollut kovinkaan paljon kokemusta miehistä, joten olivat helppoja saaliita.
Tänä päivänä kuitenkin nämä huijaamiset on ihan jo ammattimaista toimintaa ja liikkeellä on isot rahat. Ihmettelen suuresti ihmisiä, jotka menee tähän lankaan, mutta mistäpä sitä tietään omatkaan heikkoutensa. Toivottavasti pysyy tämä järki päässä kumminkin.
Naisethan on kautta aikojen maksattaneet miehillä "rakkaudestaan." Tiedän nytkin yhden miehen, joka on kiikuttanut rahaa ja tavaraa Thaimaaseen ainakin kymmenen vuoden ajan, eikä vieläkään tyttö ole tullut hänen luokseen asumaan, vaikka siitä on kaikki nämä vuodet ollut kyse. Kaikki olisi täällä valmiina, ei muuta kuin tulisi, mutta kun sille raukalle tulee aina jotain hämminkiä eteen, ettei pääse.
Noista thainaisista .Täällä Tukholmassa näkee traagisia tarinoita miesten hyväksi käytöstä.
Eräs ruotsalainen mies , upporikas, ikä 60 löysi thainaisen ja muutti Thaimaahan.
Möi kuljetusfirmansa ja sijoitti kaikki omaisuutensa tälle naiselle ja hänen suvulleen.
Ja tuli köyhänä miehenä takaisin. Vaimo jätti. Rahat loppui.
Ei loppunut.
.Oli vielä monta myymättä jätettyä kuorma /tankki ym autoja joten taas uusi yritys, kun se vaimo taas niin rakastui. Sinne vaan rahat. Nyt oli mies jo lähempi 70 vuotta.
Sieltä hän tuli siipirikkoisena kotiin ilman rahaa ja kysyi veljeltäni, jos hän tuntisi jonkun joka vois antaa hälle töitä kuskina.
Sen pituinen se ja totta on mutta miten tämä on niin tavallista.
Jokuhan oli kiusaksi lähettänyt rahan pyytäjälle jotain 0.20€ summia vähän kerrassaan.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Voisko joku kertoa miten voi kuvan kautta löytää nämä ihmiset. Amerikkalaisessa sarjassa eräs äiti rakastui erääseen huijariin ja lapset löysivät miehen kuvan perusteella hänet useilta nettisivuilta eri nimillä.
Mitenhän se toimii?
Googlen käänteinen kuvahaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirurgi ja sotilas ovat rakastuneet minuun.
Muhun ihastui intialainen näyttelijä. Tyyppi oli 30v nuorempi kun minä.
Minuun räppikingi amerikasta. Harmi vaan kun olen enempi noihin metallimuusikoihin kallellaan...
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan oli kiusaksi lähettänyt rahan pyytäjälle jotain 0.20€ summia vähän kerrassaan.
Lähettäminenkin on kallista joten ei ihan uskottavaa.
Uskaltaako tuonne LG tilille kirjautua vai miten teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli lehdet täynnä kirjeenvaihtoilmoituksia. Niistä suurin osa oli varmaan ihan vilpittömiä, mutta kyllä niiden takana huijareitakin liikkui. Kuulemma yksi hengellinen aikakauslehti oli oikein suosittu, sen kautta miehet pääsi tutustumaan yksin eläviin naimattomiin vanhempiin naisiin, joiden elämäntavat oli siistit ja kunnialliset ja joille oli kertynyt rahaa säästöön. Näillä naisilla ei myöskään ollut kovinkaan paljon kokemusta miehistä, joten olivat helppoja saaliita.
Tänä päivänä kuitenkin nämä huijaamiset on ihan jo ammattimaista toimintaa ja liikkeellä on isot rahat. Ihmettelen suuresti ihmisiä, jotka menee tähän lankaan, mutta mistäpä sitä tietään omatkaan heikkoutensa. Toivottavasti pysyy tämä järki päässä kumminkin.
Naisethan on kautta aikojen maksattaneet miehillä "rakkaudestaan." Tiedän nytkin yhden miehen, joka on kiikuttanut rahaa ja tavaraa Thaimaaseen ainakin kymmenen vuoden ajan, eikä vieläkään tyttö ole tullut hänen luokseen asumaan, vaikka siitä on kaikki nämä vuodet ollut kyse. Kaikki olisi täällä valmiina, ei muuta kuin tulisi, mutta kun sille raukalle tulee aina jotain hämminkiä eteen, ettei pääse.
Romanssihuijaukset menee hormonihäiriönä mutta onnistuneita rahahuijauksia todella ihmettelen.
Se mikä on säälittävää että usein nämä miehet ovat siipirikkoja tavalla tai toisella jotka vievät viimeiset pennit ,omat ja lainatut Thaimaaseen onnea ostamaan ja useimmiten pettyvät.
Vierailija kirjoitti:
Se on ”ulkomaalainen”.
Mikä on ero ulkolaisella ja ulkomaalaisella ? Olen unohtanut osan suomen kieltä.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Niinpä. Minun tuttava lainasi rahaa perheeltänsä ja lähetti Afghanistaniin Italian pankin kautta lainarahat. Sinne häipyi sotamies ja rahat eikä ole sen kummemmin kuulunut mitään.
Ja meidän ystävyys loppui siihen .Olin kuulemma kateellinen ennekuin tämä huijaus onnistui.
Ystävyys kotiväkeen loppui myös siihen.
Et kyllä kummoinen ystävä ollut. Eikö tuollaisessa tilanteessa juuri kaivata ystävää?
Sotilasmies näyttää vetoavan naisiin. Mistä johtuu?
En tietenkään. Sehän oli minun vika että ei kuunnellut minua.Kun kysyin miksi .vastaus oli että halusi olla rakastettu.
Mua kanssa alkoi facessa 3-4 vuotta sitten lähestyä useampi amerikkalainen upseeri. Kaikki jostakin syystä nuoren George Clooneyn näköisiä (ihan kuin toistensa veljeksiä).
Huvitti, mutta en koskaan vastannut kenellekään. Nykyään olen myös sulkenut facebook-tilini. Mitä vähemmän somessa, sitä paremmin on henkilötietoni suojattu. Eikö toi face ala olla vanhojen ihmisten juttu? Olen kyllä melkein 70-vuotias, mutta en kai riittävän vielä vanha.
Ja joidenkin henkilöiden instatilit on aika noloja. Joku julkaisee itsestään jotakin ig-tilillä, ja oma aviopuoliso käy sitä sitten siellä kehumassa. Luulisi, että puolisoa voi kehua muutenkin, ihan kasvotusten.
Joitain kivojakin ig-juttuja olen nähnyt. Tänään nauroin makeasti Kiti Kokkosen Tanhupallo hiihtopätkälle.
Korona-aika on tylsistyttänyt, mutta ennenkuin jotakin julkaisee niin kannattaisi pari kertaa miettiä, että ketä kiinnostaa esimerkiksi jonkun sun leipomuksesi ulkonäkö. Kavereiden kesken voi jakaa kuvia vaikka WA:n tai Signalin kautta.
Mutta noinniinkuin yhteenvetona, mitä enemmän itsestään jakaa tuonne someen, sitä enemmän riskeeraa tietojensa vääriin käsiin joutumisen. Miettikääpä F-Securen Hyppästä. Ei löydy miestä mistään somessa. Eikä siksi, että hänellä olisi jotakin salattavaa, vaan siksi, että hän on tietoturva-alan huippuammattilainen.
Tämä nyt lähti vähän ap:n aloituksesta sivuun, mutta sillä ei kai ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kirurgi ja sotilas ovat rakastuneet minuun.
Kirurgilentäjiähän on meilläkin nykyään monia, 2015 tulleita
Näihin huijauksiin uskovat eivät ymmärrä tasoteoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kirjoitteli joskus amerikkalainen naiskenraalieversti joka sattumoisin oli vielä niitä harvoja astronautteja. Jostain syystä hän oli kiinnostunut minusta tavallisesta suomalaisesta pulliaisesta vaikka tarjolla on ollut vaikka minkä tason majureita ja everstejä ihan omasta kotimaastaan. Arvaattekos lensinkö lankaan? :D
Nämä pitäisi yhdistää, nämä nais-everstiastronautit ja mies-sotilaslääkärieverstikirurgit. Mätsäisi niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanssihuijaukset menee hormonihäiriönä mutta onnistuneita rahahuijauksia todella ihmettelen.
No niissä toimii sama logiikka: ihminen toivoo elämäänsä jotain, mikä usein on joko rakkautta tai rahaa. Jos on jommankumman tarpeessa niin sitten tyhmempi tapaus helposti lankeaa ja päätyy huijauksen uhriksi.
Minulle tulee melko usein sähköpostiin spämmejä sijoituksista ja bitcoineista, ilmoitetaan huonolla suomella, että tililläni on muka 50.600,40 e rahaa ja lunasta se tästä linkistä. LOL. Kai joku noihin menee lankaan jos ei tajua ja on isossa rahapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kirjoitteli joskus amerikkalainen naiskenraalieversti joka sattumoisin oli vielä niitä harvoja astronautteja. Jostain syystä hän oli kiinnostunut minusta tavallisesta suomalaisesta pulliaisesta vaikka tarjolla on ollut vaikka minkä tason majureita ja everstejä ihan omasta kotimaastaan. Arvaattekos lensinkö lankaan? :D
Nämä pitäisi yhdistää, nämä nais-everstiastronautit ja mies-sotilaslääkärieverstikirurgit. Mätsäisi niin <3<3<3
Unohdit lentäjän. Everstiastronauttilääkärikirurgilentäjä. Siinäpä saalis, vielä kun on komia/kaunis niin huhhuh, mikä tuuri on käynyt kun sellaista rakkautta pääsee pian maistamaan. Ensin pitää vaan maksaa rahaa, niin elämän onni alkaa. Naapurit kateelliseksi.
Täällä Ruotsissa katsoin dokumentin aiheesta. Siinä uhreina oli naisia. Yksi oli lähetellyt rahaa miehensä selän takana. Naiset olivat iältään 35-84 vuotuaita ja uskalsivat rohkeasti tulla esiin dokumentissa. Suurin syy oli rakkaudennälkä. Naisista oli ihmeellistä ja ihanaa kun mies lähetti kukkia, kun eivät koskaan ennen olleet saaneet niitä. Heistä oli ihanaa uskoa lemmenlurituksia, joita ei ennen ollut saanut ja elämä tuntui taas elämisen arvoiselta seikkailulta. Yksi naisista oli pantannut kesämökkinsä, kotinsa, kaiken ja menetti kaiken ja jäi velkoihin. Se oli koskettava dokumentti. Minusta on ihmeellistä, miten paljon joku voi kaivata rakkautta ja miten vähästä ne ihmiset oli onnellisia. Onneen riitti kukkakimppu, komea kuva ja rakkausviestit joissa kehuttiin ulkonäköä, älyä, huumoria ja naisellisuutta. Harmi, ettei asialla ollut kunnollisia miehiä.