Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku on taas tehnyt kamtelyn Ylestä EU:lle

Vierailija
07.04.2021 |

Nyt valitus on koskenut sitä että Yle julkaisee uutisia samoista aiheista kuin kaupalliset tv-kanava ja mediat kuten esimerkiksi politiikasta. Valituksessa annetun selonteon mukaan Yle voisi edelleen jatkossa käsitellä pintapuolisesti ja lyhyesti politiikkaan tiedottaa ajankohtaisesti "otsikoilla" mitä tapahtuu ja mistä puhutaan mutta politiikan syvempi käsittely, analysointi, jälkipuinnin ja poliitikkojen haastattelut jättää kaupallistem tv-kanavien ja medioiden hoidettavaksi jotta päällekkäistä kilpailua ei syntyisi. Uskotteko että valitus menee EU komissiossa läpi vai palaako bumerangina takaisin hylsyn kera?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi, kun YLE lähettäisi vuosien takaista p a k o l a i s i l t a a non-stoppina. T. Vihreä

Vierailija
2/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi, kun YLE lähettäisi vuosien takaista p a k o l a i s i l t a a non-stoppina. T. Vihreä

Tarkoitatako sitä jossa Emma Kari vakuuttaa kaikille, että ongelmia ei ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ylen ajojahti? Erotaan Eurostoliitosta.

Vierailija
4/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimus supistaa Ylen toimintaa tulee EU:lta itseltää eli laske siitä itse.  Sitä woke-propagandaa ainakin olisi varaa supistaa.

Vierailija
5/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimus supistaa Ylen toimintaa tulee EU:lta itseltää eli laske siitä itse.  Sitä woke-propagandaa ainakin olisi varaa supistaa.

.

Mitä ihmeen woke-propagandaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi