Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen sisarussuhteen irtisanominen

Vierailija
07.04.2021 |

Voiko aikuinen sanoa irti sisarussuhteen?

Olen täysin vieraantunut sisaruksestani. Tilanne on jatkunut vuosia, enkä missään oloissa tai millään ehdolla halua tavata enää sisarustani, en periä häntä, en jättää hänelle perintöä, en kuulla enää yhtään kertaan kysyttävän onko hän lähiomaiseni.
En halua kuulla hänen sairaalassaolostaan, enkä kuolemastaan enkä halua että hänelle ilmoitetaan minusta vastaavia tietoja.

Tilanne on pysyvä ja peruuttamaton eikä siihen tule muutosta.

Avioliitosta voi erota. Voiko sisaruudesta?
En ole valinnut sisarustani mutta hän roikkuu oletettuna lähiomaisena, kun muuta lähiomaista ei ole.

Haluan eroon tästä sukulaissuhteesta enkä halua kuulla siitä enää yhtään muistutusta tai kysymystä.
Miten tämän voi tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluuu!

Vierailija
22/27 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kasvaa ensin aikuiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi sisaruksen "jättää huomioimatta". Minä olen jättänyt veljeni ja äitini puolen sisarukset kokonaan , ei minun puolelta mitään yhteyttä.  Jos narsisteja , niin vaikeaa mutta onnistuu. Tutustu narsismiin ja kysy terapeutiltasi apua. Huonojen ihmisten kanssa ei pidä olla missään tekemisissä muuten omakin elämä vaaraantuu. Minä olen myös ilmoittanut että jos minun nimeni yhdistetään sukulaisiini nostan oikeusjutun ja tulen voittamaan sen.

Muuten vaikutti hyvältä, mutta tuo oikeusjuttu on potaskaa.

Juristit tietävät, että maalaisjärkisesti selviltäkään vaikuttavissa tapauksissa kannattaa aina välttää asioiden viemistä oikeuteen, koska lopputuloksesta ei voi koskaan olla varma.

Ikävä kyllä ei ole potaskaa , oliskin. Nämä ihmiset on tehneet sellaisia juttuja minulle että lain edessä tulen voittamaan. Ja kun narskuista on kyse , oman maineen menetys pitää heidät ruodussa. This is life , tervetuloa! Näistä testamenttiasioista en tiedä koska en aio korvaani lotkauttaa heidän suuntaansa.

Vierailija
24/27 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Jos joku kysyy sisaruksesta, kerrot, ettet ole hänen kanssaan tekemisissä.

Ei se auta kuin käsillä olevassa tilanteessa.

Haluan että minua ei yhdistetä häneen enää virallisissa!!! yhteyksissä ja että voin sanoa että minulla ei ole sisaruksia.

Voit sanoa mitä haluat. Mitään virallista keinoa ei kuitenkaan ole. Ei auta itkupotkuraivarit.

Voi herranjestas mikä riemuidiootin vastaus

Niin on, sinulta. Virallisesti sisaruksesta ei voi irtisanoutua, voit vain elää niin ettet sisarusta huomioi. Siihen, mitä sisarus tekee, et voi vaikuttaa. Jos hän ilmoittaa sinut lähiomaiseksi, voit, kun kuolemasta/sairaalaan joutumisesta ilmoitetaan, sanoa ette kuulu sulle ja sulkea puhelimen. Muuta et voi tehdä.

Lopeta ulina ja tunnusta tosiasiat.

Vierailija
25/27 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi sisaruksen "jättää huomioimatta". Minä olen jättänyt veljeni ja äitini puolen sisarukset kokonaan , ei minun puolelta mitään yhteyttä.  Jos narsisteja , niin vaikeaa mutta onnistuu. Tutustu narsismiin ja kysy terapeutiltasi apua. Huonojen ihmisten kanssa ei pidä olla missään tekemisissä muuten omakin elämä vaaraantuu. Minä olen myös ilmoittanut että jos minun nimeni yhdistetään sukulaisiini nostan oikeusjutun ja tulen voittamaan sen.

Muuten vaikutti hyvältä, mutta tuo oikeusjuttu on potaskaa.

Juristit tietävät, että maalaisjärkisesti selviltäkään vaikuttavissa tapauksissa kannattaa aina välttää asioiden viemistä oikeuteen, koska lopputuloksesta ei voi koskaan olla varma.

Ikävä kyllä ei ole potaskaa , oliskin. Nämä ihmiset on tehneet sellaisia juttuja minulle että lain edessä tulen voittamaan. Ja kun narskuista on kyse , oman maineen menetys pitää heidät ruodussa. This is life , tervetuloa! Näistä testamenttiasioista en tiedä koska en aio korvaani lotkauttaa heidän suuntaansa.

Höpsistä!

T. juristi

Ps. Jos joku, sukulainen tai ei, tekee rikoksen sinua kohtaa, siitä voi tehdä rikosilmoituksen, mutta sukulaisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
26/27 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Lisäät omiin tietoihisi ettei ole lähiomaista tai se on joku muu, myös sisarus voi tehdä samoin kun ilmoitat ettet halua olla lähimaisena hänen tiedoissaan. Voit estää myös osoitteesi luovutuksen maistraatissa, lakimies ei ota yhteyttä sisaruksen perintöasioissa, jos teoreettisesti tulisi joku tilanne. Eikä ole pakko vastata lakimiehelle eri kautta tai voi kieltäytyä perinnöstä, tai voit jättää sen lakimiehen hoidettavaksi ilman että menet paikan päälle (vaikka suosittavat paikalle tuloa). Olisi silti hyvä varmistaa että tuleeko sisarus toimeen taloudellisesti (auttaako joku sukulainen hätätilanteessa) tai mihin soittaa hätätilanteessa, olisiko teillä tosiaan joku muu sukulainen tai pari hänen turvaksi. Ne ei-manipuloivat, ystävälliset, jotka kuuntelevat häntä aidosti. Silloin voisit olla rauhallisin mielin ja jättää kaiken taakse. Et ole mitään velkaa.

Vierailija
27/27 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kenekään kanssa ei tarvitse olla tekemisissä jos ei halua.Ei mikää sukulaisuus velvoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan