Erika Vikman kertoo olleensa vain kerran elämässään oikeasti rakastunut.
Miltäs nyt tuntuu, Erikan eksät, kun se rakkauden kohde onkin ollut Danny-pappa?
Kommentit (19)
Danny on tosimies, alfojen alfa. Saapi kokeilla itse perässä onnistuuko nuoren lihan nappailu petiseuraksi ysikymppisenä.
Onko tästä iljettävästä akasta joka ei osaa muuta kuin levitellä tavaraansa kuultava joka käänteessä?
Oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä iljettävästä akasta joka ei osaa muuta kuin levitellä tavaraansa kuultava joka käänteessä?
Oksettava.
Hän rakensi elämänsä seksuaalisuuden ja tavaransa ympärille. Muut sitten muuhun.
Viime aikoina olen alkanut epäilemään näiden kaikkien Erikasta olevien juttujen perusteella hänen mielenterveyttään. Kaikki ei taida olla ihan hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava.Hän rakensi elämänsä seksuaalisuuden ja tavaransa ympärille.
Siis onko se nyt kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava.Hän rakensi elämänsä seksuaalisuuden ja tavaransa ympärille.
Siis onko se nyt kuollut?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava.
Joku reppana triggeröityi.
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen alkanut epäilemään näiden kaikkien Erikasta olevien juttujen perusteella hänen mielenterveyttään. Kaikki ei taida olla ihan hyvin...
Jutuista saa rahaa. Mitä provosoivampi, sen enemmän, ja sitä kauemmin jaksaa lukioita kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutuista saa rahaa. Mitä provosoivampi, sen enemmän, ja sitä kauemmin jaksaa lukioita kiinnostaa.
En tiennytkään, että lukioilla on tunteet ja mielenkiinnonkohteet nykyään. Niin se aika muuttuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että lukioilla on tunteet ja mielenkiinnonkohteet nykyään. Niin se aika muuttuu...
Ehkä kyseessä oli synekdokee. Vastaaja vain oli runollinen. Tietenkään ei tarkoitettu lukiota rakennuksena tai instituutiona, vaan viitattiin siihen, että provosoivat jutut kiinnostavat lukioikäisiä.
No, kuten eilen sanoin niin kun ei ole uutta musaa niin jollainhan se nimi täytyy saada lehteen. Mitä raflaavampaa tavaraa laittaa, sitä enemmän saa reaktioita joita voi sitten sivallella iltapäivälehdissä taas seuraavat kaksi viikkoa. Muista se, joka kerta kun triggeröidyt ja reagoit suoraan esim. Erikalle, niin joka kerta tuet häntä myös taloudellisesti lehdistön puolelta.
Ihme lässytystä taas koko ketju?
Itse olen aidosti yllättynyt, että kyseessä olikin rakkaussuhde. Luulin, että kyseessä oli vain businessuhde.
Joskushan voi vanha suola alkaa janottaan, kannattaakin vaihtaa sormisuolaan.
Musiikki puhukoon puolestaan , en tarvitse muuta tietoa .
Vierailija kirjoitti:
Ihme lässytystä taas koko ketju?
Itse olen aidosti yllättynyt, että kyseessä olikin rakkaussuhde. Luulin, että kyseessä oli vain businessuhde.
Itseasiassa Erikalta on tulossa tänä yönä ulos uusi biisi nimeltä Häpeä
Ei oo Danny. On se sininen pötkylä.