Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOisat arkiseen maanantaihin***

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy aurinkoa eikä sinistä taivastakaan...on kyllä niin tasaisen harmaata kuin olla ja voi. Voi rähmä! En minä kyllä tällaista keliä tilannut...mihin saa valittaa...

Tildamarialle onnittelut pikkuisen syntymän johdosta!

Kerutus on tainnut lähteä hakemaan tällä kertaa jotain muuta kuin sitä O:ta.

Kahdella vanhimmalla lapsukaisella alkaa taas arkinen aherrus koulunpenkillä huomenna. Nyt toivotaan koko sakki, että vimpula tajuaisi ulostautua yksiöstään mieluummin tämän viikon perjantaina tai seuraavan viikon perjantaina. Emme siis kovin paljon pyytele... Lastenhoito järjestyisi vain niin mukavasti, kun ei tarvitsisi murehtia kouluaamuja. Saisi koko lapsilauma mennä vanhemmilleni hoitoon.

Voi pahus noita kyljen kääntämisiä öisin...Sitä täytyy oikein herätä ja alkaa valmistautua kääntymiseen ja sitten suurella hikisellä urakalla kammeta itsensä kyljeltä toiselle. Nivuset huutavat apuvaa ja vatsaa repii...hmm...onneksi tämä on kohta ohi, kuten mieheni minulle lempeästi totesi...

Täytyy lähteä käyttämään kuopusta allergialääkärillä tarkastuksessa heti aamusta. Oma neuvola onkin vasta perjantaina. Nyt lähden laittamaan kansalle aamiaista...Tsemppiä päivään itsekullekin!

Opemamma ja vimpula rv 37+6

Vierailija
2/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas vielä vähän viestejä, no taidan olla paria tuntia aiemmin palstalla kuin yleensä. Oisko tullut joukkopako sairaaloihin?

Voi Opemamma, nuo kylkien kääntämiset tuntuu niin tutulta. Ja kun vielä yleensä tyttö on tullut meidän väliin niin siinähän sitä mietti sitten vielä että missä asennossa ei tule potkuja mahaan. Viime yö oli meillä tosi levoton, taisin nukkua vaan muutamia tunteja. Esikoisella on kaikenlaisia pelkoja ja niitä sitten metsästetään yölläkin. Monta kertaa herättiin. Taidetaan hankkia kohta 2m leveä sänky, tuo 160cm tuntuu joskus liian pieneltä ihan jo miehenkin kanssa kahdestaan...Riippuu vähän fiiliksistä.

Me käytiin illalla synnärillä kun mulla on päätä särkenyt 2 päivää ja soitin ihan vaan kysyäkseni että pitäiskö tuommoisesta yhdestä oireesta huolestua. Pyysivät käymään ja ottivat sitte kokeet - ei ollut onneksi mitään. Taitaa täytyä pyytää vaan niskahierontaa. Käyrässä näkyi onneksi hyviä supistuksia, mutta oon kyllä tuntenutkin ne jo useamman päivän - eikä silti mitään sen kummempaa ole tapahtunut. Näin muutamia muitakin mahakkaita ja mietin että olikohan meikäläisiä. Hauskaa, kun hymyiltiin toisillemme semmosta tietäväistä hymyä.

Tulipa siis sielläkin käytyä ja vähän fiilisteltyä että millasta siellä nyt sitte on kun sinne mennään. Oli tosi hiljaista, ei ollut yhtään jonoa päivystyksessä. Rupes jännittämään taas vaan vielä enemmän!

Mitenkähän tätä kasvavaa jännitystä oikeen kestää ja jaksaa odottaa...huh.

Tänään pitäis vähän kokata jotain ja ehkä siivota kun mun vanhemmat on tulossa kylään. Että yks ässä ainakin käytössä ja nyt oliskin sopiva hetki lähteä kun olis lapsenvahditkin paikalla. No toivossa olemme...

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa!

Papuna 38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille vauvansa saaneille!

Tänään alkoi miehellä taas työt ja syksy sää näyttää tulleen sen myötä. <toisin kuin opemamma, olen tavattoman onneliinen vesisateesta ja harmaasta kelistä :) Meillä on talo vähän niinkuin kallion päällä, ilman minkäänlaista suojaa auringolta ja voin kertoa, että kuolemaa on tehty koko kesä.

Kääntyminen yöllä on mulla myös iso uurastus, siihen pitää oikeen keskittyä. Vihloo niin vietävästi häpyluuta ja tuntuu, että toinen jalka ei lähde mukaan vaan jää siihen samalle paikalle lepäämään.

Merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ei ole, mä olen ilmeisen juntti, mutta mä en edes oikeen tunnista supistuksia.. eli on varmaan vielä pitkä aika ennenkuin meidän vauva syntyy. Taisi vasta edellispäivänä kiinnittyä, kun yhtäkkiä mun hirveä närästys lieveni lähes olemattomasti. Painetta lantiossa on tuntunut jo melkein kuukauden. No torstaina neuvola nin kuulee sitten.

Mä olen varmaan jotenkin outo, mutta musta tuntuu melkeen kivalta, että miehen työt alkoi ja mä saan rauhassa keskittyä vaan itseeni täällä kotona...miehelle kyllä sanon toista :).

Nyt taidan alkaa kodinhoitopuuhiin kun kerrankin pystyy sisällä olemaan.

Tähtinova 38+1

Vierailija
4/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän pitkään saatte vielä kärsiä minun seurastani tällä puolella...... :P

juupa juu, ei miula mitään asiaa tänään ees ole.....

katsellaan mihin suuntaan pino kehittyy ja alan sitten paukutella viestii toisen perään ;).

hanneli viikoilla 41+1

Vierailija
5/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opemamma,toi kääntyminen on niiiiiiin tuttua että..oon jo pitkään kärsiny tosta. eipä juurikaan saa nukutuksi öitä..:(

ei mullakaan mitään asiaa,kuhan ilmottauduin et täällä ollaan..(ja varmaan pitkään)

k.h.p ja tärppi 38+1

Vierailija
6/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta niin ihanaa. Esikoinen heräsi tuntia aikaisemmin kuin normaalisti eli herätys tuli nyt jo kl 6. Ei sillä, että minua kovasti haittaisi, kun aamusta alkaa tuo nukkuminen muutenkin olemaan sellaista pelkkää pötköttelyä.

Luulen, että tytön herätti ukkonen. En muista milloin olisi aiemmin aamulla ollut ukkonen. Jotenkin miellän, että salamointi ja jyrinä alkaa illalla tai yön ensi tunteina. Täällä sitten sohvalla tehtiin palapelejä ja ihailtiin ukkosta. Tytön piti monta kertaa toistella, että ukkonen ei pääse sisään meidän kotiin, kun ovi on kiinni. Nyt muutaman tunnin jyristelyn ja salamoinnin jälkeen alkaa taivas aukeamaan.

Ajateltiin tänään mennä, jos sää sallii, katsomaan naisten jalkapalloa. Paikallinen joukkue pelaa pääsarjatasolla ja kertaakaan en ole vielä käynyt matsissa. Tyttö tykkää seurata jalkapalloa ja jääkiekkoa + saisi tämänkin päivän jotenkin päätökseen. Mitäs " pakollisia" tekemisiä sitä vielä keksisi? Ehkä voisi leipoa tai jotain.

Velho78 rv39+5

Vierailija
7/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANNELILLE erikoistsempit. Taidat olla pisimmällä?

Vitsit että on hikoiluttavat kelit! Ihan voisi vaikka sataa tänään! Ulkona on just ehkä +20 astetta ja silti ihan älyttömän hiostava ilma.

LIIKKEISTÄ kysyttävää: Pitääkö se 10 liikettä tulla jokainen tunti? Kun mulla voi olla ainakin tuntikausia, että mahassa ei tapahdu yhtään mitään. Lähinnä tämä liikkuu enää iltaisin. Silloin kyllä saattaa liikkua kokonaisen tunnin yhteen menoon. Pitäisiköhän huolestua ihan todella?

TILDAMARIALLE muuten onnea! Jos satut tätä pinoa lukaisemaan.

Tuulin kylppärijutuista innostuneena eilen vessapaperiostoksilla ostin minäkin värillistä (kallista) veskipaprua. Että on sitten maton ja käsipyyhkeiden kanssa samaa väriä, sävy kyllä vähän on väärä, mutta kaippa sen kestää. Pitää repiä iloa sieltä, mistä sitä on löydettävissä. Ukon mielestä kyllä noin kalliiseen veskipapruun ei saa sitten edes pyyhkiä (mä taidankin laittaa sille omat " paperit" = sanomalehden, pyyhkiköön pirulainen siihen).

TURVOTTAA!

Tänään tunnen olevani kiukkuinen kuin amppari. BZZZZ... Jos siis joku tänään ilmottaa synnyttäneensä viikolla 38 niin mä yksinkertaisesti räjähdän.

Jamssa rv40+2

Vierailija
8/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mie mihkään lähe..Yön nukuin paremmin kuin pitkään aikaan, ei ainuttakaan herätystä välillä 23.30-05.00. Heti alkoi kyllä juilinta mahassa kun nousin ylös ja vähän on semmonen olo että vois vaikka vesassa käydä (TAAS!!!), mutta en siis sen pidemmälle lähde..

Jännää kun tein mielestä olis jo aika lähteä tai silleen..Olen kyllä niin idiootti, että vaikka pää jo pilkottais niin varmaan vieläkin miettisin että jokohan sitä nyt, vai..eikö sittenkään..hmmm.. Ja opemammakin valmistautuu jo synnyttämään vaikka sillä on ihan samat viikot kun mulla...Kauhistus..Pitääkö ihan oikeasti kohta synnyttää...?

Muuten samoilla linjoilla kuin hanneli, katotaan mihinpäin pino kallistuu, sitten taas häiriköimään ellette keksi mulle jotain tekemistä...:D

keru ja naatti 37+6

Vierailija
9/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamssa, meilläkin mies ihmetteli et miks investoida johonkin värilliseen vessapaperiin kun se kumminkin loppupeleissä vaihtaa väriä ja päätyy viemäristä alas... no niinkuin totesit, revitään huumoria vaikka sitten tosta paprusta jos ei muusta näin vikoilla viikoilla!

Mies lähti aamulla töihin, ihan mälsää. Toisin kun oisin kuvitellu, me ei oltukaan kyllästytty ollenkaan toisiimme koska oli tää remontti ja kolme viikkoa neljästä lomaviikosta kului siihen.

Mutta mutta...jos kohta mies pääsis vielä vähän isyyslomaa viettämään. Oli vähän huolissaan mitä töissä sanovat jos ottaa taas pian lomaa entisen jatkeeksi. Me ollaan kyllä mietitty että tehtäis niinku viime kerralla että jätettäis osa isyyslomasta sinne joululoman jatkoksi. Noh, sen näkee kuin arki lähtee sujumaan.

Mitäs muuta? Turvotusta täälläkin. Sormet on kuin Popsin nakit ja tuntuu ettei varpaatkaan ihan mahdu nahkoihin. Yöt menee hikoillessa ja ähkiessä noiden kylkikääntymisten parissa. Ja tietenkin pissalla juostessa.

Ostin muuten eilen minivaippoja vauvalle. Meillä on vielä pikkukakkonenkin 1v10kk vaipoissa, arggh. Oon yrittäny pottakouluttaa mutta kun ei malta yhtään potalle istua sen vertaa että sais mitään toimitettua. Selkeästi ei häntä huvita juttu yhtään.Ajattelin kokeilla kohta sitä wc-istuimen pienennysrinkulaa jos se houkuttelis enemmän, eihän tästä muuten tuu mitään!!!

Eipä tähän hätään muuta. Käyn illalla kurkkaamassa kuinka monelle on tullut lähtö... mulle nyt ei ainakaan vielä!

t.tuuli72 + jumppatyttö rv38+5

Vierailija
10/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kärkeen tasapuoliset onnittelut viimepäivinä synnyttäneille! Niitä uutisia alkaa tulla jo mukavan tasaiseen tahtiin, eikä tahdo muistaa kuka on saanut ja mitä.

Joo, minäkin yhdyn keskusteluun kyljen kääntämisestä.. Kovin tutulta tosiaan kuulostaa. Pitkään pärjäsin niin, että nousin ensin istumaan ja sitä kautta toiselle kyljelle, maha tuli jotenkin helpommin siinä mukana.. Mutta nyt kun muksu painaa jo aika tehokkaasti alakertaan, ei sekään temppu onnistu enää, on vain kahta hankalampaa.

Aika harmaa ja tuulinen ilma näyttää ulkona olevan, mutta mulle se sopii oikein hyvin. Ajattelin lähteä käymään ystävän kanssa kaupoilla, ja se on huomattavasti mukavampaa tällä kelillä. Mies vaan rauhoitteli, ettei saa sitten liikaa innostua ja ravata ympäriinsä, kun pelästyi kai edellispäiväistä kävelylenkkiäni, jolta en tahtonut päästä kotiin. Mutta muutamat kunnon supistukset olisi kyllä ihan tervetulleita, eli siis ihan sillä uhallakin eikun shoppailemaan..

Mutta nyt taidan valmistautua taas neuvolantädin juttusille, joten hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Yritetään vielä jaksaa..

Kumkwatti rv39+

Vierailija
11/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan sama homma, että voi olla pitkiä aikoja tosi hiljaista mahassa, ja sitten on tosi aktiivisia tunteja. En ole jaksanut siitä isommin huolestua, kun mun mielestä niin on ollut koko sen ajan, kun liikkeitä on tuntunut. Illat on täälläkin kaikkein aktiivisimpia, iltapäivisin on hiljaista, aamu- ja keskipäivisin yleensä välillä liikkumista.

Eilen sain oikein sätkyn, kun viideltä iltapäivällä rupesin miettimään, onko mahasta kuulunut koko päivänä mitään. Sitten vaan huolesta hulluna tunnustelemaan miehen kanssa, niin kymmenessä minuutissahan tuo heräsi melskaamaan, niin ettei ollut mitään epäilystä, ollaanko siellä hengissä vai ei. Mies: " Kuolleet ei hikkaa!" Tänään sitten sanoin heti ekoista liikkeistä miehelle, että jos alan taas iltapäivällä epäillä, onko tuo liikkunut, niin kyllä se on.

Ja Hannelille limasta - herkkäsieluiset voivat hypätä tämän kappaleen yli :) Täällä on samantyyppinen tilanne, limaa tihuttelee sen verran, että sitä voi pitää limana tai valkovuotona. Klöntsäisempää se kuitenkin on kuin valkovuoto tähän asti ja kirkasta. Mutta määrä on kyllä sangen vaatimaton limaksi.

Jaksellaan päivä kerrallaan!

Picapica ja Peukaloinen 39+5

Vierailija
12/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä minäkin.

Het kärkeen onnittelut Tildamaarialle!!!

Neuvolakäynti oli tänään ja tasasen varmaa oli, kaikki on ok. Sf mitta 34, verenpaine jotain 86/120, pissa puhdas, painoa 500 g/vko. Syke 130 molemmin puolin.

Jamssa: Mulla sama juttu, liikkeitä pääosin illalla ja yöllä. Aamulla ja päivällä en huomaa oikeastaan ollenkaan, joskus iltapäivällä voi tulla pari. Oon aatellut että isäänsä tullut, nukkuu aamulla niin pitkään ku voi =) Mutta en siis oo huolestunut, koska illalla niitä liikkeitä löytyy. Siitä liikelaskentalapusta mikä täällä annetaan saa kyllä sen kuvan et pitäs joka tunnille laskea ja liikkeitä löytyä, mutta empä tiiä vielä ketään joka olis laskenut tai löytänyt.

Mutta mä lähen nyt hakeen ukkoa ruokkikselle, se vie mut ulos syömään. Saatiin eilen vähän availtua näitä solmuja tässä suhteessa. Ehkä saadaan tänään sitten kolmaskin ässä käyttöön.

Niin ja vielä säästä. Täällä taas 30 astetta hellettä ja pilvetön taivas, vaikka tännekin luvattiin ukkoskuuroja. Olisivat olleet kyllä tervetulleita. Meillä koivut jo ihan keltasessa lehessä ja männyt alkaa kans kellastuun. Ei oo kyllä moniin aikoihin ollut näin kuivaa!!! Että sadetta kaipaa sekä luonto että tämä mamma. Mutta mä meen tästä löpisemästä.

Ikarus, 38+5

Vierailija
13/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olikin menoa ja melskettä en kerennyt ollenkaan koneelle. käytiin elomessuilla ja toisen kummitytön synttäreillä. Mies valtas illalla koneen niin en sit päässyt ollenkaan. Tää on ihan hirveetä kun joutuu jakamaan miehen kanssa koneen kun se on kesälomalla.

Opemamma mä kans toivon et pikku-ukko syntyis joko nyt perjantaina tai seuraavan viikon perjantaina. Ihan samasta syystä. Meillä kans 2 lähtee kouluun ja yksi eskariin.

Neuvolassa kävin aamutuimaan. Kaikki oli ihan hyvä hemppakin oli noussut 126. Painoa oli viime viikosta tullut vaan 100g mikä on ihah hyvä kun edellis viikolla oli tullut 2kg. Turvotusta turvotusta.

Pikku-ukko on pysytellyt pää alaspäin. Hyvä näin. Kova oli liikkumaan. Ei tarvii huolehtia liikelaskennasta. Sydän äänet siinä 130-140 välillä.

Ens viikolle sain ajan toivon vaan ettei tarviis silloin enään mennä. Mutta jos vanhat merkit paikkaansa pitää niin tarvii.

Luin äsken vasta eilisen pinon. Meinasin kastella housuni kun naureskelin teidän kirjoituksia. Kiitos niistä. Jatkakaa vaan jotenkin piristy päivä tämän harmauden keskellä.

Nyt meen katsomaan mitä ruoka tarvikkeita jääkaapista löytyy.

Puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja pikku-ukko 39+4

Vierailija
14/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks myllää masussa että nou huolta,mäki oon miettiny tota et saattaa olla pitkii aikoja ku ei liikuta ja sitte taas myllätään..yleensä töikin sitä vähän ni kyllä se kumauttaa takaisin.

mut kertokaas mitä tarkottaa ku masusta kuuluu sellanen naksuminen aina välillä????????

Vierailija
15/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOten kaikki fiilarit lähestyvästä synnytyksestä olivat ihan kuvitelmaa. Ja nyt on sitten kohdunsuunkin tilanne tutkittu --->kiinni on ja pysyy. Eipä uskois että viime vuonna synnytin, kun noin on paikat kiinni. Mikä helkutin pidättyväisyys ja sulkeutuneisuus mun alapäätä vaivaa.... Alkaa tosissaan jännittää se perätilasynnytys täysillä viikoilla. Eikä mieltä piristä yhtään se, että kaikkialla kummastellaan, kuinka outoa on, että kaksosodotus menee näin pitkälle.

Ärsyttääkö teitä se, kun asunto on siivottu kymmeneen kertaan lähtövalmiiksi, ja aina se vaan sotkeentuu ja koko rumba alusta? Mua ärsyttää, kun moneen kertaan oon laittanut kaiken tiptop, kun kohta mennään, ja sitten sitä vaan huomaa että uusi viikko ja uudet siivoukset.

Ärsy-Elo ja pidättyväiset kaksosvauvelit

Vierailija
16/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyhmänä netissä vaikka mä voisin nukkua kun neitikin vetää hirsiä kopassa :)

Hanneli&muut yliaikaiset : Kovasti jaksamista teille !!

Me täällä odotellaan neidin kanssa teitä kaikkia jo kovasti tuonne vauvapuolelle!

Eipäs meille kuulu täällä paljoa muuta kuin läpivuorokauden jatkuvaa imetystä ja ollaan vähän asioillakin käyty vauvan kanssa eli tutustuttu ulkomaailmaankin reippaasti.

Pia ja Elisa

Vierailija
17/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitkästä aikaa. Tulin just neuvolasta, eikä minkäänlaisia merkkejä siitä, että synnytys olis lähestymässä. Terveydenhoitajan mukaan ei oo vielä kiinnittynyt ja sf-mitaksikin se onnistui saamaan kaks senttiä enemmän kuin viis päivää sitten, joten ei sekään ilmeisesti ainakaan laskeutumiseen viittaa... Tässä täytyy kai vähitellen yrittää jotain järeämpiä keinoja, vaikka eipä niistä taida olla mitään hyötyä, jos ei vauva vaan oo tulossa vielä. Siivousta tuli ainakin harrastettua viikonloppuna, sen yhden s:n suhteen mies on ollut vähän haluton viime aikoina ja saunaa meillä ei oo :-) Muakin muuten ärsyttää todella se kun siivoaa ja muutenkin hoitaa asioita järjestykseen, jos vaikka lähtö tulis ja sitten menee taas viikko ja saa aloittaa koko homman alusta.

LIIKKEISTÄ meilläkin on yleensä vähän liikkeitä aamuisin ja aamupäivisin, sitten iltapäivä on hiljaista ja illalla on vilkkaampaa. Hyvä kuulla, että muillakin on samanlaista, olin jo miettinyt että pitäiskö tästä huolestua. Oon kuullut muiltakin tota samaa, että joistain neuvoloista saa sen kuvan, että liikkeitä pitäis löytää joka tunti se kymmenen, mutta se tuntuu kyllä älyttömältä. Eikös vauvan luulis loppuvaiheessa välillä jo nukkuvankin enemmän kuin tunnin.

Mulla ei onneksi kyljen kääntäminen tuota vaikeuksia, mutta nukkuminen kyllä useimpina öinä. Nyt on mennyt muutama yö ilman pidempiä valvomisia, mutta heräilyä on jatkuvasti. Yleensä herään ensin kahdelta ja sitten viideltä ja sitten seitsemältä kun mies herää töihin. Ennakoisko tää jotenkin vauvan rytmiä?

Onnittelut kaikille jo synnyttäneille ja kärsivällisyyttä meille muille

Inkeri 40+2

Vierailija
18/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää oikein marista omaa oloa. Mä olin ihan varma, että ELO on jo synnyttänyt vauvansa, mutta äsken huomasin, että sinäkin olet vielä täällä. Ihan erityisen paljon jaksamista sinulle! Omat murheet tuntuu aikas pieneltä (kolmikiloiselta verrattuna sun 6-7 kiloon).

Voin vaan kuvitella, että miten ihmiset kummastelee kun kaksoset kuitenkin tuppaavat syntymään kai hieman liian aikaisin kuin liian myöhään.

Mitä ne meinaavat seuraavaksi tehdä sitten, siis lääkärit?

Jamssa *poistuu pienenä ja kutistuneena taustalle*

Vierailija
19/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mihinkään pääse =0(((( Supparit loppui eilen aamulla taas kerran ja vaikka koko päivän jomotti alamahaa, niitä ei takaisin kuulunut. Illalla maha oli tosi kova ja yöllä kunnolla kipeäkin, mutta ei supistellut. Eilen käytiin anopin kanssa pitkällä kävelylläkin ja saunaan päälle, turhaan...

Neuvolassa tänä aamuna oli kaikki ok, maha on jo niin arka että sf-mitan otossa saa th olla melko helläkätinen. Perjantaille varattiin seuraava aika, silloin tehdään lähete käynnistykseen ellei vauva sitä ennen synny. Meni miehen sorsajahdit käsille aivan totaalisesti!

Kyljen kääntäminen on täälläkin tosi tuskaa; herää varmasti joka kerta ja sitten valvotaan... Monella kuulostaa närästys helpottaneen vauvan laskeutumisen myötä, mutta mites selitätte sen, että mulla on vasta laskeutumisen myötä alkanutkin närästämään????

Neeuska rv 40+5

Vierailija
20/56 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon naksumiseen,et onko se vauvan jäsenistä vai sitte jostain muusta,ku sitä on useamman kerran päivässä..