Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos tapaisit naisen jolla ei ole juuri ystäviä...

Vierailija
06.04.2021 |

Vain yksi ystävä, jonka kanssa pitää yhteyttä ja tapaa.

Entä kun menette naimisiin... häihin ei tulisi naisen puolelta kuin jokunen sukulainen ja ehkä tämä yksi ystävätär. :(

Mitä arvelette ulkomaalaisen miehen ajattelevan tuossa tilanteessa? Esim. amerikkalainen, keski- tai eteläeurooppalainen... Mitähän heidän sukunsa ja kaverinsa ajattelisivat?

Tällaista pohdin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minulle ihan täydellinen kumppani

Vierailija
2/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä isolle osalle miehistä.

Mutta laitetaan asetelma toisinpäin ja isolle osalle naisista tilanne olisi ongelmallinen, jos miehellä ei olisi ystäviä.

Miehet ja naiset ovat tässä kuin yö ja päivä. Miehille tuo on ehkä jopa positiivinen, naisille taas statuskysymys jne kun iso osa haluaa että mies on "menevä mies".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
4/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääongelman saa helposti kierrettyä käymällä kahdestaan vihillä tai järjestämällä häät miehen kotimaassa, jolloin on ymmärrettävää että morsmaikun puolelta on vain muutama vieras.

Vierailija
5/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Itse olen introvertti eikä niitä ystäviä montaa ole. Jos kumppanilla on edes yksi, niin saan joskus omaa rauhaa ja jos on vain yksi ystävä, niin ei tarvitse pelätä että kotiin tulee joka päivä suuri lauma itselle vieraita ihmisiä.

Vierailija
6/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sama mieleen.

Jos kemiat kohtaa ja resurssit itsen ja kumppanin välillä elämään ovat kunnossa niin eipä ole ylimääräisiä ihmisiä haittana jos ei tukenakaan.

Vierailija
7/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Itse olen introvertti eikä niitä ystäviä montaa ole. Jos kumppanilla on edes yksi, niin saan joskus omaa rauhaa ja jos on vain yksi ystävä, niin ei tarvitse pelätä että kotiin tulee joka päivä suuri lauma itselle vieraita ihmisiä.[/quote

Mulle olisi myös pahin painajainen, jos miehen kaveri lauma tulisi kylään.

Vierailija
8/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä mä voin tietää mitä amerikkalainen mies asiasta ajattelee? Mitä väliä sillä on mitä se ajattelee, ei varmaankaan merkitse mitään, jos kerta on naimisiin menossa.

Vierailija
9/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä mä voin tietää mitä amerikkalainen mies asiasta ajattelee? Mitä väliä sillä on mitä se ajattelee, ei varmaankaan merkitse mitään, jos kerta on naimisiin menossa.

Etenkin jos muutat sinne amerikkaan, niin mitä väliä?

Vierailija
11/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, omistautuu enemmän minulle.

Vierailija
12/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan jo naimisiin asti menossa niin eiköhän sille ulkomaalaisellekin miehelle ole jo tullut selväksi, ettei naisella monta ystävää ole. Tuskin se enää siellä häissä tulee yllätyksenä.

Vierailija
13/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Itse olen introvertti eikä niitä ystäviä montaa ole. Jos kumppanilla on edes yksi, niin saan joskus omaa rauhaa ja jos on vain yksi ystävä, niin ei tarvitse pelätä että kotiin tulee joka päivä suuri lauma itselle vieraita ihmisiä.

Mulla tää sama. Olen introvertti nainen ja ollut parisuhteessa toisen samanlaisen kanssa. Ah sitä ihanaa rauhaa ja harmoniaa. Itse jännitin juuri tuota ystäväpiiriini pienuuden esittelyä , ei haitannut miestä yhtään. Toinen jännityksen aihe oli, etten käytä alkoholia...sekin meni Ok. Mies otti joskus pari saunakaljaa ja minä join sitten limsan.

Vierailija
14/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa ulkkiksista sanoa, mutta itselleni ei olisi ongelma, sillä en mitään valtavia häitä kaipaisi ja itseltänikin tulisi vain oikeastaan lähisukua.

Vierailija
15/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiselle miehelle tuolla voi olla väliä (negatiivinen) suomalaiselle todennäköisesti vain positiivinen asia.

mies53v

Vierailija
16/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiselle miehelle tuolla voi olla väliä (negatiivinen) suomalaiselle todennäköisesti vain positiivinen asia.

mies53v

Ei kai ne amerikkalaiset miehet ihan tyhmiä ole? Ymmärtävät varmaan psykologiaa ja nainen voi avata syitä, mitä elämässä on tapahtunut ettei ole saanut paljoa ystäviä tai miksi on vaikeaa muodostaa ystävyyssuhteita. 

Vierailija
17/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: hanki elämä.

Vierailija
18/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mulla tää sama. Olen introvertti nainen ja ollut parisuhteessa toisen samanlaisen kanssa. Ah sitä ihanaa rauhaa ja harmoniaa. Itse jännitin juuri tuota ystäväpiiriini pienuuden esittelyä , ei haitannut miestä yhtään. Toinen jännityksen aihe oli, etten käytä alkoholia...sekin meni Ok. Mies otti joskus pari saunakaljaa ja minä join sitten limsan.

Ei jaksa juosta baareissa, aivan liian meluisaa ja kotona riittää että ottaa lasin tai kaksi viiniä satunnaisesti..

Vierailija
19/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Ei kai ne amerikkalaiset miehet ihan tyhmiä ole? Ymmärtävät varmaan psykologiaa ja nainen voi avata syitä, mitä elämässä on tapahtunut ettei ole saanut paljoa ystäviä tai miksi on vaikeaa muodostaa ystävyyssuhteita. 

Amerikassa ystävät, seurallisuus ja ulospäinsuuntautuneisuus ovat todella korkeassa arvossa.

Vierailija
20/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Perus-amerikkalainen valkoinen mies on lapsi ja kasvatettu ylisosiaaliseksi. Mene ulkomailla ravintolaan ja syö amerikkalaisten perheiden/sukujen vieressä..ällistyttävää, miten saavat ruokaa alas tuon höpöttämisen aikana. Suu käy jatkuvasti.

Suomalaiselle miehelle ylisosiaalinen nainen tietää yleensä vain ikävyyksiä ja turhia juhlia/kekkereitä. MItä vähemmän naisella ystäviä sen parempi. Amerikassa usein pidetään hiljaista ihmistä myöskin tyhmänä, mistä olen täysin eri mieltä.

mies53v