Ihastuminen vie järjen
Ihastuin yllättäen aivan täysillä ja nyt olen tulkinnut tämän huumaavan tunteen olevan yksipuolista. Hän ei halua viestitellä.
On niin vaikeaa hyväksyä asia kun tuntuu että jalat menee alta ja järki katoaa kun kuulen edes äänen. Seksuaalinen vetovoima on mieletön, mutta yhtä mieletön on henkinenkin vetovoima.
Miten tästä pääsee yli?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tuo miehelle ilmi tunteesi.
Eiköhän ole sen jo tehnyt jos sai pakit.
Onko esim. jossain työasemassa? Saattaa tehdä samaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan toi esille vähän väärällä tavalla. En usko, että monikaan mies noin syvästi ihastunutta naista heittäisi menemään, ellei luonteessa ole isoja miinuksia.
No jos vastakaikua ei tule, niin ei sille mitään voi. Uusi ihastus on ehkä jo nurkan takana. Toivottavasti seuraavalla kerralla molemminpuolinen.
Sitten kai pitää vaihtaa vaivihkaa kohdetta ja jatkaa ihastumista.
Sitten vain "Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle" -ketjuun seuraavaksi 10 vuodeksi.
Ihastuisipa joku nainen muhunkin tuolla tavalla...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet sitten tapahtuvan?
Ehdota pelkkää seksisuhdetta. Tai edes yhtä panoa. Harva mies kieltäytyy jos olet siedettävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet sitten tapahtuvan?
Silloin saa tilanteeseen ratkaisun. Jos mies tykkää myös AP:sta, niin silloin vaan tapailemaan, jos mies taas e tykkää, niin eipä sitten tarvitse enää haihatellakaan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä ole, vaikka ihmettelen jos ei ole huomannut.
Olen ollut olevinaan vain ystävällinen ja yrittänyt olla tosi asiallinenkin siinä onnistumatta, viestitellyt työasiasta, mutta hän ei ole innokas vastaamaan viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota pelkkää seksisuhdetta. Tai edes yhtä panoa. Harva mies kieltäytyy jos olet siedettävän näköinen.
Järki on niin koetuksella että olen tätäkin miettinyt, en edes usko kirjoittavani tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä ole, vaikka ihmettelen jos ei ole huomannut.
Olen ollut olevinaan vain ystävällinen ja yrittänyt olla tosi asiallinenkin siinä onnistumatta, viestitellyt työasiasta, mutta hän ei ole innokas vastaamaan viesteihin.
Tee rohkeammin vaan läheisyyttä. Yritä puhua vähän enemmän henkilökohtaisista asioista niin toinen saa kuvan, että luotat häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan toi esille vähän väärällä tavalla. En usko, että monikaan mies noin syvästi ihastunutta naista heittäisi menemään, ellei luonteessa ole isoja miinuksia.
Tämä oli lohduttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko esim. jossain työasemassa? Saattaa tehdä samaa muille.
Ei
Mies halveksuu, jos häneen ihastuu eikä tunne ole molemminpuolinen. Saattaa houkutella panosuhteeseen, mutta valehtelee tunteistaan ja lopputulos on kökkö sen ihastuneen kannalta. Tosin jos joku ihastuu muhun ja mä en itse syty, olen varsin nihkeä, joten ymmärrän (näinkin on tapahtunut). Nykyään olen tyytyväinen, kun en ole keneenkään ollut pitkään aikaan ihastunut saatika rakastunut.
Kokemukseni mukaan helpottaa 5 vuoden sisällä.
Järki lähtee vain naisilta, kun se on muutenkin vähän löyhässä.
Järjen veit, ja minusta orjan teit...