Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit ottamaan jonkun samaa sukupuolta olevan julkkiksen elämänkumppaniksi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
06.04.2021 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai siis olla hetskukin, mut mä haluaisin lesbon tai bin. Mut apua, muistan tosi huonosti suomalaisia lesbo/bi julkkisnaisia, joten auttakaas vähän, keitäs niitä nyt olikaan?

Vierailija
62/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja poutiainen.

Saattaa olla jollain muulla nimellä nykyään, kun on käsittääkseni mennyt naimisiinkin. Vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta. On urheilullinen, kuten minäkin. Luulen, että voisimme viihtyä yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shane. Oli tarpeeksi miehen näköinen, että iskee heteroonkin!

Vierailija
64/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai siis olla hetskukin, mut mä haluaisin lesbon tai bin. Mut apua, muistan tosi huonosti suomalaisia lesbo/bi julkkisnaisia, joten auttakaas vähän, keitäs niitä nyt olikaan?

Rakel Liekki, Silvia Modig, Sofi Oksanen, Siiri Nordin, Katariina Souri, Erika Vikman, Elina Gustafsson, Laura Haimila, Saara Aalto, Alma, Minna Haapkylä, Pirkko Hämäläinen, Pirkko Saisio, Johanna Korhonen, Mirkka Rekola. Tiina Rosenberg, Jenny Kangasvuo, jne...

Vierailija
65/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Bonet, Tracee Ellis Ross (Diana Rossin tytär), Caroline Vreeland (Diane Vreelandin jälkeläinen) tai jo edesmennyt Franca Sozzani.

Tai noi kaikki!

Syy: kauniita, seksikkäitä ja mielenkiintoisia naisia, joita on helppo ihailla.

Vierailija
66/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakel Liekki, Silvia Modig, Sofi Oksanen, Siiri Nordin, Katariina Souri, Erika Vikman, Elina Gustafsson, Laura Haimila, Saara Aalto, Alma, Minna Haapkylä, Pirkko Hämäläinen, Pirkko Saisio, Johanna Korhonen, Mirkka Rekola. Tiina Rosenberg, Jenny Kangasvuo, jne...

Kiitti! Näistä, tulinen ja taiteellinen Rakel Liekki.

Vierailija
67/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kosonen. Rrawrr.

Vierailija
68/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure Boelius.

Kovenee pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
69/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Renwall.

Komea.

Vierailija
70/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lana Del Rey on lempparilaulajani, niin olis se ihan kiva saada yksityiskonsertteja. https://www.youtube.com/watch?v=TdrL3QxjyVw&ab_channel=LanaDelReyVEVO

Vierailija
71/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Nyman vaikuttaa mukavalta, järkevältä ja kunnolliselta mieheltä. Meillä on samanlainen huumorintaju. Ja onhan se komeakin.

Vierailija
72/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen Sari Havas. Vaikuttaa rennolle, tasapainoiselle ja hauskalle. Seksiä en kaipaisi.

Vierailija
73/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kata Kärkkäinen kaikin puolin fiksu on nähnyt elämän valot ja varjot.

Vierailija
74/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellen DeGeneres

Hyi hitto!

Vierailija
75/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L-koodin Shane. En missään nimessä haluaisi asua naisen kanssa, mutta sillä on ihana ääni ja olisi kaunista katseltavaa.

Yllättävän moni heteronainen oli aikoinaan ihastunut Shaneen :D

Se oli "in" silloin. Yllättäen ihan miehen näköiseen naiseen ihastuttiin ja sitten kaikki oli SIIS NIIN BI. Jännästi kukaan ei kuitenkaan alkanut naisen kanssa suhteeseen, vaikka oltiin niin bi, niin bi.

Ärsytti se kanailu. Mutta ehkä pitäisi olla nainen tajutakseen moista. Teini-ikä ei riittänyt.

IRC-Galleriassa näillä raivostuttavilla kanoilla oli oma kanavakin, "Shame on you, Shane on me ;)"

Kylläpä ärsyttikin, kun vieläkin muistuu mieleen tuollainenkin pikkuseikka.

Hahahha! Kuuluin itse myös ryhmään "I'd go gay for Shane" :D

Vierailija
76/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salma Hayek, pinnallisesti ulkoisten avujen takia! Aika lailla täydellisen näköinen nainen.

Vierailija
77/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chloe Sevigny (on niin kaunis ja tyylikäs, hänessä on se jokin)

Vierailija
78/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Caroline av Monaco

Näyttäisin prinsessalle miten kaunista täällä pohjoisessa on .Laittaisin hänelle hyvää ruokaa .Blinejä, smetanaa, mätiä, Borzcz soppaa, lakkahillokakkua jne.

Ja haluaisin kuulla hänen elämästä miten on mennyt. Hän on jotenkin surullinen ja ollut epäonnea rakkaudessa tuon viimeisen juopon kanssa. 

Mä voisin ottaa Charlotta Casiraghin, hän niin jäätävän tyylikäs ja eteerinen. Toki äitinsä on myös samanlainen, no olihan heidän äiti ja isoäiti Grace Kelly.

Vierailija
79/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen olisi sitten Sofia Vergara. Jostain syystä kuumat latinonaiset sytyttää! Ehkäpä listalle mahtuisi vielä Jennifer Lopez... :D

Vierailija
80/85 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö siis harrastaa seksiä tämän kanssa vai riittäisikö henkinen yhteys?

Ihan saa itse valita, aivan samalla tavoin kuin saa itse valita myös eri sukupuolta olevankin puolison kanssa mitä tekee tai on tekemättä :)

Ehkä siinä tapaisessa virpi hämeen-anttila. Kävis varmaan se thl:n nainen myös. Nyt en googlaamatta muista nimeä.

Heteronainen 52v

Virpi hämeen-anttila on ihana, älykäs nainen. Haluaisin keskustella hänen kanssaan ikuset ajat. Kaikesta.

Muttä en halua mennä hänen kanssaan sänkyyn. Muu riittää.