Jos joutuisit ottamaan jonkun samaa sukupuolta olevan julkkiksen elämänkumppaniksi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (85)
Pitäisikö siis harrastaa seksiä tämän kanssa vai riittäisikö henkinen yhteys?
Veikko Ennalan.
Kuollut.
Juuri siksi.
Ja huomio huomio! Tämä aloitus vaikuttaisi oleva vain pelkkä hauska ajatusleikki. Kuten monet muutkin keskustelut palstalla. Olethan siis ystävällinen ja et vastaa kertomalla "en ole kiinnostunut samasta sukupuolesta", koska enemmistö ei ole, joten tuon kaltainen vastaus ei tuo ketjuun mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Ja huomio huomio! Tämä aloitus vaikuttaisi oleva vain pelkkä hauska ajatusleikki. Kuten monet muutkin keskustelut palstalla. Olethan siis ystävällinen ja et vastaa kertomalla "en ole kiinnostunut samasta sukupuolesta", koska enemmistö ei ole, joten tuon kaltainen vastaus ei tuo ketjuun mitään uutta.
Hauska?
Vierailija kirjoitti:
Ihan saa itse valita, aivan samalla tavoin kuin saa itse valita myös eri sukupuolta olevankin puolison kanssa mitä tekee tai on tekemättä :)
Pirjo Heikkilä. Hyvä, kepeä asenne elämiseen ja olemiseen, hauska, huumorintajuinen (ehkä jopa jaksaisi minun juttujani). Ja äärimmäisen seksikäs.
Tai sitten Jenni Pääskysaari, aika lailla tismalleen samat perusteet, mutta Jennin olen muutaman kerran tavannut ja todennut jalat maassa olevaksi älykkääksi naiseksi.
N31
Sanna Marinin kanssa asuisin mielelläni saman katon alla ja kävisin kiinnostavia poliittisia keskusteluita.
Olen 31-vuotias nainen. Ekana tuli mieleen Katariina Souri, koska lahjakas "vahva" nainen, kiehtoo taiteilijat :D mutta olisi varmaan vähän "vaikea" luonne..?
Toisena tuli mieleen Outi Alanen, oon aina ihaillut häntä, häräntappoaseessa näyttelemisestä lähtien. Joskus ylläpiti outoa taiteellista kotisivua, sekin ihastutti.
Anna-Leena Härkönen olisi myös tarpeeksi vahva kumppani, ikäero ei haittaisi, voisi olla jopa ihan hyvä.
Silvia Modig <3 Älykäs, rento, monipuolinen, hyvännäköinen, samanlainen arvomaailma, kiinnostunut naisista.
Minna Kivelä olisi huumorintajuinen, puhelias ja älykäs mutta hetero naisena en harrastaisi seksiä hänen kanssaan mutta ikäänkuin kämppiksenä olisi hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saa itse valita, aivan samalla tavoin kuin saa itse valita myös eri sukupuolta olevankin puolison kanssa mitä tekee tai on tekemättä :)
Ehkä siinä tapaisessa virpi hämeen-anttila. Kävis varmaan se thl:n nainen myös. Nyt en googlaamatta muista nimeä.
Heteronainen 52v
Nuorena: Mimosa Willamo - seksikäs, lahjakas, mielenkiintoinen
Sanni: karismaattinen, salaperäinen
Nyt: Anne Borgström: Upea, eroottinen, lämmin Nainen
L-koodin Shane. En missään nimessä haluaisi asua naisen kanssa, mutta sillä on ihana ääni ja olisi kaunista katseltavaa.
Maria Ohisaloa katselisin mielelläni aamuisin samassa sängyssä ja hänen juttujakin kuuntelisin oikein mieluusti.
Haluat siis kysyä kuinka h_o.m0 joku ihminen on.
Vierailija kirjoitti:
L-koodin Shane. En missään nimessä haluaisi asua naisen kanssa, mutta sillä on ihana ääni ja olisi kaunista katseltavaa.
Yllättävän moni heteronainen oli aikoinaan ihastunut Shaneen :D
Kaija Koo: ihana elämänasenne ja musiikki. Voisimme vaikka mökkeillä yhdessä!
Kata Kärkkäinen ehdottomasti. Vai mikä hänen nimensä nyt onkaan?
Ps. Palstalta löytyy myös keskustelu "Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?" ja inspiraatio tähän tuli siitä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3760163/jos-joutuisit-ottamaan-jonkun-j…