Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nälkälakossa lapsen takia

Vierailija
06.04.2021 |

10-vuotiaalla kestää keskimäärin noin vartti tulla ruokapöytään, kun sinne kutsutaan. Sitten kun tulee, ei ahdo pysyä paikoillaan, vaan puokkoilee sinne tänne.

Tänään meni hermot ja päätin, etten syö ennen kuin kaikki ovat pöydässä. Lapsi tuli katsomaan, ei edes istunut vaan sanoi ettei ole nälkä. En ole vielä syönyt eikä hänkään.

Ihan totta, tiedän että vika on minussa jos lapsi käyttäytyy huonosti, mutta miten tämä asia pitäisi hoitaa? Haluaisin hänen ymmärtävän, että muutkin ihmiset pitää ottaa huomioon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä passiivisaggressiivisuudella lapsi kasvatetaan

Vierailija
2/5 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ap pelottaa lähinnä reaktiot aloitukseesi. Kaikki fanittaa sinun p+skaa keljuilevaa lastasi mutta eivät kuitenkaan itse kestäisi jos pitäisi hänen kanssaan istua. Valittaisivat palstalle kun se ja se ei osaa käyttäytyä ja mikä ihmisiä nykyään vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkälakollasi vain tuittulet ja osoitat huonoa esimerkkiä. Kun teillä on ruoka-aika, syökää normaalisti vaikkei lapsi tulisikaan pöytään. Kyllä nälkä tuo hänet ruokailemaan, kun huomaa, ettei voi pomottaa muita.

Vierailija
4/5 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasta ei kiinnosta tulla pöytään niin miksi sitä kiinnostaisi sinun nälkäsi?

Jos ei tule käskettäessä niin käy hakemassa. Jos temppuilee ota puhelin pois. Sillähän ne nykyään saa tekemään mitä vain.

Vierailija
5/5 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruokailu alkaa silloin kuin äiti tai isä sanoo. Jos joku lapsi vänkää vastaan, muu perhe aloittaa ruokailun ilman häntä. Siinähän sitten lapsi viettää ITSE nälkälakkoa, kun muut ovat syöneet ja pöytä siivottu tyhjäksi. 

Mistä sitä tietää, vaikka lapsi haluaa syödä yksin? Siellähän ne ruuat on jääkaapissa. Lapsi osaa kyllä ottaa itse ja lämmittää ne ruuat mikrossa.