En saa mitään aikaiseksi vaikka pitäisi
Minulla on listassa (pitkä lista) mm. hakemusten kirjoittamista ja puhelujen soittamista, mutta en ole tänään tehnyt muuta kuin käynyt suihkussa, meikannut ja vitkastellut vaikka olen ollut aamusta hereillä. En pysty joskus tekemään askareitani, vaikka siitä seuraisi taloudellista haittaa tai että toiset pahoittaa mielensä. Asiat on priorisoitu niin, että tärkein on ekana. Sekään ei ole auttanut, että yrittää vain yhden kerrallaan.
Kommentit (11)
Raudan puute, kilpirauhasarvot katsottu?
Hemoglobiini ainakin oli viimeksi kohdallaan. Nyt kun vihdoin rupesin, niin en löydä niitä papereita, mitä ajattelin että tarvitsin. Olin ne löytänyt ja mielestäni laittanut tuohon kasaan valmiiksi. En ymmärrä... tätä se on jatkuvasti. Luulen että mussa kyllä jotain vikaa on
Ap
Voisiko olla ADHD?
Moni ADHD tapaus on kyllä saanut opiskeltua ja hommattua työpaikan mutta diagnoosin ja lääkityksen jälkeen heille on avautunut uinka helppoa elämä voikaan olla.
Mun koti on sekainen ja pölyinen. Imuri seissyt sängyn vieressä 2 viikkoa. Arvaa olenko imuroinut. Työni kyllä hoidan. Olen siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla ADHD?
Moni ADHD tapaus on kyllä saanut opiskeltua ja hommattua työpaikan mutta diagnoosin ja lääkityksen jälkeen heille on avautunut uinka helppoa elämä voikaan olla.
Voisi olla ja olen tätä joskus ehdottanut lääkärille. Pitäisi ottaa asia puheeksi uudestaan. Yksi ongelma on, että en tiedä saisinko hyvin vanhemman kuvausta mahdollisen diagnoosin tueksi. Vanhempani on sitä tyyppiä, että hänen mielestään ei voi vikaa olla ja uutuusdiagnoosit ovat ihan mielikuvituksen tuotetta. En ole yhtään vilkas ja levoton, mutta ADD tyylinen haaveilija olen ollut ihan pienestä asti. Ap
Nyt olen tehnyt sen aikomani homman, missä oli ihan viimeinen deadline tänään, puoleenväliin niin saan sen huomenna postiin. Sitten saa jännitellä, ottavatko asiani huomioon vaikka se on kai vähän myöhässä. Olisi niin paljon helpompaa jos tekisi nämä ajoissa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun koti on sekainen ja pölyinen. Imuri seissyt sängyn vieressä 2 viikkoa. Arvaa olenko imuroinut. Työni kyllä hoidan. Olen siivooja.
Tarvisit robotti-imurin avuksi! Joidenkin mukaan kyllä ne levittävät likaa ympärilleen. Itse käytän... sen verran helpompi se on kuin normi-imuri. Ap
Joku siinä tekemisessä tökkii ja hermostosi jarruttaa. Jos kukaan ei ole fyysisesti vahtimassa työ jää tekemättä. Se ei ole järkevää mutta nämä onkin kuin automaattisia kehon toimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Joku siinä tekemisessä tökkii ja hermostosi jarruttaa. Jos kukaan ei ole fyysisesti vahtimassa työ jää tekemättä. Se ei ole järkevää mutta nämä onkin kuin automaattisia kehon toimintoja.
Joo ja mielestäni mulla on aina ollut tätä, myös silloin kun ei ole mitään masennuksia. Olen suorittanut lukion ja yhden ammattitutkinnon, lukiossa pärjäsin kuuntelemalla ja kun osasin kirjoittaa esseitä, ammattia suorittaessa en tehnyt melkein mitään vaadituista tehtävistä ja pääsin nipin napin läpi. Yritin niitä viimeisellä viikolla sitten jäljessä ja väkisin vääntää sen verran, että opettaja kehtaa hyväksyä. Niin no lukiostakin pääsin oikeastaan juuri ja juuri kun minulla oli vain vaadittu minimimäärä kursseja. Ap
sama homma
-työtön