Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle väitettiin, että tuo ihminen olisi hyvä. Kuitenkin

Vierailija
06.04.2021 |

kun aloin soitella hänelle huolistani, lakkasi hän jossain vaiheessa vastaamasta. Miten tällainen ihminen voi olla hyvä? Hyvin petollisesti toimi, esitti olevansa kiinnostunut alkuunsa, mutta sitten vetäytyy täysin. Tuo hyväksi väitetty ihminen olikin TÄYSI LIERO!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mielenterveyspotilaan soitteluita kukaan jaksa, ei hyväkään ihminen. Eikä ihmisten hyvyyttä sillä mitata, että jaksaako ne puhelinrumbaa. Käänny ammattilaisten puoleen, heidän tehtävänsä on jaksaa, auttaa ja kuunnella.

Vastaa kysymykseeni: oletko liero?

Vierailija
22/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielenterveyspotilaan soitteluita kukaan jaksa, ei hyväkään ihminen. Eikä ihmisten hyvyyttä sillä mitata, että jaksaako ne puhelinrumbaa. Käänny ammattilaisten puoleen, heidän tehtävänsä on jaksaa, auttaa ja kuunnella.

Vastaa kysymykseeni: oletko liero?

En, mutta sinä tunnut kyllä lierolta. Vaadit ihmisiltä liikaa antamatta heille mitään muuta kuin kuonaa palkaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä. Minun ongelmani. Muiden pitää kuunnella minua, muuten he ovat lieroja ja vailla empatiakykyä.

Vierailija
24/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tarvitset ammattiapua. Siitä kertoo jo pelkästään se, että koet puoli tuntemattoman ihmisen velvollisuudeksi olla käytettävissä sinulle juuri silloin kun haluat ja niin paljon kuin haluat koska sinulla on nyt vaikeaa.

Hyvilläkin ihmisillä on oma elämä ja omiakin ongelmia.

Vierailija
25/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Vierailija
26/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on lieroja ihmisiä maailmassa.

Vierailija
27/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PETTURI!

Vierailija
28/32 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihminen on hyvä myös itselleen. Ei ystävä ole mikään kriisipuhelin, jonka puoleen käännytään ongelmissa.

En tiedä millaisia ystäviä näillä av-mammoilla on, mutta minun ystäväni ovat kyllä myös kriisipuhelin, mutta...se kriisipuhelin toimii molempiin suuntiin. Jaetaan ystävien kesken sekä ilot että surut. Onneksi olen valinnut ystäväni oikein.

Vierailija
29/32 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihminen on hyvä myös itselleen. Ei ystävä ole mikään kriisipuhelin, jonka puoleen käännytään ongelmissa.

En tiedä millaisia ystäviä näillä av-mammoilla on, mutta minun ystäväni ovat kyllä myös kriisipuhelin, mutta...se kriisipuhelin toimii molempiin suuntiin. Jaetaan ystävien kesken sekä ilot että surut. Onneksi olen valinnut ystäväni oikein.

Aloituksen perusteella kyse ei liene ystävästä vaan jostain puolitutusta.

Vierailija
30/32 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen itse myös usein pettynyt siihen että en saa tarvitsemaani tukea ihmisiltä. Olen kuitenkin tajunnut että harvalla on antaa sellaista tukea toisille, jokainen yrittää ennen kaikkea pysyä itse kasassa. :) Hieman voi toista kuunnella, mutta säännölliseen tukeen harva pystyy. Mutta onneksi on ammattiapu ja päiväkirjan kirjoittaminen. Tuntuu hyvältäkin selvitä ilman muiden kannattelua. Ei tarvitse pettyä kehenkään.

Vierailija
31/32 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ystävät. Ja vastavuoroisuus. Normaalia tukeutumista läheisiin.

Mutta missä menee raja montako puhelua ja milloin ja missä ja kenelle. Kaikilla on lopulta omakin elämä elättävänä.

Vierailija
32/32 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarvitsen apua, saanko sitä? Siitä tässä on kyse. Annatko hukkuvan hukkua? Jos annat, olet alhaisin LIERO, jota maa päällään kantaa!

AP