Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MEILLEKO_TUPLAT!!!

13.08.2006 |

Tapasimme tänään miehesi vanhempienhuoneessa Tayssissa.

Juttelimme hetkisen aikaa. Kuulosti tarina niin tutulta, että muistin, että olet tänne kirjoitellut. Ehkä näemme joku päivä Tayssissa.

T: Santsuma, tyttö 10/04 ja kaksospojat 10.706 rv 31+4.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosiaan kertoi jutelleensa teidän kanssa lepohuoneessa sillä aikaa kun olin lypsämässä. Meidän vauvat pääsivät myös lastenosaston puolelle, pois teholta. Ovat vielä kaapeissa, mutta kasvaneet hyvää vauhtia. Nyt olisi viikkoja " jo" 33. Eivät vielä jaksa syödä, mutta pian harjoitellaan. Miten teidän vauvat jaksavat? Toivottavasti törmätään siellä jossain välissä, joka päivä kun kuitenkin käymme.

t. M-T

Vierailija
2/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojat olisivat nyt rv36, jos oisivat vielä masussa.

Eilen poikien painot olivat A:2410g (1600g) ja B: 2182g (1370g).

Syntyivät rv 31+4. Mulla ois laskettuaika ollut 7.9.

Pojat voivat hyvin. Eilen kylvetimme pojat. Ja he nauttivat siitä tosi paljon.

Meillä A-poika joutuu leikkaukseen. Pään saumojen luut ovat luutuneet liian aikaisin kiinni. Leikkaus on vielä tässä ennempää kuin pojat pääsevät kotiin. Kirurgi katsoo paremmin poikaa tällä viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti A-pojan leikkaus menee hyvin. Meillä vauvojen painot ovat nyt 1935g (poika) ja 1790g (tyttö), pikkuhiljaa edetään siis.

Sairastuin itse flunssaan, joten nyt en pääsekään sairaalaan pariin päivään mikä tietysti harmittaa. Onneksi on puhelimet keksitty.

Vierailija
4/4 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus ehkä 2 viikon päästä, hoitaja oli kysynyt kirurgilta. Itse pääsen jutteleen kirurgin kans perjantaina, jos sille ei nyt taas tule jotain muuta. Piti tiistaina tavata se, mut sille olikin tullut muuta menoo.

B-poika saattais päästä aikaisemminkin kotiin, mut mun kulkeminen sit taas toista poikaa katsomaan huonontuis. Mies on päivät töissä puol 5 asti.

Paranemisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän