Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutistujat 2012!

26.12.2011 |

Löytyykö innokkaita kanssalaihduttajia aloittamaan elämänmuutoksen NYT vuodenvaihteen kynnyksellä?

Tsempataan toisiamme ohi haasteellisten hetkien ja houkutusten.

Viestitä, jos olet vaarassa repsahtaa - sosiaalinen kontrolli auttaa palaamaan ruotuun!

Kerro lähtö- ja tavoitepainosi sekä alustava aikataulu urakalle!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kymmenen kilon on lähdettävä. Ajattelin kutistua hitaasti, mutta varmasti liikuntaa lisäämällä ja pienempiä annoksia syömällä.

Heikkouteni ovat ajoittaiset syöpöttelyillat, jolloin olen muka rentoutuvinani ja vaihtavinani vapaalle, enkä ole opetellut tähän mitään vaihtoehtoista tapaa. Ylensyöminen jää moisen jäljiltä liian päälle, joten haluan vakiinnuttaa säännöllisemmät ruokatavat.

Huomenna aion syödä kevyesti ja käydä pitkällä kävelylenkillä. Siitä on hyvä aloittaa!

Vierailija
2/21 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan.

Mitat: 176 cm, 71 kg. Mun ruumiinrakenteella kaikki ylimääräinen on vatsassa ja jenkkakahvoissa, myös alleissa ja kaksoisleuassa. Yök yök yök yök!!!!

Mun heikkous on kaikki makea. Suklaa, irtarit, suklaakeksit, kakut, leivonnaiset. Jostain pitäisi saada sellainen tahtotila, ettei makeat herkut maistuisi enää. Jos kykenisin karkkilakkoon, paino varmaan tippuisi itsestään...

Syön karkkia aina iltaisin kun saan lapset nukkumaan. Samoin kun olen kotona ja meteli yltyy, mies inisee tai muuten vain stressi nousee, kävelen jatkuvasti karkkikaapille ja nappaan suun täyteen herkkuja. Pitäisi keksiä joku muu keino purkaa stressiä...

Tavoitteeni on ensin 65 kg, lopulta 62 kg. Eli melkein 10 kg saisi lähteä. Tuohon 65 haluaisin päästä nopeasti, sitten rauhassa uusia elämäntapoja ja kohtuullista karkilla herkuttelua opetellen vielä muutama kilo.

Vielä kun joku voisi piilottaa nuo 6 karkkirasiaa, jotka ITSE ostin jouluksi (ettei sitten harmita, jos ei saa karkkia lahjaksi...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat on 173cm/73kg ja en todellakaan ole tyytyväinen. Vaatteet ei istu hyvin, ei voi käyttää tiukkoja paita ilman että makkarat pursuaa yli jne. :(

Ainut että yritämme vauvaa ja ainakaan sen jälkeen ei voi enää laihduttaa, joten pysyn täälä kunnes/jos tärppää. :)

Koska aloitamme?

Vierailija
4/21 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siltä, että samankaltaisessa paatissa ollaan.

Derrick, kuusi jemmassa olevaa karkkilootaa kuulostaa haasteelliselta - kannattanee kehitellä jokin strategia niiden tyhjentämisen varalle? Malttaisitko syöttää osan muille ja hankkia itselle jotain muuta ilahduttavaa? Minä en pääsis alkuun, jos tietäisin kaapissa olevan vielä jotain herkullista! Yksi suklaarasia on, mutta sisältö ei ole makuuni, joten lojukoot siellä aivan rauhassa ja päätyköön jonkun toisen takapuoleen :)

Oon mallia omppu, joten vaatteet eivät istu täälläkään, ennen kuin saan keskivartaloa hoikemmaksi. Pömppö minulla on hoikkanakin, mutta olis nyt alkuun edes pienempi!

Minä aion ottaa kevyemmin nyt vuoden loppuun, jotta vuodenvaihteen jälkeen on parempi saada vauhti päälle. Aloittaminen on hankalinta, voi jee kun selviäis nämä ensimmäiset päivät!

Vierailija
5/21 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun painoni oli 65,1 kg, kroppa taisi imaista uudenvuodenaaton suolaiset hetkeksi mukaan :) mutta tuosta mennään nyt päättäväisesti alaspäin!

En aio pitää herkkupäiviä, sillä minun on helpointa vältellä niitä kokonaan. Kun vielä jaksaisi liikkua tarpeeksi ja saisi organisoitua sen hyvin lastenhoidon ja muun elämän lomaan.

Hyvää ja kevyempää tätä vuotta! Kukas muu tulisi vielä messiin, harkitsette siellä kuitenkin! :)

Vierailija
6/21 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nyt herkuttoman kuukauden, eli ei mitään herkkuja koko kuukautena. Olen pystynyt tähän ennenkin, joten pakko se on nytkin selvitä. Tämän kuukauden jälkeen pidän herkkupäivän vain kerran viikossa, eli ei enää mässäilyjä joka päivä. Lisään liikuntaa reilusti (koiran kanssa pitkiä lenkkejä + kuntopyöräilyä 2 x päivässä). Mietin vielä että jätän vaalean leivän pois, mutta perunan, pastan ja riisin pidän, pienennän vain määrää.

Toivottavasti tästä ketjusta tulee aktiivinen, eli tsempataan toisiamme täälä joka päivä?!

Vierailija
7/21 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että meitä on muitakin :)

Hyvä Mami, mä olen mukana sun herkuttomassa kuukaudessa! En ole koskaan onnistunut vastaavaan, mutta kerta se on ensimmäinenkin! Annoin kaikki karkit miehelle (joka ei muuten liho ei sitten millään), ja tänään olen onnistunut olemaan koko päivän ilman karkkia. Pahinta herkkunälkää varten oli vähän light-limua, se sallittakoon silloin tällöin.

Uutenavuotena ja sitä ennenkin tulikin sitten vedettyä napaan juustoja ja karkkia sitä tahtia, että paino oli nyt illalla 72,3 - vaikka olinkin syönyt tänään todella kevyesti. Eli tasan 10 kilon painonpudotus olisi tähtäimessä.

Hyvänä motivaattorina mulla toimii maaliskuinen lomamatka, jolloin pitäisi kehdata koikkelehtia bikineissä suurimman osan ajasta. Millä te muut motivoitte itsenne kun houkutukset kutsuvat? Entä miten pääsette liikkumaan? Mulla lapset vähän haittaavat, ovat jo liian isoja tuplavaunuilemaan (kai sitäkin voisi yrittää) ja liian pieniä liikkumaan niin että siitä olisi tehoa itselle. Mies taas tekee todella pitkää päivää - itse olen yleensä iltaisin niin sippi ettei enää tee mieli lenkille. Pitääkö ostaa joku jumppa-dvd vai mitä tässä keksisi? Lihaskuntoakin olisi kiva kohottaa.

Tsemppiä meille!

-D-

Vierailija
8/21 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tammikuun herkuitta sai minut innostumaan mukaan. Olen mukana myös tuolla sisunaisissa, mutta siellä ei ole vielä aktivoitumista tapahtunut joulun jälkeen. Eli jos sopii, niin kirjoittelisin myös teidän kanssa. Harkitsen sitten, miten noiden herkkujen kanssa toimin tammikuun jälkeen. Kerta viikkoon voisi olla hyvä.

Painoa pitäisi karistaa lähes kymmenen kiloa yhteensä. Nuo ovat jääneet kahdesta viimeisestä raskaudesta. Ja itse asiassa keväällä painoin jo muutaman kilon vähemmän, mutta jostain olen saanut sen verran takaisin kesän ja syksyn aikana. Onhan se tyhmää. Ilomoitan tarkan painon muutaman päivän päästä. Pituutta on 170 cm.

Liikuntaa haluaisin lisätä, mutta se ei oikein toimi. Eli vika on vähän sama kuin Derrickillä. Lapsista nuorimmat saa kyllä tuplarattaisiin, mutta isommatkin on vielä pieniä. Minä en ole kotona, mutta mies on osan viikkoa ja oikeastaan muinakin päivinä joko aamun tai iltapäivää lasten kanssa - ja meillä se on mies, jolla on tuota lapsenhoitoa niin, ettei olisi reilua lähteä yksinään tai yhden kanssa lenkille illalla. Ja tuntuu, etten ehtisikään. Kiva olla perheenkin kanssa, kun on päivät kuitenkin yksin töissä/opiskelemassa. En tee mitään älyttömän pitkää viikkoa, mutta matkoihin menee aikaa toista tuntia päivässä. Yritän panostaa viikonloppuihin, mutta tavoitteet on nyt alkuun tyyliin 20-30 min vaunulenkki. Ja maanantaisin on hyvä tilaisuus puolen tunnin vaunulenkkiin, kun vien isommat yhteen harrastukseen. Uida tykkäisin - ehkä jossain vaiheessa kevättä olisi aikaa.

Tsemppiä teille alkavaan viikkoon! Mulla projekti ei alkanut eilen, vaan vasta tänään. =)

Pihlajanmarja

Vierailija
9/21 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyyhän meitä muitakin. :)

Toinen päivä ilman herkkuja ja hyvin mennyt. Tosin eilen teki mieli sipsejä, joita tuolla kaapissa olisi. En sortunut. ;) Mietin vielä että jos kello 20.00 jälkeen ei söisi enää mitään, vain kuppi teetä tms. Kuntopyörän selkään en ole vielä jaksanut mennä, miten voikin olla niin vaikeeta tämä aloitus... Pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni, huoh. Kohta koiran kanssa ulos tuiskeeseen, ei kyllä huvittaisi, mutta pakko se on. :P

Mites teillä muilla on mennyt ekat päivät?

Vierailija
10/21 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

olen 33-vuotias kahden lapsen äiti (pojat 2 kk ja 2 v ja 10 kk). Pudotettavaa olisi noin 10 kg eli olen 170 cm ja vaaka näytti tänään aamulla 74,6 kg (eilen muuten 74,8 kg). Tavoitteena olisi päästä toukokuun loppuun mennessä 64 kiloon ja välitavoitteena voisi olla 70kg maaliskuun alkuun mennessä (edessä aktiiviloma).

Otin eilen elämäni ensimmäistä kertaa myös mittanauhan kanssa mitat (olikohan vatsanympärys 95 cm, lantio 105 cm..), täytyy tarkastaa vielä nuo. Mitä olette mieltä - olisiko motivoivaa seurata myös senttejä? Mitat kuitenkin kertoo tavallaan enemmän myös siitä kiinteytymisestä kuin pelkkä vaaka.

Itse en ole oikein koskaan puntarilla ravannut, vaatteet ja peili kertovat hyvin sen, että missä mennään. Ja nyt ei mahdu raskautta edeltävät vaatteet ja masentaa käyttää edelleen odotusfarkkuja :(

Rakastan liikuntaa mutta myös ruokaa ja tässä on tullut possuteltua oikein huolella viime aikoina. Nyt aion noudattaa aika tiukkaa dieettiä mutta kuitenkin niin, että imetys ei ole vaarassa. Eli herkut vain pois, perusruokavalio on kunnossa.

Liikuntaa haluaisin harrastaa paljon enemmän mutta aikataulut on vielä aika hakusessa. Ja ollaan oltu melko vakavasti sairaana (minä sekä lapset), joten toipuminenkin on vielä menossa.

Vierailija
11/21 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Mami tuolla odotus puolella mainitsi tästä ryhmästä niin heti päätin liittyä mukaan!

Minun tilanne on se, että syksyllä piti laihduttaa melkein kymmenen kiloa pois. Siinä kuitenkin kävi niin, että lihoin sen kymmenen :'( IKINÄ en ole painanut näin paljon kuin nyt (jos raskaana olo aikaa ei lasketa). Lopetin työt syksyllä ja nyt on ollut sitten aikaa leipoa kaikkea hyväskää lasten kanssa ja siitäpä ne kilos sitten onkin tulleet.

Olenhan minä tiennyt, että olen lihonut. Housut puristaa ja osa ei mahdu kiinni. Kengännauhojen sitominen on hankalaa kun maha on tiellä. Minulla aina kaikki kertyy vatsaan ja reisiin.

Noh, nyt sitten vaaka näyttää 80kg O.o (järkyttävää) ja pituutta on 170cm.

Asetan itselleni pieniä tavoitteita. En painon kanssa vaan elämäntapojeni kanssa. Askel kerrallaan kohti terveellisempää elämää. :) Kannattaa lukea kirja maanantainsoturit. Itse tykkäsin kyseisestä kirjasta ja se antoi ajattelemisen aihetta. Ja mikä parasta omat ajatukseni osuivat kohilleen kirjan kirjoittajien kanssa.

Itse söin ennen karkkia joka ikinen päivä, mutta sitten kun luin kaikkien niiden myrkkyjen (eli lähinnä väriaineiden) vaikutuksesta ihmisiin niin karkin syönti löppui siihen. Nyt olen ollut kuukauden syömättä eikä ole tehnyt yhtään mielikään karkkia. Irtokarkkien siasta syön sitten tummaa suklaata ja lakuja. Mahdollisimman puhtaita nuokin. Sama on sipsien ja esim raskalaisten kanssa, ne aiheuttaa syöpää. Olen niiden syömisen lopettanut jo vuosi sitten. Minua siis auttaa kaikki tämmöinen kun tiedän ettei ne tee kenellekään hyvää. Ei ole mitään järkeä myrkyttää itseään! :) Nämä siis auttaneet minua. Nyt pitää vaan päästä vielä tuosta vehnäjauhosta niin sitten kaikki on reilassaan.

Itse en siis koe laihduttavani vaan muutan vaan elämäntapojani. Itse myös yritän raskautua ja jos tärppi käy niin jatkan kyllä samalla ruokavaliolla.

Liikunnasta vielä sen verran, että en ota paineita ettei se into löpsähdä jo heti alkuunsa. Käyn lähinnä lenkillä muutamie kertoja viikossa ja sitten välillä painojen kanssa urheilen. Asumme maalla niin esim lumityöt on hyvää treeniä, samoin puun kanto :)

Eilen siis aloitin tämän uuden suunnan elämässä, kohti parempaa elämänlaatua ja voinpa sanoa, että olen jo nyt paljon virkeämpi kuin esim viime viikollla! Huippu hyvä olo :)

Tsemppiä kaikille ja tuetaan toinen toistamme vaikeina aikoina! Oletteko ajatelleet punnita itseänne miten usein?

Vierailija
12/21 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa :)

Kolmas päivä ja ihan hyvin menee. Kaappi täynnä herkkuja, enkä ole sortunut. Jee. :D

Ostin tänään rasvatonta/maustamatonta jugurttia, pakastemarjoja ja hunajaa. Todella hyvää ja vie ainakin minulta makean nälän. Sipsejä tosin välillä tekee mieli, mutta kun mietin mikä huono fiilis siitä vaan tulee, niin olen hyvin pysytynyt olemaan ilman.

Punnituksesta vielä, että käyn vähän turhankin usein vaa'alla. Se kun makoilee tuolla kylppärin lattialla, niin vähän turhankin helppoa hypätä siihen ja kauhistua lukemista. :/ Mutta tästä mennään vaan hyvään suuntaan, eikös vain Siskot?

TSEMPPIÄ MEILLE. :)

Vierailija
13/21 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettaisko jokin tietty viikonpäivä yhteiseksi punnituspäiväksi, esim. maanantai?

Itse käyn puntarilla joka aamu ja kirjaan lukemat ylös. Kirjoitan myös muistiinpanot siitä, mitä olen syönyt (ei tarkkoja määriä, siihen minulla ei ole tarpeeksi malttia!) sekä sen, olenko liikkunut, kuinka olen nukkunut ja millainen on yleisvointi.

Meillä on crosstrainer, irtopainoja, voimapyörä sekä kaikenlaisia jumppa-dvd:itä. Kotona liikkuminenkin siis onnistuu, vaikka mieluiten lähtisin aina ulos iltalenkille. Myös lapseni jumppaavat ja kuntoilevat mielellään, ja heidän kanssaan voi keksiä kaikenlaista. Fröbelin palikoiden tahtiin jumppaaminenkin on yllättävän tehokasta! :)

Hyvä te, jotka olette pysyneet lujina ettekä ole sortuneet herkkuihin! Itse söin kylässä vähän jäätelöä, kun olivat varta vasten hankkineet, enkä kehdannut kieltäytyä. Tällaiseen olisi ehkä pitänyt varautua etukäteen - mummoille ja vaareille sitten kerroinkin, ettei minulle kannata nyt tarjoilla pullaa kahvin kanssa. Saa nähdä, ottivatko tosissaan...

Rouskuttelun tarpeeseen olen tehnyt kermaviilistä jonkin dippikastikkeen porkkanoille ja muille kasviksille, ja välipaloina olen syönyt paljon juuri rahkaan tai turkkilaiseen jugurttiin sekoitettuja marjoja. Myös purkkaa on kaapissa paljon! Millaisia kevyitä välipaloja/ruokia te muut valmistatte?

Tsemiä jatkoon!

Vierailija
14/21 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko joukkoon mukaan?

Täällä hiukan paisunut kahden poutsun mamma. Viime raskaudessa tuli taas se yli 20kg lisää ja siitä jäljellä vielä 4kg. lisäksi keräsin syksyn aikana herkuttelemalla pari lisäkiloa ja jouluna pari eli 8 ylimäärästä tässä olisi ja joulun jälkeen mun FARKUT EI MENNY ENÄÄ JALKAAN! Sen siuitä saa kun ei välitä syömisistä. Eli nyt oon alottanu heti vuoden vaihteessa armottoman laihdutuksen. Mä oon siis sokeriaddikti ja tuore pulla on lähes päivittäinen paheeni. Joten päätin laittaa sokerille stopin (tekee myös hampaisiin reikiä mulle jatkuvasti), joten sokerille LÄHES nollalinja. Mä en pysty vähentämään pikkusen tms vaan mun on vedettävä liinat kiinni kokonaan. Syön sitte makeutusaineilla makeutettuja herkkuja välillä mut nyt kun on mennyt 6 päivää niin oon syöny muutaman palan tummaa suklaata ja yhden sokerittoman keksin eli oon tosi tyytyväinen tähän. 3 ekaa päivää oli aivan hirveitä. Kauhea makeanhimo KOKO AJAN ja päätäki vähä särki mut sitte on ollu tosi hyvä olo. Oon myös jättäny noita kovasti hiilareita sisältäviä tuotteita pois eli pientä karppailun tynkää alkuun ku tiedän että siitä se alkaa putoomaan tuo paino kivasti. Toivottavasti täällä ei oo karppausvihaajia. =) Mulla se homma vaan toimii kivasti. Kohta sitte otan vähä takas hiilareita sisältäviä tuotteita mutat koita rajottaa silti tuota sokerinsaantia ettei taas mee tähän samaan sokerin jatkuvaan syömiseen.

Mutta siis laihduttamassahan tässä ollaan. kaikilla vähän omat tavat, eikös? Koitan myös alkaa juoksemaan että se vauhdittas tätä painontippumista. Tänään olinkin jo tosi paljon pirteämpi kun yleensä ja jaksoin vetästä tunnin lenkin (toka lenkkikerta nyt).

Mä oon siis 170cm pitkä ja painoa joku 76kg eli ihan mukavasti ja 8kiloo pitäs saada pois. Kuus ihan vähintään mut mielellään koko 8. En käyny puntarilla nyt kun alotin. Kävin joskus heti jouluaaton jälkeen ja sen koommin en ole halunnut siihen astua. =D Ja nyt aattelin pärjätä ehkä kaks viikkoa ilman mittausta ja katsoa sitte tuloksia. Sen jälkeen voin kyllä olla maanantaimittauksissa mukana.

JOskohan se tästä lähtis.... Mä oon koittanu tätä raskauskiloista eroon pääsyä nyt tasan vuoden mut joka kerta oon alkanu lipsua siksipä ajattelin tulla nyt hakemaan vertaistukea.

Vierailija
15/21 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites täälä on mennyt?

Itse olen ollut ilman herkkuja. Huomenna tulee jo viikko täyteen. :)

Mä olen ennen karpannut ja sain nopeeseen tahtiin pudotettua kiloja. Mutta nyt musta ei taida olla siihen, mä nimittäin rrrakasta perunaa ja riisiä. Hedelmiä myös tykkään syödä, joten nyt mennään sitten herkuttomalla kuukaudella. Toki olen pienentänyt annoskokoja, toivottavasti auttaa.

Vierailija
16/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo -27 kiloa laihuttanut, mutta nyt iski takapakki.

joulun aikaa puntari näytti 61.1 ja nyt se huitelee tuolla 64 kilo tietämillä ja mie liikun ja urheile ja syön samalailla mite sillo ku sain ne 27 pois, voiko joulukilot sit tulla vähä jälkikätee näkyy puntarii, koska pidin vähä vapaata ja kolme viiko aikana 2 kertaa juoksemas pääsi käymää.

nyt ni tympii.

vihanen itelle ja ruoskinu tällä viikolla itteeni pari kertaa päiväs urheilee, salaatti kala ja kevyt linjalla ja puntari ei värähdäkkää :(

todella masentavaa

voisin muute hypätä joukkoon somaa sit

Vierailija
17/21 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näytti puntari 63,4 kg, eli pudotusta 1,7 kg. Olen tyytyväinen, sillä paino on laskenut ihan vain järkevämpään ruokaan siirtymällä! Liikunta on ollut viime päivät pois laskuista, sillä olen parhaillaan kevyessä flunssassa.

Tulevan viikon tavoite on skarpata ravinnon suhteen vielä enemmän. Käytännössä lisää vedenjuontia ja maltillisempia annoskokoja. Toivottavasti pian uskaltaisi liikkuakin.

Kuinkas teillä muilla sujuu? Entä mitä mieltä olette; avataanko joka viikko uusi ketju, vai jatketaanko tätä vanhaa?

Vierailija
18/21 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehdottaa, että aloitettaisiin uusi pino uudelle viikolle.

Tein tuossa äsken nopeasti tuollaisen listan meidän porukasta. Haluatteko siihen muutoksia? Painoindeksiä ei tietysti saa laskettua ilman painoa. Ja joku ehdotti mittailemista. Pitäisikö tuohon laittaa halukkaille vaikka vyötärönympäryskin?

Ei tuota ole pakko käyttää. Enkä tiedä, ehdinkö edes itse päivittää.

Tällaisia ajatuksia tässä. Kuulumisia lisää myöhemmin. Nyt meni ylimääräinen aika tuon listan kyhäämiseen. Huomasin, että meitä 170 senttisiä onkin tosi monta. Jospa siitä koitan repiä motivaatiota.

Vierailija
19/21 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kertokaa tai korjatkaa, jos tuli virheitä!

nimimerkki – lähtöpaino – paino nyt – tavoite – pudotus yhteensä – pituus – bmi

Derrick – 72 kg - ? – 62 kg – 176 cm – 23,2

ekj78 – 74,8 kg – 74,6 kg – 64 kg – 170 cm – 25,8

jossuu – 64 kg - ? - ? -

*Mami* - 73 kg -

meerilotta – 65 kg – 63,4 kg – 55 kg – 1,7 kg – 163 cm – 23,9

pihlajanmarja80 – 75,5 kg - ? – 66 kg – 170 cm – 26,3

Soffu – 76 kg - ? – 68 kg -? – 170 cm – 26,3

2äiti84 – 80 kg - ? – 70 kg – 170 cm – 27,7

Vierailija
20/21 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulukko on just hyvä. Kauheeta vaan nähä toi mun bmi. =D En oos itä ite laskenu, tiedän kyl että on yli sallitun 25.

Täällä mennyt ihan hyvin mut en oo viittiny käydä lenkillä muutamaan päivään ku on ollu TAJUTTOMAN liukasta. Mut josko tänään? Syömisten kans on menny ihan hyvin kun oon löytäny omaan ruokavalioon sopivia tuotteita, herkkuja ja vhh makaronia. Oon tosi ilonen niistä! Ja ihan just kaksi viikkoa takana karppaamista. Ennen oon jo repsahtanu tähän emnnes. Ehkäpä nyt on motivaatio kohillaan?? Vihdoin.

Mulla eka punnitus maanantaina ja toden totta oon pystyny olee käymättä vaa`alla tän ajan, sekin on ihme. Mut mä tuun sit maanantaina kertoo ja kauhistelee ku ei oo tippunu yhtään paino. ;-D Sit vedän levyn suklaata jos karppaus ja juokseminen ei oo tehonnu yhtään kahessa viikossa. =)

Mut maanantaina vois sit laittaa sen uuden pinon eiks jo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä