Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mt-häikkää teillä on?

Vierailija
05.04.2021 |

Diagnooseja, oireita...?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonistunut masennus, epävakaapersoonallisuushäiriö.

Olen 41-vuotias ja eläke myönnettiin muutama viikko sitten. 

Oireina ahdistus, epäluottamus ihmisiin ja jatkuva kuoleman toive. Jos ei olisi lapsia niin olisin ollut jo vuosia mullan alla. 

Joskus on pieniä hetkiä, jolloin koen olevani onnellinen. Mutta ei ne hetket kanna sen pidemmälle. Elämä on ihan paskaa. Toivon että en ole pitkäikäinen.

Vierailija
2/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyskammo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelot on joskus lähteneet laukalle....

Vierailija
4/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoaffektiivinen, sekamuotoinen persoonallisuushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko

Vierailija
5/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroonistunut masennus, epävakaapersoonallisuushäiriö.

Olen 41-vuotias ja eläke myönnettiin muutama viikko sitten. 

Oireina ahdistus, epäluottamus ihmisiin ja jatkuva kuoleman toive. Jos ei olisi lapsia niin olisin ollut jo vuosia mullan alla. 

Joskus on pieniä hetkiä, jolloin koen olevani onnellinen. Mutta ei ne hetket kanna sen pidemmälle. Elämä on ihan paskaa. Toivon että en ole pitkäikäinen.

Mulla on samat oireet. Olin viimeksi onnellinen vuonna 2002. Sinnittelen työn syrjässä koska muuten kaikki olisi vielä paskempaa.

Vierailija
6/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko ja keskivaikea masennus

Vierailija
7/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnooseina keskivaikea masennus, pakko-oireinen häiriö ja epävakaa persoonallisuus. En koe kyllä olevani mitenkään kovin masentunut ja tuskin olisin persoonallisuushäiriön diagnoosia saanut, jos sen kanssa olisi maltettu odottaa. 20v kun on aika keskenkasvuinen ja elämäntilanne oli vieläpä vaikea.

Vierailija
8/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaperäinen stressihäiriö ja dissosiaatiohäiriö.

9/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei toi mielenterveys enää niin kiinnosta, mä luovuin koko jutusta, ei mulla sellasta koskaan oo varmaan oikeen ollukkaa...

Vierailija
10/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä

Vierailija
11/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satapäinen ja tuhatkätinen persoona.

Vierailija
12/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko ja keskivaikea masennus

Osanotot täällä samanlainen

❤️👍

Vierailija
13/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PTSD. Oireet niin moninaiset etten jaksa niitä luetella

14/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä aina välillä joku psykiatri on yrittäny kattoo mut ei se löydä syytä kirjottaa saikkuu sillee enää kun mielenterveys ei enää oo mikää syy saikkuilla tai uupumukset tai jotaa, kyllä mua vieläki joskus vähä väsyttää mut mielenterveyden takia ei saa enää saikkuu ku lapsena jo lääkäri katto lampulla korvaan ja kurkkuunki ja sano ettei täällä mitään näy, kerran joutu röntgeniikin johonki pääkuvaan...ei sieläkää mitää epäilyttävää näkyny.mut lujaa menee, jotkut ei usko että kyllä mä ihan selvinpäin vedän menee..ku se on nin kamalaa kun mielenterveys on ongelma....jos sitei ois nii kakki olis hienosti

Vierailija
15/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian jäätävä ujous.

Muuten pystyn keskustelemaan tuntemattomien kanssa ilman ongelmia, mutta jos vieressä joku johon voisin ihastua, niin ei saa mitään järkevää ulos.

Vierailija
16/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö. Nyt dkt terapian ansiosta käyttäydyn ulkoisesti kuin normaali ihminen. En ole ollut osastolla 8 kuukauteen, mikä on oikeasti yllätys.

Vierailija
17/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus

Paniikkihäiriö

Ahdistuneisuushäiriö

Tarkemmin määrittelemätön psykoosairaus

Eniten masentaa, satunnaisesti ahdistaa ja paniikkihäiriö oireilee, kun en ole saanut nukuttua. Psykoosi ollut kerran, kaksi osastojaksoa. Kuntoutustuella vuodesta 2014.

Vierailija
18/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennustaipumus, tällä hetkellä oireeton. Tunnesyöminen, joka joskus kulminoituu ahmimiskohtauksiin, en oksenna kuitenkaan. Ja kyllä, tämän seurauksena olen myös lihava.

Vierailija
19/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipo

Vierailija
20/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymishäiriö, ei diagnosoitu mutta olen lapseni diagnoosin yhteydessä havahtunut kärsiväni samasta.

Olen myös eritysherkkä. Ärsyttää erityisesti se usein, kun huomaan ihmisten mielialoja muita ympärillä olevia herkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän