Kaverini kaveri yrittää iskeä mua
9 vuotta mua nuorempi mies, pitkä, hoikka, kivan näköinen, hauska ja jalat maassa oleva.
En oikein tiedä miten suhtautua, sillä olin tavallaan osasyy hänen ja exänsä eroon, kun mies mieluummin vietti aikaansa kaverinsa ja mun kanssa kolmestaan kuin tyttöystävänsä kanssa. Nyt muutama kuukausi heidän eronsa jälkeen on alkanut kehumaan mua kuumaksi ja flirttailee aina kun mahdollista ja on pyytänyt treffeille. Itse olen hämilläni, kun tiedän hänen saavan kenet tahansa, niin miksi on mun perässä.
N30
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mikä jottei. Mulla on 8 vuotta nuorempi mies, 20 yhteistä vuotta jo takana ja hyvin menee.
Tästä tekee vielä hankalampaa se, kun entinen kaverini on ihastunut häneen. Mimmi on jostain saanut päähänsä, että flirttailen hänen exälleen ja on siitä vihainen ja nyt tää jätkä flirttailee mulle jatkuvasti.
Ap
Oletko itse siis sinkku? Jos olet ja olet kiinnostunut hänestä, niin ehkä kannattaa tutustua paremmin, mikä on miehiään. 😉
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse siis sinkku? Jos olet ja olet kiinnostunut hänestä, niin ehkä kannattaa tutustua paremmin, mikä on miehiään. 😉
Olen kyllä sinkku ja tullaan ihan hyvin toimeen. Mutta jotenkin olen varovainen hänen suhteensa, varsinkin kun hän alkoi edellisen suhteensa loppuaikoina viettämään mieluummin aikaa mun ja kaverinsa kanssa, kuin silloisen tyttöystävänsä kanssa ja hänen silloinen tyttöystävä nostikin metelin siitä, että taasko hän viettää aikaansa uuden tyttöystävänsä kanssa.
Ap
Mikä jottei. Mulla on 8 vuotta nuorempi mies, 20 yhteistä vuotta jo takana ja hyvin menee.