Kuolema pukee häntä-leffa ja taikajuoma. Joisitko itse sen? Ikuisen nuoruuden eliksiirin.
Minä en, vaikuttaa tuo Lisbetti niin psykoottiselta :D
Kommentit (22)
En, koska en halua elää ikuisesti maan päällä.
En tuon leffan jälkeen, jumalauta jos kaadut ja menet kirjaimellisesti palasiksi pitkin katua..
Mielummin olisin vampyyri!
Vierailija kirjoitti:
En tuon leffan jälkeen, jumalauta jos kaadut ja menet kirjaimellisesti palasiksi pitkin katua..
Mutta se ei koske ;p
Verellä olisi kurja elää.
En joisi. Miten muka hankkisin elantoni jos eläisin ikuisesti?
Kun olin 16 ja katsoin tuon elokuvan ensi kerran ajattelin, että "kuka hullu tuollaista joisi?"
Mutta nyt, kun olen 41 mietin vain "tänne se pullo ja sassiin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei koske ;p
Ei haittaisi minua, saisin upeat kulmahampaatkin.
Vaikea uskoa että tuo on Bruce Willis! Oli vielä suhteellisen nuorikin tuon leffan aikoihin.
Tulee siis Friiltä juuri nyt, on kyllä jo puolessa välissä.
Tarkoittakse et olis myös takaisin samalla henkisellä tasolla?
"Ernest.. my ass! I can see my ass" .D
En ottaisi. Kun keho alkaa rappeutua, jäljelle jää joku kammottava riutunut zombie.
Uskon että tuollainen juoma tai vastaava on olemassa ja monet julkkikset ovat juoneet sitä. Esim. Paul Rudd, mitä hittoa, mies näyttää siltä kuin Clueless olisi filmattu 5 vuotta sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei koske ;p
Ei haittaisi minua, saisin upeat kulmahampaatkin.
Mulla on :D
Kävin leffassa katsomassa tuon 90-luvulla kaverini kanssa. Muistan kuinka naurettiin hysteerisinä ja pilkattiin epätoivoisia, rupsahtaneita viisikymppisiä ja että ollaan varmaan itsekin tuollaisia siinä iässä, luvattiin korjailla toinen toisiamme tarpeen vaatiessa hekoheko.. No, nyt 30 vuotta myöhemmin ei enää naurata =)
Mutta en myöskään haluaisi elää romuna ikuisesti, jo nyt täysin kyllästynyt tähän. Eli en joisi.
ps Hyvä leffa kyllä!
MadHell =) Loistava käsikirjoitus!
Vierailija kirjoitti:
Kävin leffassa katsomassa tuon 90-luvulla kaverini kanssa. Muistan kuinka naurettiin hysteerisinä
Sama siskon kanssa :D
En todellakaan. Oikeastaan en malta odottaa, että täältä pääsisi pois. Olispa jo vuosi 2100 ja minä olisin ollut jo kauan tuhkana...
Todellakin ottaisin.