Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antabus ja alkoholi. Kysy mitä vaan.

Vierailija
05.04.2021 |

Olen toissapäivänä ottanut antabus-poreen. Nyt juon kolmatta siideriä ja poskia kuumottaa. Mies pelaa tuossa jotain ja ottaa olutta.

Onko kysymyksiä? Vastauksia annetaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä AP,

Oikeasti,siltä kuulostaa,että alkoholi on ongelma. Ei "tavallinen" juoja ensinnäkään ottaisi antabusta saati joisi sen kanssa. Asian voi kuitata vitsillä, mutta kyllä tuo epänormaalilts kuulostaa näin ulkopuolisesta.

Minun takia ei tarvitse päätään vaivata, mutta itsesi takia suosittelen pysähtymään hetkeksi ja miettimään,kuinka kauan oikeasti pystyisit olemaan juomatta, ilman selityksiä.

Ei- ongelmaiselle juominen tai juomattomuus on aika neutraaleja asioita, juomattomuus ei aiheuta tunteita suuntaan tai toiseen.

Tsemppiä!

Vierailija
42/48 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä AP,

Oikeasti,siltä kuulostaa,että alkoholi on ongelma. Ei "tavallinen" juoja ensinnäkään ottaisi antabusta saati joisi sen kanssa. Asian voi kuitata vitsillä, mutta kyllä tuo epänormaalilts kuulostaa näin ulkopuolisesta.

Minun takia ei tarvitse päätään vaivata, mutta itsesi takia suosittelen pysähtymään hetkeksi ja miettimään,kuinka kauan oikeasti pystyisit olemaan juomatta, ilman selityksiä.

Ei- ongelmaiselle juominen tai juomattomuus on aika neutraaleja asioita, juomattomuus ei aiheuta tunteita suuntaan tai toiseen.

Tsemppiä!

No joo, myönnän että joku ongelma on mihin pakenen jotain mitä en oikein itsekään tiedä. Oon myös pitänyt kuukausien tipattomia ja ihan kivaa on ollut silloinkin, teen viherpirtelöitä ja lenkkeilen ahkerasti, pidän huolta itsestäni. Olen samaa mieltä että ihmiselle jolla ei ole ongelma juominen tai juomattomuus ei herätä suuria tunteita. Aina sinkkuna oon ollut juomatta, mä jotenkin kerään puoleeni pöihdeongelmaisia ja vetäydyn mukaan.

Olen kyllä kiitollinen kommentistasi ja sai miettimään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota enempää, vointi huononee kohta lisää.233

Vierailija
44/48 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota enempää, vointi huononee kohta lisää.233

Ei huonontunut.

Ap

Vierailija
45/48 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antabus ilman reseptiä  - https://euhealth24.com/fi/drug/antabuse Itse otin antabuskuurin noin 8kk sitten koska minulla meni alkoholin juominen aika paljon yli ja niin pois päin. Tällä hetkellä minulla on noita antabus kapseleita mahan sisällä joten se ainakin varmistaa että alkoholia ei enää oteta. Sivuvaikutuksia on muutamia esim. väsymystä ja yöllä paskominen housuun.

Vierailija
46/48 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin antabuskuurin noin 8kk sitten koska minulla meni alkoholin juominen aika paljon yli ja niin pois päin. Tällä hetkellä minulla on noita antabus kapseleita mahan sisällä joten se ainakin varmistaa että alkoholia ei enää oteta. Sivuvaikutuksia on muutamia esim. väsymystä ja yöllä paskominen housuun. Antabus ilman reseptiä  - https://onlinecheappills.com/antabusfi.html

Vierailija
47/48 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävällä tulee antabuksesta tosi voimakas reaktio. Hänellä oli mennyt jotain alkoholia sisältävää hiustuotetta henkeen ja jo siitä oli tullut paha olo.

Miksi juot, jos ole antabuksella?

Oma serkkuni juo antabuksen kanssa siksi koska hän on lasun seurannassa, Ja sossut pysyy poissa jos katkopaikasta menee joka viikko tieto että antabus on otettu 🙄 on jatkuvasti punanaamainen, mutta selittelee sitä milloin milläkin allergialla.

Vierailija
48/48 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää Päivää 😳