Antabus ja alkoholi. Kysy mitä vaan.
Olen toissapäivänä ottanut antabus-poreen. Nyt juon kolmatta siideriä ja poskia kuumottaa. Mies pelaa tuossa jotain ja ottaa olutta.
Onko kysymyksiä? Vastauksia annetaan.
Kommentit (48)
Kuulostaa tosi säälittävältä. Tee yhteiskunnalle palvelus ja ryyppää iteltäs henki pois.
Mun ystävällä tulee antabuksesta tosi voimakas reaktio. Hänellä oli mennyt jotain alkoholia sisältävää hiustuotetta henkeen ja jo siitä oli tullut paha olo.
Miksi juot, jos ole antabuksella?§§
'En suosittele antabusta kenellekään, siitä tulee ryypätessä ihan hirveä olo!'
- Matti Nykänen
Oletko koskaan kysynyt mieheltä, tietääkö tämä mitään iljettävämpää kuin juoppo nainen?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun olisi pakko luopua toisesta niin kummasta luopuisit: alkoholi vai antabus?
Osaan olla myös selvinpäinkin ja nautin mm liikunnasta ja kaikenlaisista käsitöistä, oon hoikka ja normisti terveelliset elämäntavat. Tää oli kokeilu, mies antoi mulle omansa kun hölmöilin pahasti päissäni niin parina päivänä ottanut, itse en koe tarvitsevani. Luopuisin antabuksesta. Menee vatsa sekaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro miltä tuntuu. Oksettaako?
Poskia vähän kuumottaa ja kuulemma punottaa, ei muuta. Tosiaan vaan pari kertaa ottanut bussia.
Ap
Miksei antabusta lisätä jokaiseen myytävään alkoholituotteeseen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi säälittävältä. Tee yhteiskunnalle palvelus ja ryyppää iteltäs henki pois.
En pysty ryyppäämään niin paljon että henki lähtisi, sori.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kysynyt mieheltä, tietääkö tämä mitään iljettävämpää kuin juoppo nainen?
En ole mutta ei varmaan, omasta mielestänikin humalainen nainen on kamalaa katseltavaa.
Mies juo useammin kuin minä ja mä oon meistä normaalisti se terveellisesti elävä. Ollaan hieno suomalainen pari.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei antabusta lisätä jokaiseen myytävään alkoholituotteeseen mukaan?
Kauhean huonoa bisnestä valmistaa alkoholijuomia jotka on juomakelvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Turos hevi gee on täyttä kuraa. Niinkun Popedakin.
Itse tykkään mm progesta, vanhemmasta rokista, heavystä ja punkista. Pink Floyd
Löysin joku aika sitten suomalaisen Wheelin. Ihan kuin Tool ja Porcupine Tekee yhdistettynä, aivan mahtavaa.
Ap
Vastaa nyt tuohon kysymykseen, että miksi ihmeessä otat antabusta ja ryyppäät.
Miksi et pystynyt olemaan juomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turos hevi gee on täyttä kuraa. Niinkun Popedakin.
Itse tykkään mm progesta, vanhemmasta rokista, heavystä ja punkista. Pink Floyd <3
Löysin joku aika sitten suomalaisen Wheelin. Ihan kuin Tool ja Porcupine Tekee yhdistettynä, aivan mahtavaa.Ap
Ei väliä onko hyvä vai huono bändi, mutta oli ainut Antabus aiheinen biisi jonka tiesin. Laita toki muita parempia Antabus biisejä jos tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Sille ei ole mitään järjellistä selitystä. Miehen kanssa otetaan kun tuli reissusta eikä kummallakaan menoa huomenna.
(Enkä kutsuisi muutamaa siideriä ihan ryyppäämiseksi, se vaatii litran tiukkaa viinaa)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille ei ole mitään järjellistä selitystä. Miehen kanssa otetaan kun tuli reissusta eikä kummallakaan menoa huomenna.
(Enkä kutsuisi muutamaa siideriä ihan ryyppäämiseksi, se vaatii litran tiukkaa viinaa)Ap
No älytöntä silti.
Jos sinun olisi pakko luopua toisesta niin kummasta luopuisit: alkoholi vai antabus?