Antabus ja alkoholi. Kysy mitä vaan.
Olen toissapäivänä ottanut antabus-poreen. Nyt juon kolmatta siideriä ja poskia kuumottaa. Mies pelaa tuossa jotain ja ottaa olutta.
Onko kysymyksiä? Vastauksia annetaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt tuohon kysymykseen, että miksi ihmeessä otat antabusta ja ryyppäät.
Sille ei ole mitään järjellistä selitystä. Miehen kanssa otetaan kun tuli reissusta eikä kummallakaan menoa huomenna.
(Enkä kutsuisi muutamaa siideriä ihan ryyppäämiseksi, se vaatii litran tiukkaa viinaa)Ap
No älytöntä silti.
Olen samaa mieltä. Mutta tulipahan koettua nyt tämäkin. Olen hieman pettynyt reaktion vaisuudesta. Näinkö alkoholisteja sit hoidetaan?
Ylihuomenna taas lenkille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille ei ole mitään järjellistä selitystä. Miehen kanssa otetaan kun tuli reissusta eikä kummallakaan menoa huomenna.
(Enkä kutsuisi muutamaa siideriä ihan ryyppäämiseksi, se vaatii litran tiukkaa viinaa)Ap
Ja kännissä ei koskaan tapellakaan, sillä verta tulee yleensä vain toisesta sieraimesta.
Onko perseesi törkyinen? Maalaatko vesiväreillä? Mikä on lempimakusi? Lempivärisi? Vartalon mitat? Paino?
Vierailija kirjoitti:
Paluu raittiuleiriltä
Rytmihäiriö on kova 👍 Nyt tekis mieli kuunnella Pyhiä Temppuja tai Nyrkkitappelua 🤔
Ihmettelen kun en ole tarvinnut edes propralia.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko perseesi törkyinen? Maalaatko vesiväreillä? Mikä on lempimakusi? Lempivärisi? Vartalon mitat? Paino?
Ei ole, vasta kävin suihkussa ja osaan peseytyä muutenkin. Vesiväreillä olen maalannut viimeksi yläasteella. Lempimakua en osaa sanoa 🤔 Tykkään purppurasta kovin. Pituutta 162cm, muista en tiedä, en seuraile koska olen entinen syömishäiriöläinen. Paino 52kg.
Mitä sä näillä tiedoilla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Röllillekin maistuu
Rölli on kova.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei antabusta lisätä jokaiseen myytävään alkoholituotteeseen mukaan?
No tuossa nyt ei ole mitään järkeä. Suomessa on alkoholilla niin kova verotus, että valtio ei selviytyisi ilman.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kännissä ei koskaan tapellakaan, sillä verta tulee yleensä vain toisesta sieraimesta.
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt kysymystä.
Ap
Syö kyypakkaus. Sen läpi voi moni vetää antanuksesta huolimatta aivan huolella.
Hyvää matkaa hiekkapitoista hoitoa kohti, ellet ymmärrä raitistua.
Eikö ikinä mietitytä mihin alkoholin käyttösi vie sinut? Alkoholismille on olemassa ICD-10 tautiluokitus jossa todetaan alkoholismilla olevan ennustettava kehityskulku.
KTS. Jellinekin käyrä. Missä olet?
Vierailija kirjoitti:
Syö kyypakkaus. Sen läpi voi moni vetää antanuksesta huolimatta aivan huolella.
Hyvää matkaa hiekkapitoista hoitoa kohti, ellet ymmärrä raitistua.
Eikö ikinä mietitytä mihin alkoholin käyttösi vie sinut? Alkoholismille on olemassa ICD-10 tautiluokitus jossa todetaan alkoholismilla olevan ennustettava kehityskulku.
KTS. Jellinekin käyrä. Missä olet?
Kyypakkausta en ole muistanut ostaa ja tuskin käyttäisinkään tämän takia. Edellisen käytin kun ampiainen pisti ja olen allerginen, menin lievään shokkiin.
Olen miettinyt, ei hyvää lupaa.
En ymmärtänyt yhtään mikä pointti oli viimeisellä kahdella lauseellasi? Miehen luona olen nyt, kui?
Ap
Vierailija kirjoitti:
ANTABUS - My Last Antabus
Tää oli kova, kiitti! Tuli mieleen Last Society 🤔
Ap
Laitoin musiikkia soimaan niin mies lopetti pelaamisen ja laittoi musiikkia.
Viides siideri menossa.
Ruokana joko lasagnea tai tortilloja, kumpi ois parempi?
Edelleen vaan posket punottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viides siideri menossa.
Ruokana joko lasagnea tai tortilloja, kumpi ois parempi?Edelleen vaan posket punottaa.
Ap
Onko teillä nyt kilpailevat musiikit?
Vierailija kirjoitti:
Viides siideri menossa.
Ruokana joko lasagnea tai tortilloja, kumpi ois parempi?Edelleen vaan posket punottaa.
Ap
Kääk. Kohta korkkaan pinkun ja laitan juutuubin soimaan. Siinä vaan tuppaa helposti menemään puoli yötä kun maailmassa on niin paljon hyvää musiikkia (ja viiniä)...
No, eipä ole töitä huomenna riesana kun työnantaja maksaa täyttä palkkaa siitä, että pysyn poissa työpaikalta... :-D
628 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viides siideri menossa.
Ap
Onko teillä nyt kilpailevat musiikit?
Miehen kotona ollaan niin hän päättää. Oon itsekin aika nazzi mitä tulee kotiin ja musiikkiin, kumpikin ollaan musiikki-ihmisiä. Nyt soi Limp Bitzkit. Yllättävän hyvää, oon itse kuullut vaan musaa siltä yhdeltä ajalta kun tekivät läpimurtonsa. Varmaan Toolin kautta Led Zeppeliniä kohta jos vanhat merkit pitävät paikkansa. Yöstä sit lauletaan Eppuja yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viides siideri menossa.
Ap
Kääk. Kohta korkkaan pinkun ja laitan juutuubin soimaan. Siinä vaan tuppaa helposti menemään puoli yötä kun maailmassa on niin paljon hyvää musiikkia (ja viiniä)...
No, eipä ole töitä huomenna riesana kun työnantaja maksaa täyttä palkkaa siitä, että pysyn poissa työpaikalta... :-D
Olen samaa mieltä 🙂 maailmassa on liikaa hyvää musiikkia kuunneltavaksi, ei ehdi elämän aikana edes kuulla kaikkea. Olen itse miettinyt joskus, että entä jos sen lempi biisin lisäksi maailmassa on joku vieläkin mahtavampi kappale, mutta sitä ei ole vaan löytänyt tai ehtinyt kuulla 🤔
Poskia vaan punoittaa edelleen. Mies lauleskelee. Tää on kivaa.
Ap
Antabus meni kai ohi. Normi fiilis. Kuunneltiin Pink Floydia ja jotain intialaista.
Ap.
Paluu raittiuleiriltä