Varastaako hoitohenkilökunta, kunnan työntekijät yms. työpaikaltaan maskeja koko perheelle?
Meillä työpaikalla jaetaan x määrä maskeja henkilökohtaisesti. Ei voi varastaa kotikäyttöön. Ystävä töissä hoivakodissa ja kehuu ainakin mulle tuovansa sieltä ffp2 maskit koko 5 henkiselle perheelle.
Kommentit (45)
Siis mitä? Miksi epäilet vain kunnantyöntekijöitä? Kaikki työnantajat jakavat niitä työntekijöilleen. Miksi he eivät voisi varastaa niitä?
Meillä ei ole kuin kirurginmaskeja työn puolesta töissä käytettäväksi. Olen ostanut jo vuoden ajan kaikki maskit itselleni ja läheisilleni ( kirurginmaskit, ffp2-ja ffp3- maskit) Perheessä vakavia sairauksia. Maskeihin on mennyt yli tuhat euroa ( en ole uskaltanut edes katsoa kokonaissummaa). Voin etsiä tiliotteet sinulle nähtäväksi.
Terveisin: kunnan työntekijä
Mun saamat maskit ei meinaa riittää koko päiväksi muutenkaan. Halvimmat 1-tason maskit, vanhushuolto. Joten ei, en varasta.
Omaan käyttöön ja työmatkoille. Väkisinhän niitä jää vaikka toimii ihan ohjeistuksen mukaan.
Ei tarvii varastaa on varaa ostaa itse.
En tosiaan. Me saadaan vain niitä kirurgisia maskeja, koska kyseessä on tavallinen vastaanottotyö. Siinä pitää kyllä katsoa potilaiden suuhun ym. tartuntariskiä lisäävää. Kuulun itse alempaan riskiryhmään, mutta en ole vielä saanut rokotetta. Ostan siksi itse kaupasta ffp2-maskeja ja käytän niitä töissä. Tulee aika kalliiksi kyllä. t kunnan työntekijä sairaalassa
Käytän omia, on niin paskoja mitä tösissä on, halvinta ja haisevaa, lerpottaa poskilta auki.
En edes käytä työpaikan kirurginmaskeja vaan omilla rahoillani ostamiani ffp2- maskeja. Olen siis kunnalla töissä.
Varastakaa vaan kunnan työntekijät niin paljon kuin haluatte, en tuomitse yhtään, suuret johtajat ja muut virkamiehet tekevät niin kokoajan, ovat näyttäneet hyvää esimerkkiä suhmuroinnillaan ja viikaroinnillaan joka on jatkunut kymmeniä vuosia
Toivottavasti. On työnantajankin etu että työntekijät perheineen pysyvät terveinä, eivätkä jää sairauslomille/ karanteeneihin/ sairaan lapsen kanssa kotiin.
En mene konkurssiin 10 senttiä maksavan maskin vuoksi.
Itse joskus käyn sillä maskilla töiden jälkeen vielä kaupan kautta, kun se kerran siinä naamalla on.
Vierailija kirjoitti:
Ffp2:t maksaa enemmän, melkein euron kappale.
Ei ole perhettä mutta kyllä otan töistä maskit myös vapaalle.
Maskin käyttö ja niihin rahojen laittaminen ei kiinnostaisi yhtään, mutta pomolle on soitettu jo kahdesta työkaverista jotka on nähty vapaalla ilman maskia. Ja tästä saivat nuhtelut. Minusta oli niin törkeää vapaa-ajan rajoitusta että todellakin saa kunta maksaa minun maskini.
Olen kunnallisella puolella hoitajana, eikä tulisi mieleenikään moinen. Ihan omat kirurgiset maskit ostan kaupasta.
Kenellä työnantaja tarjoaa maskit? Siis ihan kotiin asti? Meillä maskipakko töissä ja ne tarjotaan vain työpäivien ajaksi käyttöön. Esim työmatkoille pitää ostaa itse. Varastaminenkaan ei oikein onnistu kun merkataan ylös milloin olet saanut 50kpl laatikon käyttöön. 324
En ole varas. Meillä on isot maskipaketit pukuhuoneissa ja osastolla varasto pullollaan maskeja. En ole koskaan ottanut töistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ffp2:t maksaa enemmän, melkein euron kappale.
En mene siitäkään konkurssiin, voin ostaa myös hengityssuojaimia ja olen ostanutkin mutta kun en missään muualla käy kun kaupassa pari kertaa viikossa töiden lisäksi niin ei niitä kulu juuri ollenkaan.
Äiti tuo mulle työpaikaltaan maskeja, ihan niitä perus kirurgisia.